Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleide å bruke både ansiktsrens og tonic hver kveld, men sluttet da jeg ikke følte det ga noen effekt i det hele tatt. Var til hudpleie idag, og hun som jobbet der sa at jeg burde bruke tonic da det er veldig bra for huden. I deres erfaring, er det egentlig noe vits i å bruke rens og tonic? Jeg har kombinasjonshud og har lite problemer med huden - litt kviser en sjelden gang, men ellers ingen problemer.

Anonymous poster hash: 1a617...8b5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Å rense huden er viktig for å få bort eventuelt møkk/sminke osv.

Tonic/toner er ment for å balansere ph verdien til huden etter vask.

Noen er heldige å ser ingen forskjell på huden sin, men man bør

uansett rense den og bruke toner, som ett minimum. Tenk på det

som at du tar vare på huden din til du blir eldre :)

Anonymous poster hash: 6b4cf...1ec
AnonymBruker
Skrevet

Ja tonic er kjekt. Den får også bort rester fra renseproduktene også.

I hvert fall merker jeg forskjell. Jeg er i midten av 40-årene og har nesten ikke rynker. Jeg har brukt tonic siden jeg var i tenårene.

Anonymous poster hash: f3b5b...3d7
Skrevet

Kan dere anbefale en god, ikke spesielt dyr, tonic?

Anonymous poster hash: 1a617...8b5
Gjest The damned
Skrevet

Rense huden må jeg, men ikke alltid jeg bruker tonic. Bruker det når jeg vil ha bort eventuelle sminkerester.

Akkurat nå bruker jeg en ganske billig tonic fra thayers kjøpt på iherb.

Skrevet

Toner fjerner sikkert siste rest med sminke og renseprodukt, men hovedpoenget er jo at den stabiliserer ph-balansen i huden igjen. En periode uten går sikkert veldig bra, men personlig opplever jeg at huden min har det bedre med toner.

Anbefaler Matis sine.

Anonymous poster hash: 623f9...fd8

Gjest crazycatlady
Skrevet

Tonic gjør seg veldig bra sammen med gin. :P

• Liker 9
Gjest Ludodama
Skrevet

Jeg reagerer maks på alle de jeg har prøvd, også for sensitiv hud.

Skyller ansiktet med kaldt vann etter rens, det gjør en langt bedre jobb synes jeg.

Har også prøvd rosevann/Dermalogicas fuktspray som "alternativ", funker ikke det heller.

Skrevet

Jeg bruker ikke toner. Etter rensekrem, så bruker jeg varmt vann. Funker fint :)

Skrevet

Om man bruker en mild og god rens, øker man ikke pH-verdien i huden nevneverdig. Men en toner kan være med å fjerne siste rest av makeup, og den kan tilføre huden gode ingredienser. Feks kan noen med veldig fet hud bruke toner fremfor fuktighetskrem.

Skrevet

Jeg får bare en hel masse kviser av å bruke toner, så det utgår her! Skyller heller med MASSE vann etter rens :)

Skrevet

tonner kan hjelpe veldig mye med huden. Den tar vekk sminkerester og fjerner dypt i porene. Også hvis man har en som exfolierer som man bruker noen ganger i uken er også bra.

Anonymous poster hash: 52754...ffa
Skrevet

Gjør også huden klar for å motta fuktighet. Sjekk caroline hirons på youtube! :)

glemte en link

Caroline Hirons, en fantastisk guru på området.

Stoler en del mere på henne enn hva jeg gjør andre bloggere.

Selv har jeg prøvd meg litt fram og tilbake med noen av produktene hun anbefaller og har definitivt funnet noen favoritter.

Skrevet

Ja tonic er kjekt. Den får også bort rester fra renseproduktene også.

I hvert fall merker jeg forskjell. Jeg er i midten av 40-årene og har nesten ikke rynker. Jeg har brukt tonic siden jeg var i tenårene.

Anonymous poster hash: f3b5b...3d7

Men da kan du ikke vite om dette skyldes toneren eller ikke.

Anonymous poster hash: 097a2...547

Skrevet

Jeg bruker den fra clarins, koster litt under 300 og holder ganske lenge.. Synes i grunn den er bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...