mmarthe470 Skrevet 3. januar 2015 #1 Skrevet 3. januar 2015 hei hei! på nyttårsaften ble jeg fridd til av samboeren min på vår 3års dag, det var ikke noen ring innvolvert, noe som skal fikses senere. vi har veldig lyst til å gjøre noe personlig og tenkte da på eget design. noen som har noen gode og serriøse sider eller butikker hvor man kan designe sine egne ringer? vi har også snakket om hvorvidt det bare er jeg som skal ha ring, siden vi begge er studenter må vi også tenke litt økonomisk. hvor vanlig er det at det kunn er kvinnen som bærer forlovelses ring? (når den store dagen kommer vil vi begge to selvsagt bære ring) :-) :-)
For the ladies Skrevet 3. januar 2015 #2 Skrevet 3. januar 2015 Kjenner bare en gullsmed i sandnes/stavanger som drev/driver med slik. Er visst samme som har laget det meste til kongehuset av ringer vel å merke. Var inne å snakket med de om det samme selv for 10 år siden, vet bare hvor de hadde butikk/verksted men tviler på de er der fortsatt og aner ikke navnet lenger. Adam tror jeg smeden het, og mener det var kona som drev butikken.
dansendealve Skrevet 4. januar 2015 #3 Skrevet 4. januar 2015 Tror det er en i Oslo men husker ikke sikkert. Da min venninne forlovet seg så gikk de for sølvringer som er lik gifte ringer De brukte den samme da de giftet seg. God kvalitet på de. Det er mange som med en gang tror det er hvitt gull. De var studenter.
MockingJay Skrevet 4. januar 2015 #4 Skrevet 4. januar 2015 Vi har designet gifteringene våre selv, via dette programmet : http://no.saintmaurice-trauringe.de/designer/trauringdesigner.php# Så tar man etterpå kontakt med et av de mange gullsmedene som lager. Denne siden har også en liste over disse:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå