Gå til innhold

Dame som stjeler poser!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Stod i en litt lengre kø på matvare butikken i dag, hun ene damen gikk og tok en tykk håndfull med poser holdt den så lavt at kasseer ikke kunne se de og la de nede ved enden av rulle båndet.

Når hun hadde betalt, tok hun de få varene sine (max 10 varer) og tok de ca 20 posene oppi med varene :O

jeg det var en person mellom meg og henne, jeg så på diseplayet når varene hennes ble slått inn, hun betalte ikke for poser.

Er dette tyveri? burde jeg sakt ifra til kasseer? er dette normalt?

ble ganske satt ut!

Anonymous poster hash: 4e830...a52
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom butikken tar betalt for posene sine så er det tyveri.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I "min" butikk ville jeg ristet oppgitt på hodet og tatt det videre til sjefen. Du burde sagt ifra, for da kunne kassereren notert seg tidspunkt, og man kunne sjekket det opp på kameraet. Hun hadde nok fått tilsnakk nestegang hun hadde handlet. Men det er ikke en stor ting, heldigvis.

Anonymous poster hash: 22fed...f06
Skrevet

I "min" butikk ville jeg ristet oppgitt på hodet og tatt det videre til sjefen. Du burde sagt ifra, for da kunne kassereren notert seg tidspunkt, og man kunne sjekket det opp på kameraet. Hun hadde nok fått tilsnakk nestegang hun hadde handlet. Men det er ikke en stor ting, heldigvis.

Er det ikke slik at tyveri er tyveri, uansett omfang? Det er iallefall det jeg har lært - om så det var en kjærlighet på pinne til 2,50 eller en skinnjakke til 2000,-

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hun visste jo tydlig at hun gjorde noe galt. Altså at hun stjal.

Anonymous poster hash: cdb67...00a
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt enig jeg burde det, men klarte det ikke i det tidspunktet, angret etterpå.

Anonymous poster hash: c543f...2c0

AnonymBruker
Skrevet

Var dette en eldre dame?

Mange butikker har overvåkningskameraer og tar slike posetyver et0i det de er på vei ut av butikken. Særlig OBS med ordning der du kan scanne varene selv har poser stående inne i lokalet. Der forsyner mange seg grovt som ikke har scanner til varene sine.

Anonymous poster hash: 2673c...79d

Gjest Trollkarlen
Skrevet

hahaha hva koster en pose? 1kr? 20kr måtte hun ta til seg. Blant Norges tristeste personer det der.

Skrevet

Blæ..det der så jeg meg lei på den tiden jeg jobbet i kassa. Var for det meste middelaldrende mennesker med toppede handlevogner som fritt og freidig forsøkte å snike håndfuller med poser forbi. Noen kastet det i vognen og kjørte forbi så fort de kunne, andre prøvde at kona som skulle betale ga dem til mannen som skulle pakke. Det var ikke så godt gjennomført tyveri som de trodde, jeg så dem nok.

Nå var jeg litt stille av meg og ville ikke krangle, men slo heller inn en symbolsk mengde poser på dem som prøvde å stjele. Fikk aldri klage, ikke engang av de som finleste handlelappen etterpå... :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

det var en dame 35 - 45 år, absolutt ikke ung men absolutt ikke "eldrende". så jeg ble litt i sjokk, spesielt når "venninda" hennes lo når hun kom i butikken og så at hun stjal poser.

mulig dette er normalt for denne damen :S

jeg pleier å vise posen til de i kassen og begynne å pakke når min man betaler, altså ikke skjuler at jeg tar pose, og pakker mens varene skannes (håper ikke jeg blir sett på som en slik tyv)

TS

Anonymous poster hash: c543f...2c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...