frk.tre Skrevet 3. januar 2015 #1 Skrevet 3. januar 2015 Hei! Jeg skal ut å reise om en uke og vil ikke ha tilgang til nettverk. Er det noen som vet om det er mulighet til å laste ned serier til Samsung Galaxy nettbrett? I så fall hvilket program er best for å finne serier og laste ned? Og trenger man et spesielt program for å spille av seriene? Er helt blank på dette området..
-Jiinxs- Skrevet 3. januar 2015 #2 Skrevet 3. januar 2015 (endret) På mitt nettbrett bruker jeg MX Player Laste ned er vel fy fy å diskutere her. Men leste at det er mulig å laste ned filmer med Viaplay om jeg husker rett, og lagre de som "offline" i 30 dager på nettbrettet. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=898539 Endret 3. januar 2015 av -Leon-
frk.tre Skrevet 4. januar 2015 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2015 Okei, takk for svar Vet du om det er mulig å bruke Viaplay utenfor Norges grenser? Jeg skal til Australia, å sist gang jeg var der var det ikke en gang mulig å bruke Netflix der..
-Jiinxs- Skrevet 4. januar 2015 #4 Skrevet 4. januar 2015 Okei, takk for svar Vet du om det er mulig å bruke Viaplay utenfor Norges grenser? Jeg skal til Australia, å sist gang jeg var der var det ikke en gang mulig å bruke Netflix der.. Sorry, det har jeg ingen anelse om.
Kraula Skrevet 5. januar 2015 #5 Skrevet 5. januar 2015 Tror du kan bruke det du laster ned på Viaplay i 30 dager, så om da kan du iallfall se det du har på nettbrettet 30 dager frem i tid -- om det hjelper da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå