Gjest brutal_mann Skrevet 3. januar 2015 #101 Skrevet 3. januar 2015 Jo. Jeg mente i relasjon til menn, altså kjæreste o.l. Ok, men da har du det minste en god ballast 1
Nemigirl Skrevet 3. januar 2015 #102 Skrevet 3. januar 2015 For du er ikke god nok for meg, vil ikke risikere å få PM fra deg. Anonymous poster hash: 49455...696 Tror ikke risikoen er særlig høy for at TS vil bombardere innboksen din akkurat. Slapp helt av du 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #104 Skrevet 3. januar 2015 Folk klarer ikke å slappe av og holde fokus lenger enn til de hører noe som ikke er "perfekt" før de beveger seg videre. Tenk om det som blir sagt rett etterpå er at vedkommende bruker mesteparten av tiden på veldedighet og det å hjelpe andre, har arvet uendelig med penger og bidrar til samfunnet med bare positivt. Det får de aldri vite, fordi de allerede har beveget seg videre. Morsomt når man treffer igjen folk i andre settinger og plutselig er de veldig interesserte igjen, bare fordi plutselig kom det frem noe som de ikke viste og som var veldig attraktivt men de aldri tok seg tid til å finne ut om. Jeg tenker litt det samme. På min siste date så fikk jeg følelsen av at han ikke var så interessert i å vite ting om meg, samtidig som han ikke fortalte så mye om seg selv. Og når han ikke spurte om ting, så ble det til at jeg kom med en del tomprat, som om hjernen min bare gikk på autopilot, og jeg ikke snakket om ting jeg egentlig var interessert i. Etter hvert skjønte jeg at han holdt ut daten fordi han var fysisk tiltrukket av meg. Det var en så lite givende date, og jeg følte meg bare tomhjernet etterpå. Ja, ja. Anonymous poster hash: 34d3b...bfe
Peter42 Skrevet 3. januar 2015 #105 Skrevet 3. januar 2015 Støtter denne. Som jeg pleier å si til venner når vi kommer inn på emnet, sex gjør bare ting mer komplisert. Så et dårlig utgangspunkt å begynne med det først, ihvertfall med alle forventninger og alt styret rundt det som kan skape forvirring og turmule for selv den tøffeste hvis man er litt uheldig. For all del har hatt bra start på forhold med sex første gang vi møttes, men da har det vært en lang backstory og ei jeg har hatt et forhold til etterpå. Sex kan være både det mest intime man kan dele, men også noe mekanisk og enkelt, hvert til sin hensikt. Men for min del så holder jeg meg til det som betyr noe, ved mer eller mindre jeg treffer en likesinnet som også "venter" på den rette og kjeder seg i mellomtiden. Men ikke noe forståelse for erobringer, ONS og random greier. Skal det være skal det være skikkelig og edru =) For meg handler det ikke om at det kompliserer ting, men jeg ødelegger meg selv ved å ha tilfeldig sex. Det er ikke sunt for meg og jeg tror vel egentlig det er skadelig for alle mennesker for det gjør noe som burde være det mest intime og sterke båndet mellom to mennesker som er glad i hverandre til noe trivielt og hverdagslig 2
BeautyBox Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #107 Skrevet 3. januar 2015 For meg handler det ikke om at det kompliserer ting, men jeg ødelegger meg selv ved å ha tilfeldig sex. Det er ikke sunt for meg og jeg tror vel egentlig det er skadelig for alle mennesker for det gjør noe som burde være det mest intime og sterke båndet mellom to mennesker som er glad i hverandre til noe trivielt og hverdagslig Støtter denne
Gjest Blomsterert Skrevet 3. januar 2015 #108 Skrevet 3. januar 2015 Menn med egenskaper som; omsorgsfulle og tvers igjennom snille, ambisiøse, stabile, pålitelige, lojale, samfunnsbevisste og med sunne holdninger og verdier? Hvor kan jeg møte på menn som dere? Jeg leter ikke etter noen "drømmemann" som i realiteten ikke eksisterer, og nei, jeg er ikke perfekt selv. Men skulle gjerne likt å vite hvor jeg kan treffe på ekte mannfolk...Menn med egenskaper som; omsorgsfulle og tvers igjennom snille, ambisiøse, stabile, pålitelige, lojale, samfunnsbevisste og med sunne holdninger og verdier? Tror ingen er tvers igjennom snille. Hvor kan jeg møte på menn som dere? Jeg leter ikke etter noen "drømmemann" som i realiteten ikke eksisterer, og nei, jeg er ikke perfekt selv. Men skulle gjerne likt å vite hvor jeg kan treffe på ekte mannfolk...
BeautyBox Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #109 Skrevet 3. januar 2015 Tror ingen er tvers igjennom snille. Men "tvers igjennom snille" mente jeg selvsagt at det er en fyr som er snill og god og som behandler meg med respekt; ikke noe tull.
Electron Skrevet 3. januar 2015 #110 Skrevet 3. januar 2015 Jepp, for så lenge du har en hvilken som helst jobb å sikte til, er du selvfølgelig ingen bad boy??!? Det er altså kun bad boys som ikke er i jobb, og dermed representerer den typiske "drømmemannen" for ethvert kvinnfolk? Jøje meg, at jeg ikke har oppdaget dette selv - tror du traff spiker´n på hodet der, du Tror du tolka meg feil nå. 1
Peter42 Skrevet 3. januar 2015 #111 Skrevet 3. januar 2015 Jeg blir også ødelagt av one night stands. Og jeg kjenner jeg har blitt mer kynisk og kald enn før (da jeg har vært borti litt av hvert), trolig fordi jeg aldri har opplevd ekte kjærlighet Jeg har nok kanskje heller aldri opplevd ekte kjærlighet, hvis du da tenker, uselvisk kjærlighet hvor begge parter er "rene" i sine tanker og gjerninger mot hverandre, hviss du forstår hva jeg mener :/?
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #112 Skrevet 3. januar 2015 For meg handler det ikke om at det kompliserer ting, men jeg ødelegger meg selv ved å ha tilfeldig sex. Det er ikke sunt for meg og jeg tror vel egentlig det er skadelig for alle mennesker for det gjør noe som burde være det mest intime og sterke båndet mellom to mennesker som er glad i hverandre til noe trivielt og hverdagslig Har du virkelig problemer med å finne kvinner som ikke vil ha ONS? Jeg trodde et flertall av kvinner vil ha forhold og ikke hopper til sengs med en gang. Anonymous poster hash: 34d3b...bfe
For the ladies Skrevet 3. januar 2015 #113 Skrevet 3. januar 2015 Men "tvers igjennom snille" mente jeg selvsagt at det er en fyr som er snill og god og som behandler meg med respekt; ikke noe tull. Jeg kjenner opp til flere som er tvers gjennom snille på alle måter =) 2
BeautyBox Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #114 Skrevet 3. januar 2015 Jeg har nok kanskje heller aldri opplevd ekte kjærlighet, hvis du da tenker, uselvisk kjærlighet hvor begge parter er "rene" i sine tanker og gjerninger mot hverandre, hviss du forstår hva jeg mener :/? Ja, jeg forstår hva du mener.
Gjest Blomsterert Skrevet 3. januar 2015 #115 Skrevet 3. januar 2015 Men "tvers igjennom snille" mente jeg selvsagt at det er en fyr som er snill og god og som behandler meg med respekt; ikke noe tull.Men "tvers igjennom snille" mente jeg selvsagt at det er en fyr som er snill og god og som behandler meg med respekt; ikke noe tull.Kanskje en politiker hadde vært noe?Meld deg inn i foreninger osv hvor det er sannsynlig du finner han du vil ha. Lykke il :-)
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #116 Skrevet 3. januar 2015 Men "tvers igjennom snille" mente jeg selvsagt at det er en fyr som er snill og god og som behandler meg med respekt; ikke noe tull. Jeg er "snill og god" men er ingen dørmatte, jeg forventer også respekt tilbake fra kvinner jeg dater eller er sammen med. For øvrig ser du etter menn 99% av andre kvinner også ser etter, da blir konkurransen selvsagt tøff. Jeg dater ikke kvinner som kategorisk ser etter "ambisiøse" menn fordi sannsynligheten er for stor for at det er golddiggertendenser (og ja, jeg har høyere utdannelse og god jobb, men likevel...mine ambisjoner er mine egne) Anonymous poster hash: 9973f...d1d
BeautyBox Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #117 Skrevet 3. januar 2015 Jeg kjenner opp til flere som er tvers gjennom snille på alle måter =) Da finnes de der ute et sted ihvertfall 1
BeautyBox Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #118 Skrevet 3. januar 2015 Kanskje en politiker hadde vært noe? Meld deg inn i foreninger osv hvor det er sannsynlig du finner han du vil ha. Lykke il :-) Takk
Nemigirl Skrevet 3. januar 2015 #119 Skrevet 3. januar 2015 Nå har ikke jeg vært medlem her så lenge så mulig at for noen så er dette en dating side :D, men jeg sier det jeg tenker og føler fordi det er den jeg er . Det jeg er redd for er at den "rene" virkelig kjærligheten mellom mennesker er i ferd med å dø. Jeg opplever det litt sånn i forhold til kvinner jeg møter ;( Vel du har svært mye lengre ansiennitet enn meg her på forumet! Jeg oppfatter ikke forumet som en datingside, men det er utvilsomt mange som skriver mye rart for såvel å provosere som å sjarmere andre. Beklager min skepsis dersom den er ubegrunnet - ikke ment å ramme deg personlig... Svært oppløftende dersom det virkelig finnes menn med disse holdningene 1
For the ladies Skrevet 3. januar 2015 #120 Skrevet 3. januar 2015 Jeg har nok kanskje heller aldri opplevd ekte kjærlighet, hvis du da tenker, uselvisk kjærlighet hvor begge parter er "rene" i sine tanker og gjerninger mot hverandre, hviss du forstår hva jeg mener :/? Jeg har, men det ble for bra/enkelt for meg. Hun var litt for snill, noe som gjorde at jeg tok henne litt for gitt. Har aldri før eller etter vært så blind for alle andre rundt meg av kvinner, ikke en tanke eller en vurdering med noen andre, ikke om jeg hadde fått en million. Ganske magisk, og sku gjerne opplevd det igjen =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå