Gå til innhold

Dere kvalitetsmenn, hvor er dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ro, trygghet og familieverdier med andre ord :) Er fint det. Det trenger vi mer av i Norge.

Anonymous poster hash: 9416c...981

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser at sjenerthet ofte er fellestrekk i tråden.

Det er jo ikke på lista di, men er dette en tilbreaker? Tar du selv initiativ, eller forventer du at mannen skal gjøre dette?

• Liker 1
Skrevet

Synes ikke det var så høye krav egentlig, jeg faller nok lett innafor det du nevner, men samfunnsengasjert er en gråsone da jeg hater politikk og da spesielt norsk politikk. For meg å være samfunnsengasjert er å bry seg om og hjelpe der man kan, å brenne for å ta vare på miljø og ting som er på vei til å svinne hen. Så er nok mer ideologisk engasjert enn politisk i forhold til samfunn.

Hadde folk klart å se forbi det ytre og forhåndsdømming, så tror jeg det hadde vært veldig mange som hadde funnet drømmemannen og flere av oss som slapp singel livet. Men virker ikke slik, i dag er det en del som skal til for at folk senker seg til et nøytralt nivå hvor begge kan være åpne og kommunisere skikkelig.

Frustrerende.

Du er innafor samfunnsbevissthet du også, det jeg mente var bare at de som bare eksisterer uten å bry seg om det som er rundt en, er helt og absolutt no-go.

Ellers tror jeg du har rett i det du sier om krav til det ytre, på generell basis, og jeg tror det kommer av mediepåvirkning. Men jeg vet at jeg aldri vil finne den rette for meg om jeg dømmer etter utseende, så jeg ønsker å gi folk en sjanse.

• Liker 1
Skrevet

Vi jobber og ingen vil ha oss fordi de vil ha en badboy :P

• Liker 2
Skrevet

Det er jo ikke på lista di, men er dette en tilbreaker? Tar du selv initiativ, eller forventer du at mannen skal gjøre dette?

Som jeg skriver så ser jeg at jeg må bli flinkere til å ta initiativ selv, ettersom de som har flere av disse kvalitetene ofte er sjenerte. Sjenerthet er ikke en dealbreaker i seg selv, men han må kunne snakke med meg. Jeg har også lett for å føle meg avvist så det er en viss sjanse for at det går til helvete dersom han er alt for sjenert.

Skrevet

Badboy er det siste jeg vil ha. Fått nok :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eller at disse egenskapene kommer fram i mannen når kvinnen blir hodestups forelsket i han ;)

Anonymous poster hash: c060b...608

skjønte ikke? mener du at kvinnen innbiller seg at mannen de forelsker seg i har egenskapene?

Anonymous poster hash: 249ee...70b

Skrevet

Jeg vil ikke ha hva andre mannfolk vil ha! Når jeg er på fest e.l. og menn legger ut om sine erobringer så får jeg bare vondt inni meg. Det er ikke sånn det skal være. Sex er det nærmeste man kan komme den man elsker. Når mennesker har sex med hverandre kun pga fysisk tilfredsstillelse så forstår jeg at jeg ikke passer på denne planeten. Tror jeg egentlig skulle bodd på en planet som ikke er oppdaget ennå :D

Hmmm... Mange mannfolk som burde returneres til Mars, men du høres ikke ut som en av dem... ...hvis bare halvparten av det du sier stemmer, da, vel og merke :wink:

• Liker 2
Skrevet

Er det en illusjon å finne en kjæreste som hun ber om? Nei, det tror jeg ikke. Jeg tror det er media og andre kilder med stor innflytelse som skaper illusjoner om hvordan menneske bør/skal være og som ødelegger den virkelige nærheten og kjærligheten som er naturlig mellom mennesker.

• Liker 2
Skrevet

Du er innafor samfunnsbevissthet du også, det jeg mente var bare at de som bare eksisterer uten å bry seg om det som er rundt en, er helt og absolutt no-go.

Ellers tror jeg du har rett i det du sier om krav til det ytre, på generell basis, og jeg tror det kommer av mediepåvirkning. Men jeg vet at jeg aldri vil finne den rette for meg om jeg dømmer etter utseende, så jeg ønsker å gi folk en sjanse.

Det er bra =)

Mente ikke ytre i syns betydning, men mer sperrer, interesse og overflatiske holdninger. Som hvis man nevner en ting man liker som ikke den andre liker, da er liksom interessen borte etterpå. Folk klarer ikke å slappe av og holde fokus lenger enn til de hører noe som ikke er "perfekt" før de beveger seg videre. Tenk om det som blir sagt rett etterpå er at vedkommende bruker mesteparten av tiden på veldedighet og det å hjelpe andre, har arvet uendelig med penger og bidrar til samfunnet med bare positivt. Det får de aldri vite, fordi de allerede har beveget seg videre. Morsomt når man treffer igjen folk i andre settinger og plutselig er de veldig interesserte igjen, bare fordi plutselig kom det frem noe som de ikke viste og som var veldig attraktivt men de aldri tok seg tid til å finne ut om.

Skrevet

Det er bra =)

Mente ikke ytre i syns betydning, men mer sperrer, interesse og overflatiske holdninger. Som hvis man nevner en ting man liker som ikke den andre liker, da er liksom interessen borte etterpå. Folk klarer ikke å slappe av og holde fokus lenger enn til de hører noe som ikke er "perfekt" før de beveger seg videre. Tenk om det som blir sagt rett etterpå er at vedkommende bruker mesteparten av tiden på veldedighet og det å hjelpe andre, har arvet uendelig med penger og bidrar til samfunnet med bare positivt. Det får de aldri vite, fordi de allerede har beveget seg videre. Morsomt når man treffer igjen folk i andre settinger og plutselig er de veldig interesserte igjen, bare fordi plutselig kom det frem noe som de ikke viste og som var veldig attraktivt men de aldri tok seg tid til å finne ut om.

Hehe, jeg skjønner hva du mener.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hvertfall klart å kapre en av disse kvalitetsmennene. Vi har vært sammen i 8 år og gift i 2,5. Vi har aldri kranglet og klarer fint å tilpasse oss hverandre og ja, vi er sinnsykt glade i hverandre.

Slike menn vokser ikke på trær og klarer du å hanke inn en slik mann, må du holde godt fast i han :)

Anonymous poster hash: bcff3...ee1
  • Liker 1
Skrevet

Jeg vil ikke ha hva andre mannfolk vil ha! Når jeg er på fest e.l. og menn legger ut om sine erobringer så får jeg bare vondt inni meg. Det er ikke sånn det skal være. Sex er det nærmeste man kan komme den man elsker. Når mennesker har sex med hverandre kun pga fysisk tilfredsstillelse så forstår jeg at jeg ikke passer på denne planeten. Tror jeg egentlig skulle bodd på en planet som ikke er oppdaget ennå :D

Støtter denne. Som jeg pleier å si til venner når vi kommer inn på emnet, sex gjør bare ting mer komplisert. Så et dårlig utgangspunkt å begynne med det først, ihvertfall med alle forventninger og alt styret rundt det som kan skape forvirring og turmule for selv den tøffeste hvis man er litt uheldig. For all del har hatt bra start på forhold med sex første gang vi møttes, men da har det vært en lang backstory og ei jeg har hatt et forhold til etterpå. Sex kan være både det mest intime man kan dele, men også noe mekanisk og enkelt, hvert til sin hensikt. Men for min del så holder jeg meg til det som betyr noe, ved mer eller mindre jeg treffer en likesinnet som også "venter" på den rette og kjeder seg i mellomtiden. Men ikke noe forståelse for erobringer, ONS og random greier. Skal det være skal det være skikkelig og edru =)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så hvorfor skriver du som AnonymBruker herr perfekt?

For du er ikke god nok for meg, vil ikke risikere å få PM fra deg.

Anonymous poster hash: 49455...696

• Liker 1
Skrevet

For du er ikke god nok for meg, vil ikke risikere å få PM fra deg.

Anonymous poster hash: 49455...696

Det finnes en tråd hvor alle troll kan samle seg. Tror du bør sjekke ut den.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hmmm... Mange mannfolk som burde returneres til Mars, men du høres ikke ut som en av dem... ...hvis bare halvparten av det du sier stemmer, da, vel og merke :wink:

Nå har ikke jeg vært medlem her så lenge så mulig at for noen så er dette en dating side :D, men jeg sier det jeg tenker og føler fordi det er den jeg er :). Det jeg er redd for er at den "rene" virkelig kjærligheten mellom mennesker er i ferd med å dø. Jeg opplever det litt sånn i forhold til kvinner jeg møter ;(

Gjest Minesveiper
Skrevet

Det er bra =)

Jeg har forsåvidt opplevd det jeg og, men samtidig burde man også lære å markedsføre seg på en bra måte. Det hjelper ikke å være drømmemannen om man ikke får vist at man er det.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg blir også ødelagt av one night stands. Og jeg kjenner jeg har blitt mer kynisk og kald enn før (da jeg har vært borti litt av hvert), trolig fordi jeg aldri har opplevd ekte kjærlighet.

Ikke en gang som barn?

Skrevet

Jepp, for så lenge du har en hvilken som helst jobb å sikte til, er du selvfølgelig ingen bad boy??!?

Det er altså kun bad boys som ikke er i jobb, og dermed representerer den typiske "drømmemannen" for ethvert kvinnfolk?

Jøje meg, at jeg ikke har oppdaget dette selv - tror du traff spiker´n på hodet der, du :ironi:

Skrevet

Ikke en gang som barn?

Jo. Jeg mente i relasjon til menn, altså kjæreste o.l.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...