Gå til innhold

Hva slags klær liker kjæresten din at du går med?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er 26 år begge to. Han liker at jeg går i : Joggesko og støveletter, støvler og skalljakker.

Liker ikke at jeg går i: Store ullkåper, dongeribukse, crocs og pannebånd.

(selvfølgelig ikke samtidig!)

Anonymous poster hash: f29b5...8eb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han liker at jeg går kledd i kjole, søt pysjamas og tights

Han liker ikke så godt når jeg går i tjukke gensere og generelt klær som pakker og gjemmer meg bort

Skrevet

Min liker meg best i trengsklær på treningssenter.

Skrevet

Min liker meg i feminine klassiske klær. Liker ikke klær som gjemmer meg bort eller klær som gjør at jeg ser tøsete ut.

Skrevet

Min liker veldig godt klesstilen min.

Jeg går som oftest i trange skjørt, alltid svart strømpebukse og boots. En såkalt sexy, men søt og uskyldig stil.

Ovenpå bruker jeg enten en enkel stram topp i nøytrale (svart eller grå) eller varme farger (burgunderrød eller lilla). Med et åpent bryst. Jeg går aldri med klær som sitter stramt mot halsen. Synes det er vedig ufeminint.

Jeg er også veldig glad i blomstermønster i varme farger, siden dette får huden og håret til å se veldig bra ut. Kjæresten min sier at han elsker blomstergarderoben min ;)

Jeg tenker alltid - alltid, farge først når jeg skal velge klær. Så kommer form og motiv etterpå :)

• Liker 1
Skrevet

Han liker at jeg går i klær som viser frem figuren min. Spesielt kjoler, eller en jeans som sitter skikkelig bra på rumpa! Han liker blomstermønster på klærne mine

Skrevet

Han liker at jeg går i skjørt og kjoler, men også gjerne ei trang bukse med en romantisk-aktig bluse til. Jeg har en litt klassisk/romantisk-stil som han liker godt. Han liker også når jeg skifter til kosebukse og singlet om kveldene, med hjemmestrikka ullsokker på beina.

Vet han ikke har noe sansen for moteaktige klær, store print/blomstermønster/dyremønster. Dessuten liker han helst at jeg har langt hår.

Flaks for meg at han liker best den stilen jeg også liker best :)

AnonymBruker
Skrevet

Han liker det litt klassisk og tidløst, men likevel praktisk, men han har heller ikke noe i mot sportsklær eller vanlige jeans og gensere. Han liker ikke typiske moteplagg som empirieliv, peplum, blomsterprint, platå i sko, dyremønster ol. Og han elsker at jeg kan hive på meg kose-klær hjemme. Så min og han smak passer faktisk helt overens :fnise:

Anonymous poster hash: 90b26...a3a
Skrevet (endret)

Tror ikke min var så fan av hipstergarderoben min med Dr Martens i forskjellige farger, skjørt over strømpebukser med blondemønster og overknees. I tillegg hadde jeg mange rutete skjorter som jeg bruke med svarte kjoler og sånt.

Han likte de stripete plaggene jeg hadde da, og jeg elsker jo striper :D

Når jeg møter eksen min i dag, sier han at jeg har forbedret meg når det gjelder klesstil, men jeg har fortsatt mine fine Dr Martens i både rød, lyseblå og lilla :rodmer:

Endret av sweg
AnonymBruker
Skrevet

Han blir spinnvill når jeg har på strømpebukser og strømper... og høye hæler.

Dessuten digger han meg når jeg har på meg treningstøy...

Anonymous poster hash: 9eeb3...e71

Gjest Sunhill
Skrevet

Han liker meg best i jeans eller stramme skjørt, da han liker å se formen på rumpa.

Han er veldig glad i kjolene jeg bruker på fest, men hater høyhelte sko da jeg blir litt høyere enn han.

Kortere sagt, han liker en klassisik enkel feminin stil som er litt sexy.

Skrevet

Jeg har en veldig variert stil.

Kan gå i alt fra kjoler, til skinnskjørt, skinnyjeans, loosefit bukser, teddycoats, skinnjakke, blazer, sneakers, boots, skyhøye hæler, kilehæler etc.

Han liker stilen min veldig godt.

Søtest synes han jeg er i pysj eller om jeg låner hans collegegenser etc :)

AnonymBruker
Skrevet

Eller; han liker å se rumpe :roll:

Anonymous poster hash: 250f9...02f
Skrevet

Han liker når jeg kler meg etter formene mine med kjoler, skjørt og skjorter. Han liker ikke når jeg går med "bloggerklærne" mine som han kaller det som kan være oversizede plagg eller litt chunky sko og smykker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...