AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #1 Skrevet 3. januar 2015 Hei! Jeg har vært veldig frustrert de siste dagene over livet, men spesielt over en mann jeg har vært frem og tilbake med i over ett år. Jeg vil virkelig ha denne mannen. I dag har jeg opplevd mye rart. Jeg så først ett stjerneskudd der jeg selvfølgelig ønsket meg noe. Himmelen har vært veldig rar i hele dag, det er nesten lyst ute enda. Når jeg kom hjem var jeg ute og gikk og spurte etter ett "tegn" når det kom til denne mannen. Når jeg kom hjem etter turen satt det en hvit hare i Hagen min. Harebestanden er nesten utdødd her hvor jeg bor, så dette er ikke noe som pleier å skje. Jeg velger å tolke dette som tegnet. Men hva mer kan jeg lese ut av haren i Hagen? Vær så snill å ha såpass respekt at du ikke svarer hvis du mener at dette er tull osv. Respekter at jeg tror på tegn og er overtroisk. Anonymous poster hash: 9776d...e61
Gjest Blomsterert Skrevet 4. januar 2015 #2 Skrevet 4. januar 2015 Hei! Jeg har vært veldig frustrert de siste dagene over livet, men spesielt over en mann jeg har vært frem og tilbake med i over ett år. Jeg vil virkelig ha denne mannen. I dag har jeg opplevd mye rart. Jeg så først ett stjerneskudd der jeg selvfølgelig ønsket meg noe. Himmelen har vært veldig rar i hele dag, det er nesten lyst ute enda. Når jeg kom hjem var jeg ute og gikk og spurte etter ett "tegn" når det kom til denne mannen. Når jeg kom hjem etter turen satt det en hvit hare i Hagen min. Harebestanden er nesten utdødd her hvor jeg bor, så dette er ikke noe som pleier å skje. Jeg velger å tolke dette som tegnet. Men hva mer kan jeg lese ut av haren i Hagen? Vær så snill å ha såpass respekt at du ikke svarer hvis du mener at dette er tull osv. Respekter at jeg tror på tegn og er overtroisk.Anonymous poster hash: 9776d...e61 Jeg fascineres av harer. Les om de! Dessverre ville jeg ikke tolket haren som et godt tegn da,om enn vakkert. Ingen vet hvor haren hopper du vet.. Den lyse himmelen ser jeg derimot som håp. Også stjerneskuddet. Men tolker det også som et blaff,om enn vakkert igjen. Da tenker jeg du vet hva jeg mener. Men hva skjer? Kan dere ikke ta en prat? Virker han ikke interessert (nok)?
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #3 Skrevet 4. januar 2015 Har prøvd å lest om haren, finner så mye forskjellig! Syns det er vanskelig å tolke. Det jeg ser går igjen er fruktbarhet osv... Nei, det er en litt komplisert situasjon. Og en typisk mann som trekker seg unna når han har åpnet seg. Så jeg er litt på randen om dette er noe jeg gidder å jobbe for. Selv om han uten tvil er mannen jeg vil ha så kommer det ett punkt der man må spørre seg om det er verdt det. Der er jeg nå. Anonymous poster hash: 9776d...e61
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #4 Skrevet 4. januar 2015 Du skal droppe denne mannen! Haren er utro og livet ditt blir dårlig med denne mannen. Han vil gi deg uro i livet. At himmelen er lys over deg, betyr håp. Lys er håp og en god framtid. Du har fått alle svarene du har bedt om. Du er veldig heldig og må være et godt menneske siden kraften til å hjelpe deg er så stor. Lykke til! Anonymous poster hash: ec702...39b
Gjest Vind Skrevet 11. januar 2015 #5 Skrevet 11. januar 2015 Vi mennesker er laget slik at vi gjerne vil gjenkjenne mønster. Det er ikke alltid det er noe i disse mønsterne.
Lutetium 71 Skrevet 12. januar 2015 #6 Skrevet 12. januar 2015 Hei! Jeg har vært veldig frustrert de siste dagene over livet, men spesielt over en mann jeg har vært frem og tilbake med i over ett år. Jeg vil virkelig ha denne mannen. I dag har jeg opplevd mye rart. Jeg så først ett stjerneskudd der jeg selvfølgelig ønsket meg noe. Himmelen har vært veldig rar i hele dag, det er nesten lyst ute enda. Når jeg kom hjem var jeg ute og gikk og spurte etter ett "tegn" når det kom til denne mannen. Når jeg kom hjem etter turen satt det en hvit hare i Hagen min. Harebestanden er nesten utdødd her hvor jeg bor, så dette er ikke noe som pleier å skje. Jeg velger å tolke dette som tegnet. Men hva mer kan jeg lese ut av haren i Hagen?Vær så snill å ha såpass respekt at du ikke svarer hvis du mener at dette er tull osv. Respekter at jeg tror på tegn og er overtroisk.Anonymous poster hash: 9776d...e61 Hva med å spørre han du interessert i hvordan det ligger an?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå