Wilma- Skrevet 3. januar 2015 #1 Skrevet 3. januar 2015 Kan vi ikke bare ha en samletråd for alle dere som kjeder dere så grusomt at den eneste løsningen er å lage tulletråder på KG. Om du så har frukt fast i anus, trær i magen, marsvin i øret. Kom med det, få det ut (bokstavelig talt.) 11
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #2 Skrevet 3. januar 2015 Jeg klarte å sette meg på kattungen, hvordan får jeg den ut? Anonymous poster hash: 2c3e3...737 5
Gjest C'est la vie:) Skrevet 3. januar 2015 #3 Skrevet 3. januar 2015 Enig! Slutt å bruk tid og krefter på å lage tulletråder, nok er nok!
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #4 Skrevet 3. januar 2015 Har laget min egen trudelutt tråd.Anonymous poster hash: 3c697...eb6
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #5 Skrevet 3. januar 2015 Jeg kledde på meg jakken mens den ennå hang fast på kleshengeren. Nå henger jeg fast på kleshengeren inne i skapet. Noen som har opplevd dette? Hva gjør jeg? Anonymous poster hash: 5ad43...661 11
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #6 Skrevet 3. januar 2015 Jeg kledde på meg jakken mens den ennå hang fast på kleshengeren. Nå henger jeg fast på kleshengeren inne i skapet. Noen som har opplevd dette? Hva gjør jeg? Anonymous poster hash: 5ad43...661 Aldri prøvd, var det vanskelig å få til?Anonymous poster hash: 3c697...eb6
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #7 Skrevet 3. januar 2015 Jeg kledde på meg jakken mens den ennå hang fast på kleshengeren. Nå henger jeg fast på kleshengeren inne i skapet. Noen som har opplevd dette? Hva gjør jeg?Anonymous poster hash: 5ad43...661 Flaks at du hadde mobil/pc i hånda! Anonymous poster hash: bf578...803 3
WubWub Skrevet 3. januar 2015 #8 Skrevet 3. januar 2015 Alle som tar epidural er etter min mening feige. SNAKKA FERDIG. 3
Gjest Blubberella Skrevet 3. januar 2015 #9 Skrevet 3. januar 2015 Jeg satt ble sittende igjen i bilen mens samboeren gikk inn på bensinstasjonen for å betale (han liker ikke å bruke kort), og nå oppdaget jeg at han har låst meg inne i bilen!!! Han har selvfølgelig tatt med seg bilnøkkelen og nå bruker han veldig lang tid på å betale. Jeg fryser og begynner å få klaustrofobisk anfall! Hjelp, hvordan kommer jeg meg ut??? Kan jeg ringe Falcken eller noe? Pliiis, kan noen hjelpe meg? Jeg får ikke til å ringe selv heller, for nå har telefonen min hengt seg på kvinneguiden! 4
Wilma- Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #10 Skrevet 3. januar 2015 Jeg satt ble sittende igjen i bilen mens samboeren gikk inn på bensinstasjonen for å betale (han liker ikke å bruke kort), og nå oppdaget jeg at han har låst meg inne i bilen!!! Han har selvfølgelig tatt med seg bilnøkkelen og nå bruker han veldig lang tid på å betale. Jeg fryser og begynner å få klaustrofobisk anfall! Hjelp, hvordan kommer jeg meg ut??? Kan jeg ringe Falcken eller noe? Pliiis, kan noen hjelpe meg? Jeg får ikke til å ringe selv heller, for nå har telefonen min hengt seg på kvinneguiden! Ringer dyrebeskyttelsen med en gang ! 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #11 Skrevet 3. januar 2015 Aldri prøvd, var det vanskelig å få til?Anonymous poster hash: 3c697...eb6 Det var litt vanskelig, men jeg tenkte liksom ikke så mye over hva jeg gjorde. Det eneste jeg hadde i tankene var den frekke svigermora mi. Før jeg visste ordet av det hang jeg og dinglet.Anonymous poster hash: 5ad43...661 4
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #12 Skrevet 3. januar 2015 Alle som tar epidural er etter min mening feige. SNAKKA FERDIG. Og det kommer fra en mann... :rofl: Anonymous poster hash: 2c3e3...737 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #13 Skrevet 3. januar 2015 Flaks at du hadde mobil/pc i hånda!Anonymous poster hash: bf578...803 Den lå heldigvis i lomma på jakka. Eller dvs det er mannen min sin. Burde jeg sjekke meldingene hans på Facebook mens jeg henger her? Har hatt en litt dårlig magefølelse i det siste. Tror han er utro. Anonymous poster hash: 5ad43...661 5
WubWub Skrevet 3. januar 2015 #14 Skrevet 3. januar 2015 Og det kommer fra en mann... :rofl: Anonymous poster hash: 2c3e3...737 Om jeg hadde vært kvinne så hadde jeg ikke vært så pysete og pinglete at jeg ville gått for epidural, så hvorfor kan ikke dere damer manne dere opp å være like tøff som meg? Ikke hadde jeg sippi som ei lita jente under mens jeg føda heller, det VET jeg for jeg er ingen sippe-guri. Sipping er man ferdig med når man er barn, FERDIG SNAKKA 1
KaDust Skrevet 3. januar 2015 #15 Skrevet 3. januar 2015 Jeg er egentlig en muppet fra The Muppet Show, og vet ikke hvordan jeg skal komme tilbake til programmet. 3
Polly Ester Skrevet 3. januar 2015 #16 Skrevet 3. januar 2015 Hahahaha dette er den morsomste tråden jeg har lest i år. 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #17 Skrevet 3. januar 2015 Jeg er egentlig en muppet fra The Muppet Show, og vet ikke hvordan jeg skal komme tilbake til programmet. Ring åndenes makt, kanskje de kan sende deg til den andre siden...?Anonymous poster hash: 5ad43...661
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #18 Skrevet 3. januar 2015 Om jeg hadde vært kvinne så hadde jeg ikke vært så pysete og pinglete at jeg ville gått for epidural, så hvorfor kan ikke dere damer manne dere opp å være like tøff som meg? Ikke hadde jeg sippi som ei lita jente under mens jeg føda heller, det VET jeg for jeg er ingen sippe-guri. Sipping er man ferdig med når man er barn, FERDIG SNAKKA Du kan jo begynne med å la legen din sjekke prostata da. Så kan vi snakkes etterpå. Kanskje du skulle hatt en coloskopi? Bagateller i forhold til Mandarin, vil jeg tro.Anonymous poster hash: 3c697...eb6
KaDust Skrevet 3. januar 2015 #19 Skrevet 3. januar 2015 Ring åndenes makt, kanskje de kan sende deg til den andre siden...?Anonymous poster hash: 5ad43...661 Ja, kanskje hun tromme-dama kommer og trommer meg over.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #20 Skrevet 3. januar 2015 Jeg er egentlig en muppet fra The Muppet Show, og vet ikke hvordan jeg skal komme tilbake til programmet. Får se i morgen om jeg kan få skrevet deg og inn fjasetråden min. Anonymous poster hash: 3c697...eb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå