BeautyBox Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #21 Skrevet 3. januar 2015 Vi søker lignende damer, så hvis du ikke får interesse fra oss, så er du kanskje ikke på vårt nivå. Anonymous poster hash: 49455...696 Så hvorfor skriver du som AnonymBruker herr perfekt? 3 1
BeautyBox Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #22 Skrevet 3. januar 2015 Det er jo en drømme mann du beskriver akkurat der lol. Anonymous poster hash: 86ad5...344 Les hva jeg skriver... jeg ser ikke etter noen "drømmemann" som i realiteten ikke eksisterer. Lol. 1
BeautyBox Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #23 Skrevet 3. januar 2015 Hvorfor er det så få her inne som gidder å lese hele HI før de skriver et innlegg? Irriterende 1
Gjest brutal_mann Skrevet 3. januar 2015 #24 Skrevet 3. januar 2015 Vel, dette var ikke akkurat noen datingannonse... Og jeg som så et lys i tunnelen... 4
Gjest brutal_mann Skrevet 3. januar 2015 #25 Skrevet 3. januar 2015 Hvorfor er det så få her inne som gidder å lese hele HI før de skriver et innlegg? Irriterende Jeg gjorde det, og jeg ble ignorert 4
Gjest Herr Heftig Skrevet 3. januar 2015 #26 Skrevet 3. januar 2015 En del av kriteriene dine er jo subjektive, men de fleste jeg kjenner av disse mennene du beskriver er enten i forhold, eller er for sjenerte til å ta initiativ.
BeautyBox Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #27 Skrevet 3. januar 2015 Jeg gjorde det, og jeg ble ignorert Unnskyld.
BeautyBox Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #28 Skrevet 3. januar 2015 En del av kriteriene dine er jo subjektive, men de fleste jeg kjenner av disse mennene du beskriver er enten i forhold, eller er for sjenerte til å ta initiativ. Nemlig. Tusen takk for et innlegg som ikke er ironisk ment.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #29 Skrevet 3. januar 2015 Det du lister opp er jo et ideal. Jeg tror ikke det finnes så mange sånne dessverre. Ekte mann og ekte kvinne, er nok oppkonstruerte ideer. Anonymous poster hash: 9416c...981 Min mann er sånn, til de grader. Har jeg bare vært heldig jeg da? Beklager om jeg har tatt en fra limited edition for dere andre, men hans venner er ikke slik og jeg føler meg heldig. Anonymous poster hash: 05b26...5f0 3
Gjest Lille-pus Skrevet 3. januar 2015 #30 Skrevet 3. januar 2015 Menn med egenskaper som; omsorgsfulle og tvers igjennom snille, ambisiøse, stabile, pålitelige, lojale, samfunnsbevisste og med sunne holdninger og verdier? Hvor kan jeg møte på menn som dere? Jeg leter ikke etter noen "drømmemann" som i realiteten ikke eksisterer, og nei, jeg er ikke perfekt selv. Men skulle gjerne likt å vite hvor jeg kan treffe på ekte mannfolk... Om man priker litt under overflaten hos de fleste så finner man mer eller litt mindre av alle disse egenskapene. Sunne holdninger og verdier er personavhengig. De fleste ser nok etter noen som i rimelig stor grad har de samme grunnverdiene som en selv har. Og de finnes. De finnes på nær sagt alle steder, men det krever at man interesserer seg for å grave litt under 'utenpåstaffasjen' som menn(esker) omgir seg med de også. - og å tillate og verdsette at vi alle er litt ulike tross våre likheter.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #31 Skrevet 3. januar 2015 Jeg var på date med en slik en for noen måneder siden. Han var kjekk i tillegg! Men kjemien stemte visst ikke helt mellom oss. Jeg tenkte at han sikkert kan få hvem han vil. Men ifølge en som kjenner til han så har han visst ikke så veldig draget når han er på byen. Ikke skjønner jeg det. Anonymous poster hash: 34d3b...bfe 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #32 Skrevet 3. januar 2015 En del av kriteriene dine er jo subjektive, men de fleste jeg kjenner av disse mennene du beskriver er enten i forhold, eller er for sjenerte til å ta initiativ. Min mann er hi-beskrivelse og sjenert. Kan være noe med det. Jeg tok initiativ selv og har funnet en utrolig bra mann for meg med kvaliteter jeg verdsetter høyt!Anonymous poster hash: 05b26...5f0 2
Gjest Minesveiper Skrevet 3. januar 2015 #33 Skrevet 3. januar 2015 Igjen - jeg forventer ikke at en mann skal score på alle kvalitetene jeg nevner. "Med egenskaper som"! Åja Daså. Jeg tror du finner mange slike menn rundt omkring, men du må kanskje bruke litt tid for å se at de har disse egenskapene.
BeautyBox Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #34 Skrevet 3. januar 2015 Om man priker litt under overflaten hos de fleste så finner man mer eller litt mindre av alle disse egenskapene. Sunne holdninger og verdier er personavhengig. De fleste ser nok etter noen som i rimelig stor grad har de samme grunnverdiene som en selv har. Og de finnes. De finnes på nær sagt alle steder, men det krever at man interesserer seg for å grave litt under 'utenpåstaffasjen' som menn(esker) omgir seg med de også. - og å tillate og verdsette at vi alle er litt ulike tross våre likheter. Det er det jeg mener, og er litt vanskelig å gå i dybden på her på KG - men jeg nevnte det fordi det er så grunnleggende i et forhold.
Christiania_Oslo Skrevet 3. januar 2015 #35 Skrevet 3. januar 2015 Hva legger du i ordet "ambisiøs"? Tenker du først og fremst på god økonomi og høystatus jobb da eller? Og samfunnsbevisst gjelder vel bare hvis han har samme syn på samfunnsting som deg selv kan jeg tenke meg;)
BeautyBox Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #36 Skrevet 3. januar 2015 Om man priker litt under overflaten hos de fleste så finner man mer eller litt mindre av alle disse egenskapene. Sunne holdninger og verdier er personavhengig. De fleste ser nok etter noen som i rimelig stor grad har de samme grunnverdiene som en selv har. Og de finnes. De finnes på nær sagt alle steder, men det krever at man interesserer seg for å grave litt under 'utenpåstaffasjen' som menn(esker) omgir seg med de også. - og å tillate og verdsette at vi alle er litt ulike tross våre likheter. Til det du ellers skrev - ja, kanskje jeg skal bli litt flinkere til å gi mannen en sjanse for å prøve å finne ut hva som finnes av kvaliteter under overflaten.
BeautyBox Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #37 Skrevet 3. januar 2015 Min mann er sånn, til de grader. Har jeg bare vært heldig jeg da? Beklager om jeg har tatt en fra limited edition for dere andre, men hans venner er ikke slik og jeg føler meg heldig.Anonymous poster hash: 05b26...5f0 Min mann er hi-beskrivelse og sjenert. Kan være noe med det. Jeg tok initiativ selv og har funnet en utrolig bra mann for meg med kvaliteter jeg verdsetter høyt!Anonymous poster hash: 05b26...5f0 Dere er heldige. Ta vare på disse
BeautyBox Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #38 Skrevet 3. januar 2015 Jeg var på date med en slik en for noen måneder siden. Han var kjekk i tillegg! Men kjemien stemte visst ikke helt mellom oss. Jeg tenkte at han sikkert kan få hvem han vil. Men ifølge en som kjenner til han så har han visst ikke så veldig draget når han er på byen. Ikke skjønner jeg det. Anonymous poster hash: 34d3b...bfe Kanskje det er noe med at disse ofte er sjenerte og ikke tør å ta initiativ?
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #39 Skrevet 3. januar 2015 Kanskje disse egenskapene kommer frem i mannen når han treffer en kvinne han virkelig blir glad i Anonymous poster hash: 249ee...70b
BeautyBox Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #40 Skrevet 3. januar 2015 Hva legger du i ordet "ambisiøs"? Tenker du først og fremst på god økonomi og høystatus jobb da eller? Og samfunnsbevisst gjelder vel bare hvis han har samme syn på samfunnsting som deg selv kan jeg tenke meg;) Med ambisiøs mener jeg en som vil noe her i livet. Enkelt og greit, høystatus jobb er ikke viktig. Han må ha et mål. Samfunnsbevisst vil si å være bevisst på hvordan våre handlinger påvirker samfunnet rundt oss. Det er ikke vanskeligere enn det. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå