Gå til innhold

Dere kvalitetsmenn, hvor er dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på hvor dere er.

Foretrekker en kveld med venner framfor byen. Er og spiser søndagsmiddag hjemme ofte og har hatt endel jenter som har prøvd seg.

Problemet er at ingen av dem skjønner at jeg er sjenert og bruker lang tid på og åpne meg og går lei når jeg begynner og bli gira på dem.

Anonymous poster hash: ce3de...a23

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hehe. En som har ligget med mange er nok ikke noe "jaktbytte" for min del.

Lurer litt på om du trollet siden du skrev "et par" for så å skrive "alle". Alle to?

Et par betyr vel alt fra 2-5 i dagligtale?

Men jo, jeg vet om noen slike, jeg traff dem gjennom et prestisjestudium, og på tross av at de hadde ligget med mange var det mange jenter som så på dem som et super-catch... dessverre.

Anonymous poster hash: e2820...c0f

• Liker 1
Skrevet

Et par betyr vel alt fra 2-5 i dagligtale?

Men jo, jeg vet om noen slike, jeg traff dem gjennom et prestisjestudium, og på tross av at de hadde ligget med mange var det mange jenter som så på dem som et super-catch... dessverre.

Anonymous poster hash: e2820...c0f

Tror det er mange jenter som ser forbi at menn har ligget med (veldig) mange andre før dem. Men for meg er det et skikkelig no-go, etter tidligere erfaringer.

• Liker 3
Skrevet

Nesten alle jeg kjenner er sånn. Er ikke videre ambisiøs selv, men resten er på plass. Problemet er at de/vi faller gjennom på andre områder.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje disse egenskapene kommer frem i mannen når han treffer en kvinne han virkelig blir glad i ;)

Anonymous poster hash: 249ee...70b

Eller at disse egenskapene kommer fram i mannen når kvinnen blir hodestups forelsket i han ;)

Anonymous poster hash: c060b...608

• Liker 1
Skrevet

Nesten alle jeg kjenner er sånn. Er ikke videre ambisiøs selv, men resten er på plass. Problemet er at de/vi faller gjennom på andre områder.

Tenker du på utseende o.l?

Det mange som skriver i denne tråden glemmer, er at jeg ikke nevner noenting om utseende. Jeg har lært meg at det ikke er utseende som teller i forhold til om et menneske er bra eller ikke. Så for meg er ikke beskrivelsen min et ideal, fordi jeg ser ikke etter et perfekt menneske på alle områder.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sier ikke at du ikke lever i den virkelige verden TS. Du misforstår meg, og det er mulig at jeg misforstår deg. Kanskje den kravlista di ikke egentlig er ment å virke så høy :) Vi kan legge forskjellige definisjoner i begrepene.

Anonymous poster hash: 9416c...981

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De "kvalitetsmenn" du er på jakt etter er oftere nærmere enn du tror. Men som menneske har man ofte lett for å dømme folk man ser etter utseende og klesstil FØR man blir kjent med dem. Undertegnete har fått slengt i tryne om sin "dårlige" klesstil, joggesko, jeans fra dressmann, nøytral T-skjorte, slitt genser og vindjakke. Pynte meg gjør jeg sjeldent og dress bruker jeg bare ved begravelse og bryllup. Likevel har jeg verdier som scorer høyt blandt mennesker med livserfaring og de jeg har litt dypere samtaler med!

Anonymous poster hash: 39830...8c7
Skrevet

Hvor er kvinnene som ikke vil ha sex på første date. De som ikke har behov for å skryte om hvor mange menn de har hatt. De som setter nærhet høyere enn sex. De som gir uten å kreve. De som overrasker med godet tanker og gjerninger i hverdagen. De som får meg til å føle meg fortapt uten deres kjærlighet. Hvor er dere? :(((

De finnes :)

Dog kanskje ikke førstevalget til mannfolk flest...? :overrasket:

• Liker 2
Skrevet

Jeg sier ikke at du ikke lever i den virkelige verden TS. Du misforstår meg, og det er mulig at jeg misforstår deg. Kanskje den kravlista di ikke egentlig er ment å virke så høy :) Vi kan legge forskjellige definisjoner i begrepene.

Anonymous poster hash: 9416c...981

Ja, det er det jeg tenker.

Synes folk her på KG (generelt) er irriterende flinke til å tolke bokstavelig. Alt er relativt, i tillegg til at jeg syntes jeg presiserte tydelig i HI at jeg ikke ser etter den perfekte drømmemannen, men en som kan ha flere slike egenskaper. Og de må da virkelig finnes.

• Liker 1
Skrevet

Kan ikke snakke for de andre kvalitets mennene, men jeg sitter i mors kjeller og leser på kvinneguiden. :danse:

• Liker 5
Skrevet

Du finner de rundt omkring, bestekompisen er sånn du beskriver. Men når han kommer i taxi jakka si vil ikke damer snakke med han eller han sier han jobber med det. Utdannet oversetter faktisk, men sier han det, neeeei!

Skrevet

Vet ikke om du ønsket oppmerksomhet fra samtlige jenter her inne nå. Men uansett, beskrivelsen din passer meg. Edit: Bortsett fra siste setningen du skrev, det er jo opp til deg

Nei, jeg ønsker ikke oppmerksomhet fra alle kvinnene her inne. Jeg ønsker å finne en kvinne som snakker til meg med hjertet sitt. Hvor det er nok å møte blikket hennes for å forstå at jeg er elsket. En kvinne som jeg vil gjøre alt for uten at hun ber om det. Jeg føler at så mange kvinner har blitt like kyniske som menn har blitt anklaget for i alle år. Jeg forstår heller ikke hvordan mennesker klare å ha one night stands uten at det river hjertet deres i stykker. Blir lei meg når jeg treffer damer på by'n eller på date og så tilbyr de noe som er ment som det inderligste mellom to mennesker som elsker hverandre. Begynner å miste troen på at det finnes ren kjærlighet i denne verdenen ;(. Jeg vil oppleve den virkelig store kjærligheten!!!

• Liker 2
Skrevet

De "kvalitetsmenn" du er på jakt etter er oftere nærmere enn du tror. Men som menneske har man ofte lett for å dømme folk man ser etter utseende og klesstil FØR man blir kjent med dem. Undertegnete har fått slengt i tryne om sin "dårlige" klesstil, joggesko, jeans fra dressmann, nøytral T-skjorte, slitt genser og vindjakke. Pynte meg gjør jeg sjeldent og dress bruker jeg bare ved begravelse og bryllup. Likevel har jeg verdier som scorer høyt blandt mennesker med livserfaring og de jeg har litt dypere samtaler med!

Anonymous poster hash: 39830...8c7

Som jeg skrev et par innlegg over deg så er det ikke dette som betyr noe i det store og hele. Mulig mange jenter dømmer fort etter førsteinntrykk og utseende, men jeg har lært meg at det er andre ting som er mye, mye viktigere. Tror nok det ligger mye livserfaring i det også. Mannfolk som er mer opptatt av utseende er også oftere (nei, ikke alle, men etter egne erfaringer) mer opptatt av å "jakte" på kvinnfolk, ergo ikke like lojale og villige til å slå seg til ro.

• Liker 1
Skrevet

Tenker du på utseende o.l?

Det mange som skriver i denne tråden glemmer, er at jeg ikke nevner noenting om utseende. Jeg har lært meg at det ikke er utseende som teller i forhold til om et menneske er bra eller ikke. Så for meg er ikke beskrivelsen min et ideal, fordi jeg ser ikke etter et perfekt menneske på alle områder.

Jeg tenkte faller gjennom mer hos jenter generelt da, ikke deg spesielt.

Utseende er absolutt en del av det, ja. I tillegg er ikke alle like flinke sosialt, og enkelte har ikke selvtillit nok for sjekking.

Skrevet

Synes ikke det var så høye krav egentlig, jeg faller nok lett innafor det du nevner, men samfunnsengasjert er en gråsone da jeg hater politikk og da spesielt norsk politikk. For meg å være samfunnsengasjert er å bry seg om og hjelpe der man kan, å brenne for å ta vare på miljø og ting som er på vei til å svinne hen. Så er nok mer ideologisk engasjert enn politisk i forhold til samfunn.

Hadde folk klart å se forbi det ytre og forhåndsdømming, så tror jeg det hadde vært veldig mange som hadde funnet drømmemannen og flere av oss som slapp singel livet. Men virker ikke slik, i dag er det en del som skal til for at folk senker seg til et nøytralt nivå hvor begge kan være åpne og kommunisere skikkelig.

Frustrerende.

Skrevet

Nei, jeg ønsker ikke oppmerksomhet fra alle kvinnene her inne. Jeg ønsker å finne en kvinne som snakker til meg med hjertet sitt. Hvor det er nok å møte blikket hennes for å forstå at jeg er elsket. En kvinne som jeg vil gjøre alt for uten at hun ber om det. Jeg føler at så mange kvinner har blitt like kyniske som menn har blitt anklaget for i alle år. Jeg forstår heller ikke hvordan mennesker klare å ha one night stands uten at det river hjertet deres i stykker. Blir lei meg når jeg treffer damer på by'n eller på date og så tilbyr de noe som er ment som det inderligste mellom to mennesker som elsker hverandre. Begynner å miste troen på at det finnes ren kjærlighet i denne verdenen ;(. Jeg vil oppleve den virkelig store kjærligheten!!!

Jeg blir også ødelagt av one night stands. Og jeg kjenner jeg har blitt mer kynisk og kald enn før (da jeg har vært borti litt av hvert), trolig fordi jeg aldri har opplevd ekte kjærlighet.

Skrevet

Jeg tenkte faller gjennom mer hos jenter generelt da, ikke deg spesielt.

Utseende er absolutt en del av det, ja. I tillegg er ikke alle like flinke sosialt, og enkelte har ikke selvtillit nok for sjekking.

Jeg tenkte jo at du mente jenter generelt, skrev bare hva jeg tenkte om utseende.

Ser at sjenerthet ofte er fellestrekk i tråden.

Skrevet

Menn med egenskaper som; omsorgsfulle og tvers igjennom snille, ambisiøse, stabile, pålitelige, lojale, samfunnsbevisste og med sunne holdninger og verdier?

Hvor kan jeg møte på menn som dere?

Jeg leter ikke etter noen "drømmemann" som i realiteten ikke eksisterer, og nei, jeg er ikke perfekt selv. Men skulle gjerne likt å vite hvor jeg kan treffe på ekte mannfolk...

Check, check, check, hmm – mener du følelsesløs? Check, check, driter i politikk, check og check.

Skrevet

De finnes :)

Dog kanskje ikke førstevalget til mannfolk flest...? :overrasket:

Jeg vil ikke ha hva andre mannfolk vil ha! Når jeg er på fest e.l. og menn legger ut om sine erobringer så får jeg bare vondt inni meg. Det er ikke sånn det skal være. Sex er det nærmeste man kan komme den man elsker. Når mennesker har sex med hverandre kun pga fysisk tilfredsstillelse så forstår jeg at jeg ikke passer på denne planeten. Tror jeg egentlig skulle bodd på en planet som ikke er oppdaget ennå :D

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...