Gå til innhold

Dere kvalitetsmenn, hvor er dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er sunne holdninger og verdier? Må man stemme SV?

Anonymous poster hash: c1c11...270

Å stemme SV vil ikke jeg karakterisere som "sunne holdninger og verdier", snarere tvert imot. Men det er opp til den enkelte å avgjøre.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Nosoul
Skrevet

Etter det jeg har sett er iallefall den typen menn ikke noe å satse på dersom man ønsker noe stabilt og langvarig.

Hvorfor ikke? :klaske:

Enkelte sjenerte og tilbaketrukne menn kan endre seg til å bli mer åpne. Hvorfor skal ikke disse "alfahannene" som du kaller det, også kunne endre seg?

Det er svært sjeldent jeg blir provosert, men nå traff du spikeren på hodet! Man må da kunne få satse på akkurat den typen mann man selv ønsker.

Jeg har kompiser som er/var såkalte "alfahanner", som har flotte jobber, kjerring og barn. Og jeg har kompiser som er sjenerte som også har kjerring og hele pakka. Det kommer helt an på hvor mye hvert enkelt menneske ønsker å endre seg.

Gjest HarryDotter
Skrevet

Som jeg skrev over her så er det ikke så enkelt i en fase der man skal innlede en relasjon med noen, de kan som sagt være veldig flinke til å virke som særdeles bra folk som stadig følger opp ord med handling - inntil man faktisk har fått en del følelser for dem og da er det ikke alltid lett å se selv hva som er riktig eller galt. Les: Instinkter, som jeg skrev om litt over her.

Men jeg skjønner poenget ditt.

Menn er vel stort sett bare en konflikt, så hvorfor stresse? Livet som singel er vel ok det?

Gjest HarryDotter
Skrevet

Hvorfor ikke? :klaske:

Enkelte sjenerte og tilbaketrukne menn kan endre seg til å bli mer åpne. Hvorfor skal ikke disse "alfahannene" som du kaller det, også kunne endre seg?

Det er svært sjeldent jeg blir provosert, men nå traff du spikeren på hodet! Man må da kunne få satse på akkurat den typen mann man selv ønsker.

Jeg har kompiser som er/var såkalte "alfahanner", som har flotte jobber, kjerring og barn. Og jeg har kompiser som er sjenerte som også har kjerring og hele pakka. Det kommer helt an på hvor mye hvert enkelt menneske ønsker å endre seg.

Det er bare min erfaring.....Jeg påstår ikke at hele verden fungerer slik. De mennene jeg kjenner av den sorten sliter med langvarige forhold...Men du har et poeng der...selvsagt kan alle forandre seg. Jeg har bare ikke sett og opplevd det selv med de menneske jeg kjenner til.

Gjest Nosoul
Skrevet (endret)

Det er bare min erfaring.....Jeg påstår ikke at hele verden fungerer slik. De mennene jeg kjenner av den sorten sliter med langvarige forhold...Men du har et poeng der...selvsagt kan alle forandre seg. Jeg har bare ikke sett og opplevd det selv med de menneske jeg kjenner til.

Og jeg har selv opplevd det jeg skrev over her. Min første kjæreste var en såkalt "alfahanne" og min andre var en skikkelig stille og sjenert type. Hvem er det den dag i dag som har kjerring, barn og hus? Jo, det er nr.1. Han var villig til å endre seg. Alle er forskjellige.

Endret av Nosoul
Gjest HarryDotter
Skrevet

Og jeg har selv opplevd det jeg skrev over her. Min første kjæreste var en såkalt "alfahanne" og min andre var en skikkelig stille og sjenert type. Hvem er det den dag i dag som har kjerring, barn og hus? Jo, det er nr.1. Han var villig til å endre seg. Alle er forskjellige.

Joda. Alle er vi forskjellige....TS spurte vel bare om "hvor finner man disse mennene...hun mente det nok ikke geografisk, så jeg tenkte jeg ville gi henne mitt tips utifra det jeg har sett av mannfolk og deres væremåter. Det handler vel også om hvilke stadie man er på i livet. Mange Alfahanner roer seg vel litt ned når de blir eldre også....jeg mente ikke mitt innlegg som generalisering i så måte, men jeg har gjort meg noen observasjoner rundt folk jeg har vokst opp med og kjenner. Men...som sagt...ingen er like i oppførsel og væremåte. Greit å få det på plass.

Gjest Nosoul
Skrevet

Joda. Alle er vi forskjellige....TS spurte vel bare om "hvor finner man disse mennene...hun mente det nok ikke geografisk, så jeg tenkte jeg ville gi henne mitt tips utifra det jeg har sett av mannfolk og deres væremåter. Det handler vel også om hvilke stadie man er på i livet. Mange Alfahanner roer seg vel litt ned når de blir eldre også....jeg mente ikke mitt innlegg som generalisering i så måte, men jeg har gjort meg noen observasjoner rundt folk jeg har vokst opp med og kjenner. Men...som sagt...ingen er like i oppførsel og væremåte. Greit å få det på plass.

Og jeg har gjort meg noen observasjoner. Men da er jo den saken avklart, det er greit å være enige om å være uenige ;)

Skrevet

Og jeg har gjort meg noen observasjoner. Men da er jo den saken avklart, det er greit å være enige om å være uenige ;)

Var ikke observasjonen din at disse mennene kunne endre seg og bli gode partnere og kvalitetsmenn? Tyder ikke det på at de ikke ER det? :P
  • 7 år senere...
Skrevet

Fikk du mannen du lette etter?

Anonymkode: f3081...040

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.12.2022 den 13.19):

Fikk du mannen du lette etter?

Anonymkode: f3081...040

Nope

Skrevet
BeautyBox skrev (46 minutter siden):

Nope

Fant du en mann?

Skrevet
Flintis skrev (9 timer siden):

Fant du en mann?

Ikke av den kvaliteten jeg så etter, nei.

Anonymkode: ac2d1...5d8

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ops ble anonym - var meg 

Skrevet

Du møter de på ferie kanskje, fest, skole, fellesvenner osv.

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Er det noen gjengangere på hvilke områder det skorter? 

Anonymkode: affe4...c88

Skrevet

Sånne mennesker sitter sannsynligvis aldri her på Kvinneguiden! 

:danser: 

Anonymkode: c0e40...f72

Skrevet

Finnes ikke. De skjuler alltid noe grums.

Anonymkode: 7cb2e...c0d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Finnes ikke. De skjuler alltid noe grums.

Anonymkode: 7cb2e...c0d

Har ikke vi alle etter eller annet grums? Det tror jeg stiller likt for både kvinner og menn🙂

Anonymkode: 68093...a5e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker said:

Har ikke vi alle etter eller annet grums? Det tror jeg stiller likt for både kvinner og menn🙂

Anonymkode: 68093...a5e

Dessuten tror jeg man finner få menesker med den kombinasjonen av egenskaper som nevnes i HI.

Anonymkode: 7672f...590

• Liker 1
Skrevet

Interessant. Man finner ikke slike kvaliteter hvis man leter etter dem, fordi utgangspunktet letingen kommer fra er feil. Det er derfor det blir trøbbel hver gang.

De fleste som faktisk har slike kvaliteter er neppe så høy på seg selv at de registrerer det på en slik måte at dem responderer på det her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...