-Milla80- Skrevet 3. januar 2015 #1 Skrevet 3. januar 2015 Hei! Lillejenta mi blir fire år om en måned, og ønsker seg så veldig Frost-tema på bursdagen. Finner nok av sider som selger utstyr både i Norge og utlandet, men jeg ønsker fysisk å gå i butikk og plukke ut selv. Er det noen som vet om noen butikker i Oslo som selger dette? Altså kopper, tallerker, ballonger, godteriposer, invitasjoner og slikt med Frost-tema? Takk for svar!
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #2 Skrevet 3. januar 2015 Måtte bare Anonymous poster hash: 58836...15c 4
Gjest Phoenix Skrevet 3. januar 2015 #3 Skrevet 3. januar 2015 Hei! Lillejenta mi blir fire år om en måned, og ønsker seg så veldig Frost-tema på bursdagen. Finner nok av sider som selger utstyr både i Norge og utlandet, men jeg ønsker fysisk å gå i butikk og plukke ut selv. Er det noen som vet om noen butikker i Oslo som selger dette? Altså kopper, tallerker, ballonger, godteriposer, invitasjoner og slikt med Frost-tema? Takk for svar! Ja, blant annet sett det på Nille og den lekebutikken på Alna
-Milla80- Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2015 Hahaha, Anonym - den var bra!!!! Spørs om fireåringen hadde vært enig! Takk for svar, Phoenix!
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #5 Skrevet 3. januar 2015 Ush... kommersialisering av barnekulturen. Se på barnebutikker, vet de har det på BR i min by hverfall.Anonymous poster hash: 5e892...62f
Gjest Belle âme Skrevet 3. januar 2015 #6 Skrevet 3. januar 2015 Gud så søtt, haha! Nille og kanskje ein plass der dei har blå kjoler som ho dama bruker? Br-leker eller noe?
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #7 Skrevet 3. januar 2015 Toys R Us har duk, servise osv osv, masse Frostsaker. Panduro her i byen har også sånn rispapir med Frostmotiv til å ha på kaken. Klær med Frostmotiv kryr det av på H&M. Kort sagt, det er ikke så veldig vanskelig å finne... 😊Anonymous poster hash: 2c23a...558
Calypso Skrevet 3. januar 2015 #8 Skrevet 3. januar 2015 Vet at Coop Extra (hvertfall her jeg bor) har papptallerkener, krus, osv med Frost-bilder på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå