Solstråla01 Skrevet 3. januar 2015 #1 Skrevet 3. januar 2015 Jeg er ei jente som i løpet av de siste 3-4 månedene ikke har kunnet trent, grunnet anbefaling fra legen. I løpet av denne tiden har jeg naturligvis lagt på meg, og føler meg derav veldig usikker. Er ikke overvektig i det hele tatt, men er vant til å være stram i fisken, noe jeg ikke er nå. Før alt dette styret tok plass, hadde jeg som mål å bygge en del muskler i løpet av høsten/vinteren, for så å gå ned i fettprosent nærmere sommeren. Hadde en plan og fornuftige mål, men nå har alt stått på hold i noen måneder ... Spørsmålet mitt er egentlig om det er mulig å bygge en god del muskler i feks perioden jan-midten av mai, for så å fokusere på fettprosenten mai-juli? Hva er realistisk å kunne forvente seg? Føler som sagt at jeg har mistet ganske mye "tid", og tror jeg forventer for mye av meg selv i forhold til hva som er oppnåelig på så kort tidsrom. For øvrig kan det nevnes at jeg skal trene splitt 4-5 ganger i uka (kun styrketrening). Er 175 høy, 79 kg.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #2 Skrevet 3. januar 2015 Vil anbefale deg å ta tiden til hjelp. Sett deg heller mindre mål, og blås i hvor lang tid det tar Anonymous poster hash: e4d46...87e 1
WubWub Skrevet 3. januar 2015 #3 Skrevet 3. januar 2015 damer kan legge på seg 0.5kg muskler per måned ved optimal regelmessig styrketrening. for menn er det 1kg/måned.
Gjest Runforit Skrevet 3. januar 2015 #4 Skrevet 3. januar 2015 Mye du kan gjøre på 6-7 mnd om du er skikkelig dedikert og fokuserer på nok og rett mat kombinert med hard styrke. Bare se hva hun her klarte på 2 mnd: http://www.nrk.no/nufal/_-resultatene-gir-meg-motivasjon-1.11211644
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå