Gå til innhold

Dere kvalitetsmenn, hvor er dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Menn med egenskaper som; omsorgsfulle og tvers igjennom snille, ambisiøse, stabile, pålitelige, lojale, samfunnsbevisste og med sunne holdninger og verdier?

Hvor kan jeg møte på menn som dere?

Jeg leter ikke etter noen "drømmemann" som i realiteten ikke eksisterer, og nei, jeg er ikke perfekt selv. Men skulle gjerne likt å vite hvor jeg kan treffe på ekte mannfolk...

Tvers igjennom snill, pålitelig, lojal og samfunnsbevisst med ganske så gode holdninger. Tre fjerededeler igjennom stabil og halvveis ambisiøs (på kort sikt, litt større ambisjoner på lang sikt). Så, hva med deg? ;)

Jeg treffes også på matbutikken (:P) og i Marka (så lenge det er bart), på vei til/fra jobb, på jobb, hjemme, på treningssenteret (men der vil jeg IKKE møte noen, der er jeg svett og fæl og vil være i fred), kino, teater, hos venner eller ute på byen. På byen kan man jo treffe noen, men ofte er det jo umulig å prate i det hele tatt, og da blir det ikke så lett.

Jeg har problemer med å møte oppegående aktuelle kvinner selv. Man har jo venner av venner, men tror jeg må få meg noen nye venner om det skal dukke opp aktuelle kandidater der. Det er stort sett de samme gamle man møter. Og ikke så mange av dem som før heller, etter flytting til ny by i (for)fjor. Sånt var mye lettere som student, der traff man jevnaldrende oppegående mennesker man hadde noe til felles med hele tiden. Nå har jeg ikke vært singel i årevis enda, mulig jeg hadde oppsøkt litt flere arenaer da. Inntil videre er jeg mer på se hva som skjer-stadiet. Men må innrømme at jeg er litt usikker på hvor jeg skulle lett, hvis jeg virkelig var nøden etter å finne meg en kjæreste. Hadde kanskje forsøkt nettdating, selv om jeg tror jeg scorer høyere ansikt til ansikt enn på et profilbilde.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde parkert dem inne ;) eventuelt fått dem taua!

De fikk fint ta over bøtene og ordne de for meg, etter en rasjonell forklaring på hvordan verden fungerer i et organisert samfunn som de også ufrivillig må ta del i. Blir jo som om man skal forvente å få betalt eller avslag for hver gang man gjør en god gjerning eller hjelper noen. Da er det helt feil motiver som ligger bak, og videre kan man ikke tro man kan hevde seg over regler og lover uansett hva man har gjort.

• Liker 1
Gjest avocadoen
Skrevet

En av verdens kvalitetsmenn er kapret av meg. Men finnes sikkert flere der ute :)

• Liker 1
Skrevet

Han er dessverre opptatt, har en slik en :)

• Liker 1
Gjest Lite nytt
Skrevet

Jeg har testa, funka fint dårlig for meg, ihvertfall når man prøver seg på dama i kassa man har snakket mye med over en periode. Kleint.no :P Men ja, hadde ihvertfall fått mitt hjerte hvis ei dame hadde tatt kontakt med meg i butikken =)

Hvilken butikk handler du på? :fnise:

Skrevet

Hvilken butikk handler du på? :fnise:

Hoho, der er jeg random gitt, sku trodd jeg prøvde å gjemme meg :P

Gjest Lite nytt
Skrevet

Hoho, der er jeg random gitt, sku trodd jeg prøvde å gjemme meg :P

:grine: :grine: :grine:

AnonymBruker
Skrevet

Menn med egenskaper som; omsorgsfulle og tvers igjennom snille, ambisiøse, stabile, pålitelige, lojale, samfunnsbevisste og med sunne holdninger og verdier?

Hvor kan jeg møte på menn som dere?

Jeg leter ikke etter noen "drømmemann" som i realiteten ikke eksisterer, og nei, jeg er ikke perfekt selv. Men skulle gjerne likt å vite hvor jeg kan treffe på ekte mannfolk...

De har gått lei av å jakte på selvhøytidige kvinner med for høye tanker om seg selv som avviser dem...

Anonymous poster hash: 73744...9fb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har testa, funka fint dårlig for meg, ihvertfall når man prøver seg på dama i kassa man har snakket mye med over en periode. Kleint.no :P Men ja, hadde ihvertfall fått mitt hjerte hvis ei dame hadde tatt kontakt med meg i butikken =)

Tror du noen vil ha en olding som dag da? Som etter eget utsagn vokste opp på en tid da felles garderober var vanlig (det må jo være ganske så lange siden). Eller bare jugde du som vanlig om det?

AnonymBruker
Skrevet

Vel, dette var ikke akkurat noen datingannonse...

Se der ja. Når det kommer til stykket var du ikke så interessert likevel.

Kvinner i et nøtteskall det der: Svømmer i tilbud, men klarer likevel å klage...

AnonymBruker
Skrevet

Tror du noen vil ha en olding som dag da? Som etter eget utsagn vokste opp på en tid da felles garderober var vanlig (det må jo være ganske så lange siden). Eller bare jugde du som vanlig om det?

Skjønner at du må være veldig ung og ikke har fulgt med helt i timen, som tror felles garderobe var vanlig i tidligere tider. I tidligere tider så var det gutteskole og jenteskole.

Anonymous poster hash: 34d3b...bfe

Skrevet

Hoho, der var du igjen og ja. Trodde du hadde kastet inn håndkleet etter jeg tok deg på alle punktene du kom med på den andre tråden....

Skrevet

Skjønner at du må være veldig ung og ikke har fulgt med helt i timen, som tror felles garderobe var vanlig i tidligere tider. I tidligere tider så var det gutteskole og jenteskole.

Snakker ikke om på skolen...

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner i et nøtteskall det der: Svømmer i tilbud, men klarer likevel å klage...

Hæ? Var det noen som tilbød seg for TS?

Jeg tror grunnen til at noen avslår slike sjenerøse tilbud, er at man vet at tilbyderen verken har møtt eller sett bilde av den personen han byr seg frem til.

• Liker 1
Skrevet

Har du lest tråden i det hele tatt? Har du lest hva jeg faktisk spør om i HI? Tror ikke det. Dessuten generaliserer du noe veldig.

Gjest Salvesen
Skrevet

Jeg ser du ikke har lest hele tråden. Det er ikke noe sted det står at jeg ser etter noen som er "tvers igjennom" alt, og jeg skriver at jeg ser etter egenskaper "som", altså at ikke alle egenskaper må være tilstede. Jeg har presisert tydelig at det ikke er noe "drømmemann" jeg ser etter i tillegg til at jeg ikke nevner noenting om utseende. "Ekte mannfolk" er også bare et uttrykk slik jeg har skrevet tidligere i denne tråden.

Anbefaler deg å skumme litt gjennom tråder før du svarer på kun din egen tolkning av HI (selv om jeg syntes du ikke har fattet hele HI/ gjort din egen bokstavelige tolkning av det jeg skrev). Svaret ditt har kommet litt hengende etter, må jeg si. :)

Undertegnede skal innrømme at han ikke leste hele tråden, men svarte kun på åpningsinnlegget. Skal lese den nu umiddelbart :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De finnes, du må bare se hvem som er under nesa på deg.

Og slik ble jeg kjent med en mann som er 10 cm lavere enn meg.. i 3 år har jeg gått rett forbi han før jeg så han.

Anonymous poster hash: 673a8...8cb
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ikke ha hva andre mannfolk vil ha! Når jeg er på fest e.l. og menn legger ut om sine erobringer så får jeg bare vondt inni meg. Det er ikke sånn det skal være. Sex er det nærmeste man kan komme den man elsker. Når mennesker har sex med hverandre kun pga fysisk tilfredsstillelse så forstår jeg at jeg ikke passer på denne planeten. Tror jeg egentlig skulle bodd på en planet som ikke er oppdaget ennå :D

Jeg ser du prøver veldig hardt i denne tråden. Har det gitt resultater?

AnonymBruker
Skrevet

Badboy er det siste jeg vil ha. Fått nok :)

Hahahaha

Det sier de alle...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...