Gå til innhold

El naturalista- gode sko?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sitter å kikker litt på sko og kom over disse: http://www.brandos.no/el-naturalista/espiral-n582-lima/a84598

Jeg synes de var rålekkre, men pga dårlig rygg så må jeg ha sko med god demping i hælen. Jeg har et par fra tamaris med ca samme høyde på hælen som fungerer kjempe bra å gå i.

Noen som vet hvordan disse er? Anbefalinger på gode sko med litt hæl på tas også i mot med stor takk.

Anonymous poster hash: b6ff7...1f3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt et par El Naturalista sandaler med lavere hæl, og det er faktisk det verste paret sko jeg noen sinne har hatt. Fikk ekstremt vondt i ryggen av dem, og komfortable på foten var de heller ikke. Kjenner flere som er fornøyd med ankelbootsene.

Anonymous poster hash: ef12f...5c1
Skrevet

Jeg testet dem da jeg skulle kjøpe sko til svigermor i bursdagsgave. Var noen ankelstøvletter og de var utrolig gode på foten. Vet at svigermor sliter med føttene.

Hun elsker skoene! Har skrytt massr av dem og sier det er et av de beste skoparene hun noen gang har hatt.

Skrevet

Har vond rygg og har brukt de tidligere. De er fantastiske på foten og jeg kunne bruke sko med bittelitt hælhøyde med de.

Skrevet

Jeg vil anbefale Gabor. God kvalitet, god såle, og veldig gode på foten.

Skrevet

Jeg har hatt mange el naturalista-sko og jeg har dårlig rygg. Synes gummisålene deres er helt fantastiske for ryggen, men har ikke prøvd de du lenket til. Men de var fine. :-)

Anbefaler merket, men synes generelt at sko bør prøves før de kjøpes. El naturalista-sko er noen ganger ganske smale i foten foran (selvfølgelig med unntak av de som er litt "fotformsko"-stil).

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Får se om det ikke blir et par på neste lønning. Sender de bare i retur hvis de ikke skulle passe tenker jeg :) Har sett på et par av de flate skoene deres også som jeg har veldig lyst på.

Anonymous poster hash: b6ff7...1f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...