Gjest mann20mb Skrevet 3. januar 2015 #1 Skrevet 3. januar 2015 Har sett ei fin jente som jobber på Europris. Jeg jobber rett over den Europris butikken hun jobber på. Jeg lurer på hvem hun er, men tør ikke spørre henne om noe som helst. Får helt hjerne teppe og må nesten ta meg sammen hvergang hun er i kassa. Lett på Facebook sia til butikken men finned ingenting. Hjelp! Hvordan kan jeg finne hennes navn? Har ikke tenkt på å sjekke kvittering. Noen som vet om navn står på Europris kvittering?
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #2 Skrevet 3. januar 2015 Har sett ei fin jente som jobber på Europris. Jeg jobber rett over den Europris butikken hun jobber på. Jeg lurer på hvem hun er, men tør ikke spørre henne om noe som helst. Får helt hjerne teppe og må nesten ta meg sammen hvergang hun er i kassa. Lett på Facebook sia til butikken men finned ingenting. Hjelp! Hvordan kan jeg finne hennes navn? Har ikke tenkt på å sjekke kvittering. Noen som vet om navn står på Europris kvittering? En Saw maske som profilbilde. Litt skeptisk om jeg vil hjelpe deg å finne henne Neida.. Jeg aner ikke om navnet står på kvitteringen. Mye mulig. Hvorfor ikke bare gå der å kjøpe noe en dag, for å så sjekke? Anonymous poster hash: a0242...49d 4
For the ladies Skrevet 3. januar 2015 #3 Skrevet 3. januar 2015 Har sett ei fin jente som jobber på Europris. Jeg jobber rett over den Europris butikken hun jobber på. Jeg lurer på hvem hun er, men tør ikke spørre henne om noe som helst. Får helt hjerne teppe og må nesten ta meg sammen hvergang hun er i kassa. Lett på Facebook sia til butikken men finned ingenting. Hjelp! Hvordan kan jeg finne hennes navn? Har ikke tenkt på å sjekke kvittering. Noen som vet om navn står på Europris kvittering? Spør henne så slipper du å skremme henne med stalker tendenser... Hadde samme tilfelle nesten, men en kompis spurte om nummeret til meg når jeg sto å betalte, kleint gjort av han. Det morsomme var at hun dukket opp på en fest på armen til en annen kompis. Det som var enda morsommere var at hun satt å kikka på meg hele kvelden, plagsomt
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #4 Skrevet 4. januar 2015 Ikke stalk henne med å finne hennes navn. Synes du skal roe kraftig ned, og så kanskje en dag føles det naturlig med litt småprat ved kassa. Så ikke stress med dette. Anonymous poster hash: 33d67...f39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå