Gjest Anonymous Skrevet 1. august 2004 #1 Skrevet 1. august 2004 Hvor syns dere grensen for utroskap går?
liv Skrevet 1. august 2004 #2 Skrevet 1. august 2004 Der min partner ikke kan være involvert (uten å bli sinna).
Gjest Tiny i.i. Skrevet 1. august 2004 #3 Skrevet 1. august 2004 Jeg syns Tex har sagt det veldig bra: "Det han ville gjort med/sagt til sin mor, kan han også gjøre med/si til andre."
betty boo Skrevet 1. august 2004 #4 Skrevet 1. august 2004 Der min partner ikke kan være involvert (uten å bli sinna). SUPERT SAGT
Gjest Anonymous Skrevet 1. august 2004 #5 Skrevet 1. august 2004 Han er utro dersom han er i en situasjon der han ønsker at jeg ikke plutselig skal komme inn døra. Det han kan gjøre fremfor meg, kan han også gjøre når jeg ikke er der.
Gjest dragonfly Skrevet 1. august 2004 #6 Skrevet 1. august 2004 Da snakker du bare om fysisk utroskap da. Hva med sms, mail osv...?
Gjest Tex Skrevet 1. august 2004 #7 Skrevet 1. august 2004 Jeg syns Tex har sagt det veldig bra: "Det han ville gjort med/sagt til sin mor, kan han også gjøre med/si til andre."
Gjest GreenSky Skrevet 1. august 2004 #8 Skrevet 1. august 2004 Jeg syns Tex har sagt det veldig bra: "Det han ville gjort med/sagt til sin mor, kan han også gjøre med/si til andre." Jeg er ikke enig i den definisjonen. Jeg mener at det er greit og sunt å flørte litt med andre, f.eks.
Gjest care Skrevet 1. august 2004 #9 Skrevet 1. august 2004 Jeg mener at at utroskap blir definert av ulikt av ulike par. Hva min venninne legger i begrepet utroskap trenger ikke være det samme som jeg legger i begrepet. Derfor tror jeg det er viktig at par snakker sammen og kommer til enighet hva man forventer av hverandre og hva man ikke forventer av hverandre.
Mona Skrevet 2. august 2004 #10 Skrevet 2. august 2004 Flørt ok, en sjelden gang. Men aldri la det bli fysisk. (Noen vil sikkert si at kyss ikke er utro, jeg mener det er utroskap) Synes ikke man skal maile/sende sms partneren ikke kan få se. Og jeg mener at har man det bra i forholdet, er ikke utroskap aktuelt. Det har man ikke behov for da mener jeg/ det ønsker du ikke gjøre mot partneren din. Men så mye utroskap det finnes, er det muligens naivt sagt. Har heldigvis en partner av samme oppfatning.
Gjest lilletroll Skrevet 2. august 2004 #11 Skrevet 2. august 2004 Kysser han en annen er han utro!! For meg er utroskap fysisk. Flørter han og har intime samtaler på mail, sms e.l er han vel ikke utro, men uærlig, og uansett på vei til å miste meg!!
Miss-X Skrevet 2. august 2004 #12 Skrevet 2. august 2004 Flørt ok, en sjelden gang. Men aldri la det bli fysisk. (Noen vil sikkert si at kyss ikke er utro, jeg mener det) Synes ikke man skal maile/sende sms partneren ikke kan få se. Og jeg mener at har man det bra i forholdet, er ikke utroskap aktuelt. Det har man ikke behov for da mener jeg/ det ønsker du ikke gjøre mot partneren din. Men så mye utroskap det finnes, er det muligens naivt sagt. Har heldigvis en partner av samme oppfatning. Enig her! Kan du ikke gjøre det mens partneren ser på, så bør du faktisk ikke gjøre det i det hele tatt....
Gjest Catwoman Skrevet 2. august 2004 #13 Skrevet 2. august 2004 Det du gjør, på både det fysiske og via brev, sms etc. som du ikke kan fortelle din partner om fordi du er redd h*n ikke vil like det, det ivl jeg kalle for utroskap. (Ser da bortifra de som har partnere som er sykelige sjalue uten grunn)
Gjest Morild Skrevet 2. august 2004 #14 Skrevet 2. august 2004 Grensen går hvor det enkelte par selv har definert at den går.
Gjest Hillary.. Skrevet 2. august 2004 #15 Skrevet 2. august 2004 Kysser han en annen er han utro!! For meg er utroskap fysisk. Flørter han og har intime samtaler på mail' date=' sms e.l er han vel ikke utro, men uærlig, og uansett på vei til å miste meg!![/quote'] Nettopp. Og jeg mener at også samtaler om vårt forhold med andre, kanskje spesielt andre med kvinner, er illojalt...selv om det ikke er utroskap. Men det er ødeleggende for forholdet og bør ikke forkomme.
Gjest ikke innlogget mandarin Skrevet 2. august 2004 #16 Skrevet 2. august 2004 Den første tiden jeg var sammen med min kjære stolte jeg ikke helt på ham, og var usikker på hvor hans grenser gikk for utroskap. Han er en attraktiv mann, og jeg antar at når de flokker seg rundt ham når jeg er med på byen, så er det ikke mindre damer som ligger langflate når jeg ikke er med.. Han er en stor flørt... JA.... Det gjør han også når jeg er med :evil: Vanskelig det der.. For meg er alt fra kyss utroskap.. Prat, dans og en klem er helt greit.. Men utover det er vi enige om er utroskap, så lenge den andre ikke liker det.. Sliter nok litt fortsatt med å stole på ham, men nå vet han i hvertfall hvor mine grenser går, og han vet at får jeg greie på at han har gjort noe utover det så er det takk og farvel.. Jeg har gitt klar beskjed om at jeg har vært i et forhold tidligere der jeg sto for utroskapen. Noe mer råttent finnes ikke. Jeg kommer aldri selv til å gjøre noe slikt mot noen, og jeg kommer heller ikke til å godta at han gjør det. Skal han være sammen med meg får han klare seg med meg.. Er ikke det nok så ønsker jeg han lykke til, men jeg sitter ikke og venter på ham..
Gjest Anonymous Skrevet 2. august 2004 #17 Skrevet 2. august 2004 med en gang det er noe som helst mer enn overfladisk flørting!!!!!!!!!
Gjest Anonymous Skrevet 2. august 2004 #18 Skrevet 2. august 2004 Jeg synes det er verre at han forelser seg i EN annen kvinne enn at han har tilfeldig og uforpliktende sex med TI andre kvinner. For meg er følelsene hans mye viktigere enn kroppen hans. Derfor synes jeg utroskap som inkluderer romantiske følelser er vanskeligere å tilgi enn fysisk utroskap som kun innebærer sex (f.eks med en prostituert).
Gjest Hillary.. Skrevet 2. august 2004 #19 Skrevet 2. august 2004 Jeg synes det er verre at han forelser seg i EN annen kvinne enn at han har tilfeldig og uforpliktende sex med TI andre kvinner. For meg er følelsene hans mye viktigere enn kroppen hans. Derfor synes jeg utroskap som inkluderer romantiske følelser er vanskeligere å tilgi enn fysisk utroskap som kun innebærer sex (f.eks med en prostituert). Ja, det er to forskjellig typer utroskap, men hadde min mann begynt med uforpliktende sex med TI andre kvinner inkl. prostituerte, så hadde jeg neppe tatt det særlig lett. At min mann er blitt horebukk.... :-(
Gjest Anonymous Skrevet 2. august 2004 #20 Skrevet 2. august 2004 jeg føler at om min kjæreste hadde nusset, tungekysset og klint med en annen, så hadde det vært utroskap. det er en veldig personlig greie og mange jeg kjenner, inkludert meg og min kjære, blir veldig seksuellt opphisset av kyssing- kroppene er veldig nære, man tar på den andre, kjenner lukten til hverandre, kroppen... her er det veldig kort vei til samleie... og da kan man spørre seg selv: hvorfor står jeg og kliner med denne personen, hvilken intensjon har jeg med dette? hva vil jeg oppnå?... men: personlig hadde jeg kunne tilgitt klining mye lettere enn sex/samleie... at partneren fantaserer om andre forhold/har noen spekulative mail/sms venner er litt vanskeligere... her må man virkelig kjenne etter hvor grensen går for en selv...følge intuisjonen sin... For:ang fantasi- tom når man har sex med partneren så fantaserer man om andre- jeg regner med at alle skjønner hva jeg mener her- man lager opphissende bilder, hvertfall jenter- for at man skal få orgasme. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå