Gå til innhold

hjelp, følelser for eksen, snart 3 år.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

jeg trenger veiledning fra noen der ute.

Jeg er ei jente i tidlig 20 årene og sliter med å komme over eksen min, det er nå 2-3 år siden jeg slo opp, og angrer fortsatt på valget jeg tok. Siden han ikke vil ha meg tilbake, så må jeg prøve å kommeg meg videre, men jeg får det bare ikke til. vi er i samme vennekrets og har blitt godt kjent med ei venninne av han, så det bringer meg nerme han igjen. Føler egentlig ikke det vennskapet er godt for meg, for føler konstant sjalusi ovenfor henne og ders kontakt, men er det en god grunn for å ende et vennskap?

jeg ønsker å komme over han, verste følelsen er at jeg føler han er for bra for meg :( og blir sjalu over alle jenter han gir oppmerksomhet til, føler meg ikke fri selv om jeg er singel. har ikke hatt eller vært intim med noen etter han, og det er som sagt snart 3 år siden. Føler jeg kaster bort livet mitt på å håpe og vente på han.

setter pris på alle svar !

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er du fra en bygd/liten by? Du burde virkelig utvide vennekretsen så dere ikke omgås - null kontakt er det absolutt viktigste. Ellers er du jo i en alder der de fleste flytter - rundt i landet eller til utlandet - enten for å reise eller for studier?

Ellers regner jeg med at han er blokkert fra alt av sosialt media.

Anonymous poster hash: 1deb9...723
Skrevet

nei han er ikke blokket fra noe egentlig :( føler det er litt barnslig oppførsel å seltte han fra facebook etc ? for vi skiltes som venner….

jeg er ikke fra en liten bygd akkurat, har ikke planer om å flytte vekk, så håper på noen andre muligheter, vil ikke flykte fra problemet mitt akkurat :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...