Gå til innhold

Dere kvalitetsmenn, hvor er dere?

Anbefalte innlegg

Gjest DoubleOh
Skrevet

Idealen beskrevet i innledningen kan brukes som beskrivelse av samtlige av mine nærmeste kamerater. Det er nok flere av disse enn du tror. Dessverre er ikke alle disse like flinke til å oppsøke kontakt med nye mennesker.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Lille-pus
Skrevet

Til det du ellers skrev - ja, kanskje jeg skal bli litt flinkere til å gi mannen en sjanse for å prøve å finne ut hva som finnes av kvaliteter under overflaten.

Det kan være en lur idè dersom det er en mann som interesserer deg ja.

Så tror jeg du er klar over at du ikke nødvendigvis finner dine egne verdier i alle andre, og heller ikke like stor mengde av de andre egenskapene.

Noen finner du mer av og andre mindre av, men folk flest er ok.

Og du har jo fått en klar invitasjon allerede, i denne tråden. Det kan vel ikke gå så urimelig galt om du plukker opp inviasjonen ;)

Skrevet (endret)

Det høres absolutt ut som meg det der, vil tørre påstå jeg har alle de egenskapene der.

Wubwub reporting in!

Du ignorerte visst denne også :sjokkert:

BÅDE brutal_mann OG WubWub - da finnes det muligens håp i hengende snøret? ;)

Endret av Nemigirl
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det er noe med at disse ofte er sjenerte og ikke tør å ta initiativ?

Kanskje. Jeg synes bare det er søtt om en mann er litt sjenert. Men vanskelig å vite om han liker meg eller ikke da.

Anonymous poster hash: 34d3b...bfe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har funnet en!!!

Men ser klart at de er sjeldne, møtte en skokk idioter før jeg trakk vinnerloddet. Han er smart, snill, har et godt menneskesyn, politisk engasjert uten at det tar overhånd, handy, empatisk, barsk, mandig & har en god jobb (i kriminalomsorgen). I tillegg er han ikke redd for å vise at han elsker meg.

Sjelden sort, som jeg trodde / drømte om eksisterte når jeg var 17 år, men senere mista fullstendig troa på ;-)

De er der ute!

Anonymous poster hash: acd08...0b3

• Liker 3
Skrevet

Idealen beskrevet i innledningen kan brukes som beskrivelse av samtlige av mine nærmeste kamerater. Det er nok flere av disse enn du tror. Dessverre er ikke alle disse like flinke til å oppsøke kontakt med nye mennesker.

Jeg begynner å få en teori på det samme. Godt å få det bekreftet, så vet jeg at det kan være opp til meg å få kontakt med disse.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De er hjemme, på jobb eller på lesesalen mens andre er ute på fest. De spiller FIFA med et par nære kompiser istedet for å dra på fylla med 20 bekjente, de er på familiebesøk på søndager, trener eller jobber en ekstra vakt.

Etter min erfaring må man tenke litt utenfor boksen om man skal finne disse "kvalitetsmennene". Jeg føler selv jeg har funnet en slik, men selv om vi hadde felles bekjente tok det 8 år før vi faktisk møttes, nettopp fordi han ikke er en festfyr, han satt heller ekstra lenge på lesesalen eller tok en øl med et par kompiser, jobbet eller trente.

Han var også veldig sjenert selv om han var populær blant jentene, og det var jeg som måtte ta initiativ.

Så mye av det som har blitt skrevet her er nok sant, man må jakte litt på disse guttene fremfor å vente på at de skal finne deg :)

Anonymous poster hash: c4132...572
  • Liker 5
Skrevet

Du ignorerte visst denne også :sjokkert:

BÅDE Brutal_Mann OG WubWub - da finnes det muligens håp i hengende snøret? ;)

Haha. Ja, mulig dette, men det er jo dere selv som definerer dere sånn... ;) Dessuten har jeg vært i et par diskusjoner med begge dere to her inne :P

• Liker 3
Skrevet

Denne tråden er vel mye lik som om at man krevde av en potensiell partner, at han/hun "må være glad i meg", hvor man med det fordrer visse kriterer sånn på forskudd, men hvor en selv umulig kan kunne vite slikt på forhånd.

Og hvis det "finnes" slike menn, da er det vel en grunn til at de er så fordømt oppegående og på alle måter kompetent og kvalifisert til å sjarmere en framtidig kvinne, slike grunner som å være investert i andre mennesker, gift osv.

Tja, kanskje det er blant rike mennesker man kan finne slike single menn, hvor det ikke koster noe å smile til verden når alt ellers er flott. Men da kan man jo også si at man kunne finne slike single menn, blandt de som *host* ikke lar slike kvaliteter komme til uttrykk, pga. at de er alene, fattige osv.

Skrevet

Jeg har funnet en!!!

Men ser klart at de er sjeldne, møtte en skokk idioter før jeg trakk vinnerloddet. Han er smart, snill, har et godt menneskesyn, politisk engasjert uten at det tar overhånd, handy, empatisk, barsk, mandig & har en god jobb (i kriminalomsorgen). I tillegg er han ikke redd for å vise at han elsker meg.

Sjelden sort, som jeg trodde / drømte om eksisterte når jeg var 17 år, men senere mista fullstendig troa på ;-)

De er der ute!

Åå, du er heldig. Skal finne en sånn en en dag jeg også :)

• Liker 1
Gjest rådyr
Skrevet

Jeg kjenner mange slike og har funnet en til meg selv nå :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har funnet en!!!

De er der ute!

Ååå, en sånn har jeg lyst på!

Anonymous poster hash: 34d3b...bfe

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjenner mange slike og har funnet en til meg selv nå :)

Du er også heldig.

Ser det er mange motbevisninger her mot visse andre brukere inne på tråden som mener et slikt "ideal" ikke finnes.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om alle er opptatt?

Anonymous poster hash: 5236b...aae
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har funnet et par sånne, men de hadde alle ligget med 200+ damer som jaktet på dem.

Anonymous poster hash: e2820...c0f
Skrevet

Hvor er kvinnene som ikke vil ha sex på første date. De som ikke har behov for å skryte om hvor mange menn de har hatt. De som setter nærhet høyere enn sex. De som gir uten å kreve. De som overrasker med godet tanker og gjerninger i hverdagen. De som får meg til å føle meg fortapt uten deres kjærlighet. Hvor er dere? :(((

Skrevet

Jeg har funnet et par sånne, men de hadde alle ligget med 200+ damer som jaktet på dem.

Anonymous poster hash: e2820...c0f

Hehe. En som har ligget med mange er nok ikke noe "jaktbytte" for min del.

Lurer litt på om du trollet siden du skrev "et par" for så å skrive "alle". Alle to?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hvor er kvinnene som ikke vil ha sex på første date. De som ikke har behov for å skryte om hvor mange menn de har hatt. De som setter nærhet høyere enn sex. De som gir uten å kreve. De som overrasker med godet tanker og gjerninger i hverdagen. De som får meg til å føle meg fortapt uten deres kjærlighet. Hvor er dere? :(((

Vet ikke om du ønsket oppmerksomhet fra samtlige jenter her inne nå. Men uansett, beskrivelsen din passer meg. Edit: Bortsett fra siste setningen du skrev, det er jo opp til deg

Endret av BeautyBox
AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg er flink til å holde kjeft blir jeg betrodd mange hemmeligheter. Jeg mister derfor en del illusjoner, og opplever at jeg bare treffer på virkelige mennesker i den virkelige verden, og ikke idealer. Disse menneskene er mye mer spennende. Det gjelder både menn og kvinner :) Men det er nå bare min mening.

Anonymous poster hash: 9416c...981

Skrevet

Fordi jeg er flink til å holde kjeft blir jeg betrodd mange hemmeligheter. Jeg mister derfor en del illusjoner, og opplever at jeg bare treffer på virkelige mennesker i den virkelige verden, og ikke idealer. Disse menneskene er mye mer spennende. Det gjelder både menn og kvinner :) Men det er nå bare min mening.

Anonymous poster hash: 9416c...981

Jeg treffer da virkelige mennesker i den virkelige verden jeg også. Og tro det eller ei, men jeg er veldig flink til - og glad i - å ha lange og dype samtaler, og mange betror seg til meg. Så ikke fortell meg at jeg lever på illusjoner.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...