Gå til innhold

Dere kvalitetsmenn, hvor er dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er "snill og god" men er ingen dørmatte, jeg forventer også respekt tilbake fra kvinner jeg dater eller er sammen med.

For øvrig ser du etter menn 99% av andre kvinner også ser etter, da blir konkurransen selvsagt tøff. Jeg dater ikke kvinner som kategorisk ser etter "ambisiøse" menn fordi sannsynligheten er for stor for at det er golddiggertendenser (og ja, jeg har høyere utdannelse og god jobb, men likevel...mine ambisjoner er mine egne)

Anonymous poster hash: 9973f...d1d

Selvsagt mener jeg at det skal være gjensidig.

Jeg er ingen golddigger. Mulig mange jenter er det. Jeg ønsker bare at en mann skal kunne være med å dra lasset i en fellesøkonomi, og at man skal ha det godt sammen økonomisk sett. Jeg har ambisjoner selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du tolka meg feil nå.

DET var enda godt!!!!! Men hva mente du da egentlig? :glare:

AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt mener jeg at det skal være gjensidig.

Jeg er ingen golddigger. Mulig mange jenter er det. Jeg ønsker bare at en mann skal kunne være med å dra lasset i en fellesøkonomi, og at man skal ha det godt sammen økonomisk sett. Jeg har ambisjoner selv.

Forstår det, men det er like fullt uinteressant med kvinner som ser etter "snille og gode menn med ambisjoner, blablabla..." standardinnlegg på match.com.

Jeg behøver noe mer og genuint for å falle for noen :)

Skrevet

Vel du har svært mye lengre ansiennitet enn meg her på forumet! Jeg oppfatter ikke forumet som en datingside, men det er utvilsomt mange som skriver mye rart for såvel å provosere som å sjarmere andre. Beklager min skepsis dersom den er ubegrunnet - ikke ment å ramme deg personlig...

Svært oppløftende dersom det virkelig finnes menn med disse holdningene :)

Nei da, jeg tok det ikke personlig og enig i at mange bruker forumet for å provosere. Det er dumt for som regel blir trådene ødelagt av personer som bare er ute etter å kverulere og ikke hjelpe andre med svar :/

Skrevet

Forstår det, men det er like fullt uinteressant med kvinner som ser etter "snille og gode menn med ambisjoner, blablabla..." standardinnlegg på match.com.

Jeg behøver noe mer og genuint for å falle for noen :)

Du fikk vel med deg at dette her ikke var noen datingannonse? ;)

Hvorfor tror du det er standardinnlegg på match.com? Kanskje fordi det er noe vi jenter ønsker oss i en partner? Hvorfor skulle jeg se bort i fra å skrive det i mitt HI, mener du?

Skrevet

Nei da, jeg tok det ikke personlig og enig i at mange bruker forumet for å provosere. Det er dumt for som regel blir trådene ødelagt av personer som bare er ute etter å kverulere og ikke hjelpe andre med svar :/

Signerer! :excl:

AnonymBruker
Skrevet

Du fikk vel med deg at dette her ikke var noen datingannonse? ;)

Hvorfor tror du det er standardinnlegg på match.com? Kanskje fordi det er noe vi jenter ønsker oss i en partner? Hvorfor skulle jeg se bort i fra å skrive det i mitt HI, mener du?

Skjønner selvsagt at det ikke er noen datingannonse, men det er jo like fullt mange kvinner som skriver nettopp det.

Ja, det er jo greit nok at man bør dra lasset sammen som partnere, men det handler egentlig ikke om virkelige ambisjoner men om samarbeid. (personlig har man ikke ambisjoner før man tenker på å starte opp større bedrifter selv, men det er nå min mening - begrepet er utvannet)

Uansett forstår de fleste voksne oppegående mennesker at den andre ønsker seg noen som man fungerer sammen med i hverdagen, man behøver ikke skrive det eksplisitt men heller fokusere på noe genuint man er interessert i eller har gjort. Generelle tekster fanger ikke min interesse hvertfall :)

Skrevet

Skjønner selvsagt at det ikke er noen datingannonse, men det er jo like fullt mange kvinner som skriver nettopp det.

Ja, det er jo greit nok at man bør dra lasset sammen som partnere, men det handler egentlig ikke om virkelige ambisjoner men om samarbeid. (personlig har man ikke ambisjoner før man tenker på å starte opp større bedrifter selv, men det er nå min mening - begrepet er utvannet)

Uansett forstår de fleste voksne oppegående mennesker at den andre ønsker seg noen som man fungerer sammen med i hverdagen, man behøver ikke skrive det eksplisitt men heller fokusere på noe genuint man er interessert i eller har gjort. Generelle tekster fanger ikke min interesse hvertfall :)

ambisjon m (Bokmål/Nynorsk), c (Riksmål)

1. målsetning, drøm om hva som kan gjennomføres

Hvis du tror det jeg skrev i HI var en generell tekst så tror jeg du misforstod litt. Jeg har opplevd mye og mangt om motsatte egenskaper og det er en grunn til at jeg ser etter akkurat disse tingene for å si det slik. For meg er det ikke generelt.

Skrevet

Jeg har, men det ble for bra/enkelt for meg. Hun var litt for snill, noe som gjorde at jeg tok henne litt for gitt. Har aldri før eller etter vært så blind for alle andre rundt meg av kvinner, ikke en tanke eller en vurdering med noen andre, ikke om jeg hadde fått en million. Ganske magisk, og sku gjerne opplevd det igjen =)

Det var kanskje ikke den "store kjærligheten" hvis du opplevde det for enkelt eller for bra? Jeg har også opplevd det du beskriver og har angret mange ganger senere fordi jeg lot henne gå, men forstår at det var hennes store kjærlighet som gjorde forholdet så bra, ikke min. Dette var i mine yngre dager. Hadde jeg truffet henne for første gang i dag så hadde det antakeligvis endt på en annen måte, men jeg var ung den gang :(...

Skrevet

DET var enda godt!!!!! Men hva mente du da egentlig? :glare:

Var heller ment som at vi har lite med fritid siden vi "brenner" for enten jobb, hobbyer, familie, venner osv.

Ellers har jeg har inntrykk av er at mange jenter syntes "tvers igjennom snille" menn blir for kjedelig.

Skrevet

Var heller ment som at vi har lite med fritid siden vi "brenner" for enten jobb, hobbyer, familie, venner osv.

Ellers har jeg har inntrykk av er at mange jenter syntes "tvers igjennom snille" menn blir for kjedelig.

Ikke jeg :(

AnonymBruker
Skrevet

ambisjon m (Bokmål/Nynorsk), c (Riksmål)

1. målsetning, drøm om hva som kan gjennomføres

Hvis du tror det jeg skrev i HI var en generell tekst så tror jeg du misforstod litt. Jeg har opplevd mye og mangt om motsatte egenskaper og det er en grunn til at jeg ser etter akkurat disse tingene for å si det slik. For meg er det ikke generelt.

Jeg er klar over hva den teoretiske definisjonen er, men det kan altså brukes i nesten enhver sammenheng i så fall, noe som utvanner begrepet. De virkelig ambisiøse menneskene er det ekstremt få av so to say.

Og angående teksten din, den var: "Menn med egenskaper som; omsorgsfulle og tvers igjennom snille, ambisiøse, stabile, pålitelige, lojale, samfunnsbevisste og med sunne holdninger og verdier? "

Det beskriver jo ikke en bestemt type mann, men ganske mange av dem. Som sagt jeg forstår at dette ikke er noen datingannonse fra din side, men det er mange kvinner som skriver noe slikt på datingnettsteder og det fanger ikke interessen da det er for generelt.

Skrevet (endret)

Jeg er klar over hva den teoretiske definisjonen er, men det kan altså brukes i nesten enhver sammenheng i så fall, noe som utvanner begrepet. De virkelig ambisiøse menneskene er det ekstremt få av so to say.

Og angående teksten din, den var: "Menn med egenskaper som; omsorgsfulle og tvers igjennom snille, ambisiøse, stabile, pålitelige, lojale, samfunnsbevisste og med sunne holdninger og verdier? "

Det beskriver jo ikke en bestemt type mann, men ganske mange av dem. Som sagt jeg forstår at dette ikke er noen datingannonse fra din side, men det er mange kvinner som skriver noe slikt på datingnettsteder og det fanger ikke interessen da det er for generelt.

Vel, vi legger vel forskjellige definisjoner i begrepene som en annen bruker her skrev. Selv om du mener at en ambisiøs person er noe annet enn jeg mener så er det jo ikke slik at det er det du mener, det er relativt.

Jeg har ikke interesse av å fange noens interesse, forstår ikke hvor du har det fra? Hvis det er, som du skriver, mange av disse mennene så oppmuntrer det meg en hel del, fordi jeg har møtt på mye dritt tidligere. Det er det eneste jeg ønsker å vite; hvor og hvordan jeg kan bli kjent med menn med slike egenskaper. Og det har jeg jo allerede delvis fått svar på.

Endret av BeautyBox
Skrevet

Det var kanskje ikke den "store kjærligheten" hvis du opplevde det for enkelt eller for bra? Jeg har også opplevd det du beskriver og har angret mange ganger senere fordi jeg lot henne gå, men forstår at det var hennes store kjærlighet som gjorde forholdet så bra, ikke min. Dette var i mine yngre dager. Hadde jeg truffet henne for første gang i dag så hadde det antakeligvis endt på en annen måte, men jeg var ung den gang :(...

Det var nok det for vår del, men for min del så var jeg nok ikke moden nok da, og hun var litt for snill, så tror ikke hun heller var helt moden nok sånn sett. Men slik er det, og livet går videre. En dag finner man kanskje noen andre å elske så mye igjen, hvem vet.

Skrevet

BeautyBox:

Jeg tror du kanskje kan finne en mann som du beskriver i frivillige hjelpe organisasjoner. Mange omsorgsfulle menn der har jeg merket meg :)

• Liker 1
Skrevet

BeautyBox:

Jeg tror du kanskje kan finne en mann som du beskriver i frivillige hjelpe organisasjoner. Mange omsorgsfulle menn der har jeg merket meg :)

Hoho, dårlig erfaring med de jeg ihvertfall. Bodde på sia av leger uten grenser, det var idioter det. De kan jo tross alt gjøre hva de vil for de hjelper jo mennesker hele tiden... Tror nok utfordringen er mer at de beste mennene (les meg) befinner seg på fjell, i garasjer, på sosiale besøk hos venner og venniner og handler. Så ikke så lett å komme i kontakt med for noen av partene :P

Skrevet

BeautyBox:

Ja, det kan hende :) vet ikke helt hvordan jeg melder meg inn i slike organisasjoner da, får vel google litt :klo:

Skrevet

Hoho, dårlig erfaring med de jeg ihvertfall. Bodde på sia av leger uten grenser, det var idioter det. De kan jo tross alt gjøre hva de vil for de hjelper jo mennesker hele tiden... Tror nok utfordringen er mer at de beste mennene (les meg) befinner seg på fjell, i garasjer, på sosiale besøk hos venner og venniner og handler. Så ikke så lett å komme i kontakt med for noen av partene :P

:klo::(

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har funnet et par sånne, men de hadde alle ligget med 200+ damer som jaktet på dem.

Anonymous poster hash: e2820...c0f

Glemte å skrive at han jeg har funnet aldri har vært utro, pluss at han mener at ONS er en uting... Han har kanskje hatt et par stk når han var helt ung. Har aldri manglet tilbud fra damer, men er ikke med på "tull".

(Dette vet jeg fordi vi har vært fjerne bekjente i mange år, slik at jeg kjenner historien hans fra "utsiden")

Ja, det var jeg som hadde funnet en altså!

De finnes.

Anonymous poster hash: acd08...0b3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...