Gjest oleoh Skrevet 6. januar 2015 #421 Skrevet 6. januar 2015 Du finner dem der du ikke leter og med mennene du aldri har kontakt med.
Okapi Skrevet 6. januar 2015 #422 Skrevet 6. januar 2015 Og du sitter med fasiten på hva TS mener og føler? Det er da ingenting i innlegget hans som tilsier at han mener det. Legg merke til man og ofte fremfor hun og alltid.
Petra75 Skrevet 6. januar 2015 #423 Skrevet 6. januar 2015 poenget mitt er, hjelper ikke at TS spør etter kvalitetsmenn hvis hun likevel ikke tenner på dem? For da vil de jo være uaktuelle uansett. Derfor har det ingenting å si hvilke menn kvinner sier de har lyst til å bli forelsket i. Det er da ingenting i innlegget hans som tilsier at han mener det. Legg merke til man og ofte fremfor hun og alltid. Jeg syns nå dette tilsier omtrent det. Men mulig jeg misforsto. Jeg også tenner på snille menn, men ikke alle snille menn. Noe mange ser ut til å misforstå.
Adhara Skrevet 6. januar 2015 #424 Skrevet 6. januar 2015 Ryddet for hatefullt innhold + svar. Irrlys, mod.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #425 Skrevet 6. januar 2015 Jeg syns nå dette tilsier omtrent det. Men mulig jeg misforsto. Jeg også tenner på snille menn, men ikke alle snille menn. Noe mange ser ut til å misforstå. Men det som er utfordrende er vel å vite om han faktisk har disse gode egenskapene? Det er jo den initielle attraksjonen som oppstår i begynnelsen, og da kan jo enhver gi inntrykk av at man har alle disse gode egenskapene. Men så, når man har falt for noen så kan det hende at han ikke er helt som han ga inntrykk av. Anonymous poster hash: 9973f...d1d
Okapi Skrevet 6. januar 2015 #426 Skrevet 6. januar 2015 Jeg syns nå dette tilsier omtrent det. Men mulig jeg misforsto. Hvordan da? Det er jo ikke akkurat kontroversielt å si at mennesker ofte tenker, føler og handler på en måte som avviker noe fra det de faktisk sier. Å påpeke dette betyr da ikke at man kan lese tankene til et vilkårlig individ. I tillegg er det ofte vanskelig å sette ord på følelser og behov, og selv om trådstarter gjør et forsøk, er det ikke gitt at hun klarer det 100%. Spesielt når det gjelder tiltrekning er det nok ikke så uvanlig å ønske at man tente på (eller ikke tente på) andre ting enn det man faktisk gjør. Jeg vil tro det er langt flere menn som kunne tenke seg en runde med en Linni Meister-lookalike enn som faktisk tør å innrømme at de tenner på noe sånt.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #427 Skrevet 6. januar 2015 Her er jeg! hvor er du snille, omsorgsfulle, intelligente,ambisiøse, interessante, samfunnsengasjerte kvinne mellom 30 og 35. - mann 33Anonymous poster hash: e36b5...107 2
lurki Skrevet 6. januar 2015 #428 Skrevet 6. januar 2015 Nå for tiden er jeg stort sett ute og praktiserer min nye hobby: dans!
guttemann Skrevet 6. januar 2015 #429 Skrevet 6. januar 2015 Mulig det ja Anonymous poster hash: 2a755...376 Veldig godt studentmiljø der. Vi får vel slutte å plage resten av tråden, men du kan jo sende en PM hvis du vil. Det skader jo ingen. 1
sjonkelrolf Skrevet 6. januar 2015 #430 Skrevet 6. januar 2015 Nå for tiden er jeg stort sett ute og praktiserer min nye hobby: dans! Og når det blir lysere ute og varmere i været skal jeg igjen gjøre noe jeg liker, nemlig å sykle. Ute i trafikken er det ikke mange kvinner, og godt er det, da får jeg fred
Gjest Vux Skrevet 6. januar 2015 #431 Skrevet 6. januar 2015 Må si at denne tråden har utvilklet seg i skuffende retning. Sjonkelrolf har min sympati.
sjonkelrolf Skrevet 6. januar 2015 #432 Skrevet 6. januar 2015 Må si at denne tråden har utvilklet seg i skuffende retning. Sjonkelrolf har min sympati. Skuffende? Hvordan da? Neh, sympati trenger jeg ikke. Klarer meg da fint, jeg
Gjest Tassen10 Skrevet 6. januar 2015 #433 Skrevet 6. januar 2015 Vi er opptatt med jobb, videreutdanning, kurs, trening, hobbyer, jakt og fiske.
Høy&mørk Skrevet 6. januar 2015 #434 Skrevet 6. januar 2015 Menn med asperger har mange av disse egenskapene. 1
jerome Skrevet 6. januar 2015 #435 Skrevet 6. januar 2015 Skal fortelle deg hvor de er. De er overalt. Det er bare slik at radaren din kun er stilt inn for å oppfatte de 5-20% beste og mest attraktive mennene i hverdagen. Menn som har brukt tiden sin på å utvikle en personlighet nedprioriterer ting som gir napp på din radar. Utseende er som oftest ikke første prioritet, men det er det første du ser når du ser en fyr. Istedet for å være nysgjerrig på alle forskjellige menn, så bruker du heller tiden og sikler mot toppen. Det er ikke bare slik at menn med de egenskapene du beskrev holder seg unna festlivet. Jeg kjenner mange menn som kunne vært flotte kjærester, men de blir utkonkurrert av Tor Tordenkuk. Og damer faller for Tor hver gang. Mange menn som også har disse kvalitetene ender opp som det motsatte når de går så lang tid som single. Personlig har jeg gått 15 år som singel og nå som jeg endelig har fikset litt på utseendet og har en knall utdannelse, ser jeg desperasjonen i øynene til damer. Jeg får en vond smak i munnen. Jeg er fortsatt den samme tøysete gutten jeg var før, men jeg var under radaren til jentene. Det er også slik at disse mennene har akseptert sin rolle som evig singel og tør ikke sjekke damer, for de vet det ikke er vits alikevel. Har du lurt på hvorfor den mindre pene jenta får seg noe, mens den pene jenta drar hjem alene? Nettopp. Vær litt mer frempå, for de gutta som har akseptert sin skjebne gidder ikke. 2
Gjest Vux Skrevet 6. januar 2015 #436 Skrevet 6. januar 2015 Skuffende? Hvordan da? Neh, sympati trenger jeg ikke. Klarer meg da fint, jeg Har inntrykk av at diskusjonen her i tråden er preget av utydeliggøring, mer enn klargjøring. Har inntrykk av at folk snakker forbi hverandre.
Gjest HarryDotter Skrevet 7. januar 2015 #437 Skrevet 7. januar 2015 Menn med egenskaper som; omsorgsfulle og tvers igjennom snille, ambisiøse, stabile, pålitelige, lojale, samfunnsbevisste og med sunne holdninger og verdier? Hvor kan jeg møte på menn som dere? Jeg leter ikke etter noen "drømmemann" som i realiteten ikke eksisterer, og nei, jeg er ikke perfekt selv. Men skulle gjerne likt å vite hvor jeg kan treffe på ekte mannfolk... En ting er sikkert....det er ikke alfahannene som brauter og skryter og tiltrekker seg tonnevis med damer Prøv å gå for de mer beskjedne stille mannfolka som sitter litt "borti hjørnet" istede. At de ikke klenger seg på damene og skråler, betyr ikke at de ikke er sosiale og morsomme. Det er der de beste mannfolka befinner seg. De som tenker over hvordan de ter seg og de som er ute etter noe seriøst. Den første typen mann jeg nevnte her er stort sett bare ute etter fittene deres...greit det om dere også ønsker et kjapt ligg.....men du vet....vil du ha den seriøste vennlige omsorgsfulle typen? Prøv sistnevnte
Summers Skrevet 7. januar 2015 #438 Skrevet 7. januar 2015 En ting er sikkert....det er ikke alfahannene som brauter og skryter og tiltrekker seg tonnevis med damer Prøv å gå for de mer beskjedne stille mannfolka som sitter litt "borti hjørnet" istede. At de ikke klenger seg på damene og skråler, betyr ikke at de ikke er sosiale og morsomme. Det er der de beste mannfolka befinner seg. De som tenker over hvordan de ter seg og de som er ute etter noe seriøst. Den første typen mann jeg nevnte her er stort sett bare ute etter fittene deres...greit det om dere også ønsker et kjapt ligg.....men du vet....vil du ha den seriøste vennlige omsorgsfulle typen? Prøv sistnevnte Nåja, jeg er ikke sikker på at de sjenerte er bedre enn de som brauter.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #439 Skrevet 7. januar 2015 Menn med egenskaper som; omsorgsfulle og tvers igjennom snille, ambisiøse, stabile, pålitelige, lojale, samfunnsbevisste og med sunne holdninger og verdier? Hvor kan jeg møte på menn som dere? Jeg leter ikke etter noen "drømmemann" som i realiteten ikke eksisterer, og nei, jeg er ikke perfekt selv. Men skulle gjerne likt å vite hvor jeg kan treffe på ekte mannfolk... Hva er sunne holdninger og verdier? Må man stemme SV? Anonymous poster hash: c1c11...270
Gjest HarryDotter Skrevet 7. januar 2015 #440 Skrevet 7. januar 2015 Nåja, jeg er ikke sikker på at de sjenerte er bedre enn de som brauter. Nei det finnes ingen fasit på nøyaktig hvem som er de beste mennene, men jeg tror ikke jeg kjenner EN dame som har hatt et langvarig stabilt forhold med en såkaldt "alfahann"...altså en "brauter". Etter det jeg har sett er iallefall den typen menn ikke noe å satse på dersom man ønsker noe stabilt og langvarig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå