AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #1 Del Skrevet 3. januar 2015 Finnes det en innskuddsautomat i Oslo som det er mulig å gjøre innskudd på imorgen, søndag? Ringte banken min, men de var til ingen hjelp:( Anonymous poster hash: 8f04a...e56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #2 Del Skrevet 3. januar 2015 Såvidt jeg vet er de dessverre stengt når banken er stengt. De var ikke det før, mange steder, men jeg tror de har sluttet med det. Du kan likevel prøve en Post i butikk eller (hvis du har DNB) Bank i butikk. Det er godt mulig de kan hjelpe deg med det. De fleste av dem er jo selvsagt i butikker som også er stengt søndager, men jeg vet at det finnes både Bank i butikk og Post i butikk i enkelte søndagsåpne butikker som Joker og Bunnpris. Vet jo ikke hvilken bank du har, men hos DNB har de i hvert fall en grei oversikt over alle med Bank i butikk eller Post i butikk i Oslo, bare hak av på å se de to fremfor vanlige bankkontorer. Så kan du lete i kartet til du finner en Joker, Bunnpris eller lignende, dobbeltsjekke at den er søndagsåpen og prøve deg der. Jeg har ikke prøvd å sette inn penger i PiB/BiB selv, altså, men de tar jo imot innskudd de også, og jeg ville vel tro det går an også på søndager. Anonymous poster hash: 95433...064 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #3 Del Skrevet 3. januar 2015 Hva er problemet med å vente til mandag? Pengene blir jo tilgjengelige på konto før på mandag uansett.... Anonymous poster hash: 43374...468 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #4 Del Skrevet 4. januar 2015 Tusen takk for utfyllende og behjelpelig! Ja, jeg har DnB, så da skal jeg prøve det. Anonymous poster hash: 8f04a...e56 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå