AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #1 Skrevet 3. januar 2015 Hei dere. Så har jeg noe sånn halveis på gang med en flott mann på 28 år:) Vi prater hver dag og har møttes tre ganger til nå. Jeg har lagt merke til at han har veldig mange kvinner på Facebook som liker bilder av han, og nye kvinner som stadig blir venn med han på FB. Han er en veldig attraktiv og populær mann Saken er at jeg lurer på om han driver å dater andre kvinner også. Jeg føler meg ikke truet, men har på en måte litt lyst å vite om han ser andre også. Nå sitter jeg med en venninne og har jentekveld. Jeg fikk nylig en snap av han, hvor han lå i sofaen å så en film med flott middag fremfor seg. Jeg aner ikke om han sitter der alene, eller om han er med noen andre. Blir det teit om jeg sender en snap tilbake med en tekst ala. ´´ikke på date i kveld da? `` eller ´´Så koselig. Filmdate på gang? `` Er redd for å miste glansen om jeg begynner å grave om slike ting. Redd han skal tro jeg er sjalu eller noe. Er egentlig bare nyskjerrig, og vil vite litt hvor vi står Spørre, eller ikke? Anonymous poster hash: 0cc9e...2aa
Gjest Usminket Skrevet 3. januar 2015 #2 Skrevet 3. januar 2015 (endret) Jeg tror ikke jeg ville spurt rett ut om han var på date. Ville heller spurt hva han drev på med, så kan han selv svare om han er med noen eller ikke ´´Ikke på date i kveld da?`` lyser jo at du er nysgjerrig Endret 3. januar 2015 av Usminket 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #3 Skrevet 4. januar 2015 Jeg tror ikke jeg ville spurt rett ut om han var på date. Ville heller spurt hva han drev på med, så kan han selv svare om han er med noen eller ikke ´´Ikke på date i kveld da?`` lyser jo at du er nysgjerrig Men.. er det galt å spørre om han er på date egentlig? Hvorfor skal alt være så hemmelig liksom? Synes noen andre jeg skal spørre?? ts Anonymous poster hash: 0cc9e...2aa
Gjest Makemeloveit Skrevet 4. januar 2015 #4 Skrevet 4. januar 2015 Jeg ville spurt rett ut om han datet andre. Enkelt og greit
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #5 Skrevet 4. januar 2015 Ikke skriv "ikke på date i kveld da? " ihvertfall.. Det ser bare dumt ut.Anonymous poster hash: 277bf...d27 6
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #6 Skrevet 4. januar 2015 Jeg ville spurt rett ut om han datet andre. Enkelt og greit Takk Men hvordan skal jeg vinkle det inn liksom? Han: Den filmen der er så sykt bra, den må du se Meg: Åh, sier du det? Ja, da må jeg nesten det. Meg: Men.. sånn ellers da. Dater du andre forresten? Føler det blir så... ts Anonymous poster hash: 0cc9e...2aa
hakunamatataa Skrevet 4. januar 2015 #7 Skrevet 4. januar 2015 Spør casual neste gang dere møtes:) Mye bedre å ta det face2face. 1
Valentin Skrevet 4. januar 2015 #8 Skrevet 4. januar 2015 Ikke spør om han er på date. Gjør som usminket sier: spør heller om hva han driver med osv.. På fb er det mange av dem samme jentene som liker bildene mine men jeg snakker aldri med dem eller liker tilbake Det behøver ikke bety noe. Det at han stadig får nye jentevenner kan jo være dem som legger til han også? Jeg forstår situasjonen din veldig godt men Dere har møttes 3 ganger og har ikke startet noe som helst egentlig? Kun prater? Beste tipset er egentlig og se Ann situasjonen og tilbringe mer tid og vise at du er gira på og bli bedre kjent. (Trenger ikke hoppe i senga, men hvis at du er seriøs) 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #9 Skrevet 4. januar 2015 :O Jeg dater en mann på 28. Hvor i landet holder dere til? Man blir inmari paranoid av å lese sånt her på KG, haha. Anonymous poster hash: a661d...9f2
guttemann Skrevet 4. januar 2015 #10 Skrevet 4. januar 2015 Det blir så tydelig hva du egentlig lurer på, nemlig om dere er, eller skal være, eksklusive. hvis du ikke ønsker det, hadde du jo ikke brydd deg. Da er det mye bedre å bare spørre om det, i stedet for å gå rundt grøten. Du virker mer sjalu (og rar) dersom du spør om han er på date, enn om du bare nevner at du ikke liker å date flere på en gang, og lurer på hva han tenker om det.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #11 Skrevet 4. januar 2015 :O Jeg dater en mann på 28. Hvor i landet holder dere til? Man blir inmari paranoid av å lese sånt her på KG, haha. Anonymous poster hash: a661d...9f2 Hæ? Er du redd jeg dater din mann? ts Anonymous poster hash: 0cc9e...2aa
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #12 Skrevet 4. januar 2015 Hæ? Er du redd jeg dater din mann? ts Anonymous poster hash: 0cc9e...2aa Eeegentlig ikke, haha. Men man kan jo aldri være helt sikker, så mye utroskapsgreier som går igjen her på KG. Blir en smule paranoid. Mannen jeg treffer, bor i Oslo. Jeg bor i Drammen, så er ikke langt. Og gud, det finnes jo mange menn på 28 her i landet Anonymous poster hash: a661d...9f2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #13 Skrevet 4. januar 2015 Det blir så tydelig hva du egentlig lurer på, nemlig om dere er, eller skal være, eksklusive. hvis du ikke ønsker det, hadde du jo ikke brydd deg. Da er det mye bedre å bare spørre om det, i stedet for å gå rundt grøten. Du virker mer sjalu (og rar) dersom du spør om han er på date, enn om du bare nevner at du ikke liker å date flere på en gang, og lurer på hva han tenker om det. Nei, jeg tenker ikke å bli ekslusiv allerede nå. Lurer egentlig bare på hvor keen han er på meg. Altså hvis han dater andre så er han vel ikke helt sikker på om det er meg han vil ha, tenker jeg Litt greit å vite hvor vi står, og om han eventuellt ligger med andre osv. ts Anonymous poster hash: 0cc9e...2aa
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #14 Skrevet 4. januar 2015 Eeegentlig ikke, haha. Men man kan jo aldri være helt sikker, så mye utroskapsgreier som går igjen her på KG. Blir en smule paranoid. Mannen jeg treffer, bor i Oslo. Jeg bor i Drammen, så er ikke langt. Og gud, det finnes jo mange menn på 28 her i landet Anonymous poster hash: a661d...9f2 Hehe, da kan du slappe av. Vi bor i Trondheim ts Anonymous poster hash: 0cc9e...2aa
Gjest Gurgemeie Skrevet 4. januar 2015 #15 Skrevet 4. januar 2015 Da jeg datet min nåværende kjæreste, var heller ikke jeg 100 % sikker på om han datet andre. Så jeg spurte han rett ut om han datet andre, og da hadde vi vært med hverandre 4-5 ganger på en periode over ca halvannen måned. Han svarte nei, og jeg stolte på det. Stoler fremdeles på det, for jeg kan jo ikke anklage han for noe han ikke gjør/har gjort. Det enkleste du kan gjøre, er å spørre han rett ut. "Dater du andre? :)" Det er jo et helt lovlig spørsmål, og om han da mister interessen, så var han ikke noe for deg uansett.
guttemann Skrevet 4. januar 2015 #16 Skrevet 4. januar 2015 Nei, jeg tenker ikke å bli ekslusiv allerede nå. Lurer egentlig bare på hvor keen han er på meg. Altså hvis han dater andre så er han vel ikke helt sikker på om det er meg han vil ha, tenker jeg Litt greit å vite hvor vi står, og om han eventuellt ligger med andre osv. ts Anonymous poster hash: 0cc9e...2aa Selv om han ikke dater noen andre akkurat nå, sier da ikke det noe som helst om hvor sikker han er på at det er deg han vil ha. Hvem vet, kanskje dukker det opp en søt jente på byen neste helg som han begynner å holde på med? Det vil jo være helt OK, dersom du ikke ønsker at dere skal være eksklusive "allerede nå" (fordi du vil holde andre muligheter åpne?).
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #17 Skrevet 4. januar 2015 Selv om han ikke dater noen andre akkurat nå, sier da ikke det noe som helst om hvor sikker han er på at det er deg han vil ha. Hvem vet, kanskje dukker det opp en søt jente på byen neste helg som han begynner å holde på med? Det vil jo være helt OK, dersom du ikke ønsker at dere skal være eksklusive "allerede nå" (fordi du vil holde andre muligheter åpne?). Jeg vil ikke bli ekslusiv allerede nå fordi vi ikke kjenner hverandre så godt enda. Har jo bare møttes tre ganger Meg vil jo selvsagt satse, og se hvordan det går. Han kan godt date andre, men ser helst at han ikke ender opp med dem da ts ts Anonymous poster hash: 0cc9e...2aa
Klatt Skrevet 4. januar 2015 #18 Skrevet 4. januar 2015 (endret) Jeg vil ikke bli ekslusiv allerede nå fordi vi ikke kjenner hverandre så godt enda. Har jo bare møttes tre ganger Meg vil jo selvsagt satse, og se hvordan det går. Han kan godt date andre, men ser helst at han ikke ender opp med dem da ts ts Anonymous poster hash: 0cc9e...2aa Du vil ikke bli eksklusiv, du har ikke noe imot at han dater andre, men samtidig lager du en post om akkurat dét her på KG? Og sier til sist at du ikke vil at han skal ende opp med andre? Da får du skynde deg med eksklusiviteten din, eller så får du la han gjøre som han vil. Endret 4. januar 2015 av Klatt 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #19 Skrevet 4. januar 2015 Du vil ikke bli eksklusiv, du har ikke noe imot at han dater andre, men samtidig lager du en post om akkurat dét her på KG? Og sier til sist at du ikke vil at han skal ende opp med andre? Da får du skynde deg med eksklusiviteten din, eller så får du la han gjøre som han vil. Jeg vil bare høre om han dater andre kvinner også. Er det så galt da? ts Anonymous poster hash: 0cc9e...2aa
norw Skrevet 4. januar 2015 #20 Skrevet 4. januar 2015 Blir det teit om jeg sender en snap tilbake med en tekst ala. ´´ikke på date i kveld da? `` eller ´´Så koselig. Filmdate på gang? `` Det høres ut som en veldig, veldig dårlig idé. Jeg ville i hvert fall fått en dårlig følelse om jeg var ham. Man begynner å lure på hva som kan bli det neste, og det lyser usikkerhet/sjalusi lang vei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå