AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #1 Del Skrevet 3. januar 2015 Trenger tips til norske og/eller svenske serier. Har blant annet sett disse fra før: Svarte penger, hvite løgner Mot i brøstet Karl & Co Hotel Cæsar 30 grader i februari Helt perfekt Neste sommer Äkta människor Mammon Hjem DAG Lillyhammer Det tredje øyet Anonymous poster hash: e4dbc...358 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsa! Skrevet 4. januar 2015 #2 Del Skrevet 4. januar 2015 solsiden komedie wallander krim beck krim ørnen krim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berentsens Skrevet 4. januar 2015 #3 Del Skrevet 4. januar 2015 Broen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henp Skrevet 4. januar 2015 #4 Del Skrevet 4. januar 2015 Welcome to Sweden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j23 Skrevet 4. januar 2015 #5 Del Skrevet 4. januar 2015 Solsidan!! Må sees! En av mine absolutte favoritter! :) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Buddhahode Skrevet 4. januar 2015 #6 Del Skrevet 4. januar 2015 Klovn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #7 Del Skrevet 5. januar 2015 Welcome to Sweden Den har jeg faktisk sett.. Synd det bare var en sesong. Solsidan!! Må sees! En av mine absolutte favoritter! :) Solsidan glemte jeg helt av! Fantastisk serie :D Klovn Det blir for kleint for min del... Dessverre. Anonymous poster hash: e4dbc...358 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berentsens Skrevet 5. januar 2015 #8 Del Skrevet 5. januar 2015 Den har jeg faktisk sett.. Synd det bare var en sesong.Anonymous poster hash: e4dbc...358 Det kommer enda en sesong av Welcome to Sweden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå