BeautyBox Skrevet 5. januar 2015 Forfatter #341 Skrevet 5. januar 2015 Problemet er at de aller fleste jenter er sånn. Du er i ekstremt mindretall. Anonymous poster hash: 41583...7b6 Nja, vet ikke helt hvor sant det der er 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #342 Skrevet 5. januar 2015 Du har nok bare møtt på feil jenter. Jeg har møtt på feil gutter, trodde jeg møtte på myke og snille gutter men det viste seg at de ikke var så snille allikevel. Jeg hadde satt uendelig stor pris på en myk og snill gutt for det er ei sånn jente jeg er selv. Tviler egentlig på det. Har truffet ganske mange jenter i mitt liv så langt, og aldri opplevd noe annet. Med ny framgangsmåte har jeg kvaliteten på jentene jeg møter gått opp, spesielt utseendemessig. Jeg syntes det er trist, men ser ingen annen utvei framover. Anonymous poster hash: 04a14...33b
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #343 Skrevet 5. januar 2015 BeautyBox, on 05 Jan 2015 - 12:15, said: Signerer. Anonymous poster hash: 73744...9fb
Gjest Kaffelattn Skrevet 5. januar 2015 #344 Skrevet 5. januar 2015 Men grunnleggende verdier kommer jo ikke av seg selv... Nei? Lite kommer av seg selv.
BeautyBox Skrevet 5. januar 2015 Forfatter #345 Skrevet 5. januar 2015 Nei? Lite kommer av seg selv. Sjekk ut hva jeg faktisk svarte på du
BeautyBox Skrevet 5. januar 2015 Forfatter #346 Skrevet 5. januar 2015 (endret) Tviler egentlig på det. Har truffet ganske mange jenter i mitt liv så langt, og aldri opplevd noe annet. Med ny framgangsmåte har jeg kvaliteten på jentene jeg møter gått opp, spesielt utseendemessig. Jeg syntes det er trist, men ser ingen annen utvei framover. Anonymous poster hash: 04a14...33b Det blir litt som om jeg skal si at alle menn er drittsekker og at et mindretall av de er myke og snille. Og det er jo noe vi blant annet i tråden her får motbevist, tviler på at det er mindretall av de gode partnerne da det har vært en god del her inne og kommentert at de har funnet akkurat de kvalitetene i en mann som jeg etterspør. Det er ikke sånn at jenter/kvinner er slemmere enn gutter/menn eller omvendt, det er bare en oppfatning man ofte får etter erfaringer og det blir som å si at man blir født ond som menneske dersom man blir laget som feil kjønn. Du må jo for all del gjøre det du selv ønsker og hvis det får deg til å føle deg bedre. Men det er jo litt trist ja, og jeg synes ikke det virker som du har møtt slike snille jenter som jeg kjenner til iallefall. Endret 5. januar 2015 av BeautyBox 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #347 Skrevet 5. januar 2015 Fant ham inWorld of Warcraft for 8 år siden Da hadde jeg gitt opp nettdating og annet...Anonymous poster hash: d9441...5ba
BeautyBox Skrevet 5. januar 2015 Forfatter #348 Skrevet 5. januar 2015 Fant ham inWorld of Warcraft for 8 år siden Da hadde jeg gitt opp nettdating og annet...Anonymous poster hash: d9441...5ba Hehe, noen er heldig. Men det er jo faktisk et sted man kan finne ganske mange av det motsatte kjønn, da. Sant at det ikke er en person som sitter og gamer hele tiden så kan det jo godt hende man kan finne et skikkelig varp, slik det virker som du har gjort
Gjest Minesveiper Skrevet 5. januar 2015 #349 Skrevet 5. januar 2015 Mange sier til meg at jeg utvilsomt har alle disse egenskapene. Godt mulig jentene går lei av meg, fordi jeg ikke gir nok motstand? Fasiten er nemlig at jeg har blitt dumpet av begge mine siste samboere. Så i høst begynte jeg jobben med å endre meg. Myke gutter står alltid sist i køen, og det gidder jeg ikke lengre. Selvtilliten er på all time high, samtidig som jeg har begynt å behanlde jenter andreledes. Personlig er jeg ikke i tvil, er mye lettere å gå etter jenter nå. Så konklusjonen min er at dere gjerne sier dere ønsker disse myke guttene, mens i praksis ønsker dere noe annet. Anonymous poster hash: 04a14...33b Jeg tror egentlig det viktigste er at man ikke er en dørmatte alle kan tråkke over. Man kan være myk og omsorgsfull uten å være en dørmatte.
BeautyBox Skrevet 5. januar 2015 Forfatter #350 Skrevet 5. januar 2015 Jeg tror egentlig det viktigste er at man ikke er en dørmatte alle kan tråkke over. Man kan være myk og omsorgsfull uten å være en dørmatte. Det tenker jeg også.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #351 Skrevet 5. januar 2015 Ja jeg vil si jeg er en sånn, eller det er bare dyr og dama jeg er omsorgsfull osv. ovenfor, andre behandler jeg kun med respekt. Finner meg sjelden på byen, men på trening, turer i naturen, ved pcen(tv-serier og spill) eller på jobb. Men jeg er ganske kravstor, Ikke rundt de standard krava menn har, mere ting som oppførsel og holdninger. Anonymous poster hash: 3c276...4a4 1
Guybrush Skrevet 5. januar 2015 #352 Skrevet 5. januar 2015 Fordi det gjerne ikke står "drittsekk" i panna på fyren Kanskje ikke bokstavelig Det blir litt som å spise masse junk og godteri for så å ikke skjønne hvorfor man legger på seg. "ja jeg vet han behandler meg ikke helt bra men han har hatt en vanskelig oppvekst", "ja han glaner på og kommenterer andre kvinner - men jeg vet at han bare elsker meg!", "ja han snakker med alle de mest attraktive kvinnene på alle festene og kan se ut til å glemme meg- men det er bare fordi han er så fantastisk sosial og hyggelig". 1
Petra75 Skrevet 5. januar 2015 #353 Skrevet 5. januar 2015 Kanskje ikke bokstavelig Det blir litt som å spise masse junk og godteri for så å ikke skjønne hvorfor man legger på seg. "ja jeg vet han behandler meg ikke helt bra men han har hatt en vanskelig oppvekst", "ja han glaner på og kommenterer andre kvinner - men jeg vet at han bare elsker meg!", "ja han snakker med alle de mest attraktive kvinnene på alle festene og kan se ut til å glemme meg- men det er bare fordi han er så fantastisk sosial og hyggelig". Jo, men så har man også de mennene som gir uttrykk for å være verdens snilleste og oppmerksomme, men med en gang de har deg på kroken kommer den rette siden fram. Det er sikkert det samme med oss kvinner - pene og hyggelige først, og etter en stund kommer trollet fram. De færreste av oss viser noe annet enn smørsiden i begynnelsen. Hvordan avslører man en dust/-inne fra dag en? 1
sjonkelrolf Skrevet 5. januar 2015 #354 Skrevet 5. januar 2015 De færreste av oss viser noe annet enn smørsiden i begynnelsen. Hvordan avslører man en dust/-inne fra dag en? Se hva de gjør kontra det de sier. Det forteller svært mye. Hvis det er misforhold, og man ser et handlingsmønster vet man at personen ikke er ekte. 2
guttemann Skrevet 5. januar 2015 #355 Skrevet 5. januar 2015 Du altså <3Anonymous poster hash: 2a755...376 Skriv det uten å gjemme deg bak AB da, så blir det mer stas.
Guybrush Skrevet 5. januar 2015 #356 Skrevet 5. januar 2015 Jo, men så har man også de mennene som gir uttrykk for å være verdens snilleste og oppmerksomme, men med en gang de har deg på kroken kommer den rette siden fram. Det er sikkert det samme med oss kvinner - pene og hyggelige først, og etter en stund kommer trollet fram. De færreste av oss viser noe annet enn smørsiden i begynnelsen. Hvordan avslører man en dust/-inne fra dag en? Hvis man kutter ut å unnskylde oppførselen og lærer å se gjennom betatthetens rosa briller i startfasen er man kommet langt. Det merkelige er at venner og familie rundt disse som "går på kroken" ser alt det han/hun som er involvert ikke legger merke til.
sjonkelrolf Skrevet 5. januar 2015 #357 Skrevet 5. januar 2015 Hvis man kutter ut å unnskylde oppførselen og lærer å se gjennom betatthetens rosa briller i startfasen er man kommet langt. Det merkelige er at venner og familie rundt disse som "går på kroken" ser alt det han/hun som er involvert ikke legger merke til. Eller innehar en litt for stor posjon naivitet, som mange nordmenn har, særlig mange kvinner...
draug 75 Skrevet 5. januar 2015 #358 Skrevet 5. januar 2015 Jo, men så har man også de mennene som gir uttrykk for å være verdens snilleste og oppmerksomme, men med en gang de har deg på kroken kommer den rette siden fram. Det er sikkert det samme med oss kvinner - pene og hyggelige først, og etter en stund kommer trollet fram. De færreste av oss viser noe annet enn smørsiden i begynnelsen. Hvordan avslører man en dust/-inne fra dag en? Forbausende. Det er utrolilg hvor mange metoder kvinner har for å finne ut om en mann egentlig mangler ambisjoner, er for myk eller egentlig er ganske gørr. Ei rød lampe som lyser "nerd-nerd-nerd" og kan lukte en pysete fyr på lang avstand. Men å kjenne igjen en jævel, en hestkuk eller en regelrett psykopat, det går ikke. Vet du det at jo jævligere en mann er, jo flinkere er han til å skjule sine dårligere sider og kalkulere oppførselen sin? Nå har jeg ikke lest hele tråden, men Beauty Box... Fordi jeg besitter mye av det du beskriver som gode egenskaper og fordi jeg ender i den samme grøfta "hver gang": "du er en fantastisk fyr og generøs (...) og blir nok en fantastisk kjæreste til rette kvinne" - altså med andre ord at jeg ikke duger, fordi kjemien uteblir og det ikke slår til med forelskelse. Jeg greier ikke å få henne til å føle noe. Er du sikker på at hvis du traff en sånn "drømmemann" at du faktisk ville greie å føle noe for han? 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #359 Skrevet 5. januar 2015 Problemet er at de aller fleste jenter er sånn. Du er i ekstremt mindretall. Anonymous poster hash: 41583...7b6 Vi er i vertfall 2. Jeg skygger også banen med en gang det viser seg at en mann er slik du nå virker å "ha blitt". Skjønner jo at det er frustrerende å oppleve at du må endre deg for å få de jentene du vil ha, muligens leter du etter dem på feil sted? Tror det er flere som er slik som meg og TS. Det å være en snill og god mann er ikke nødvendigvis synonymt med å være en dørmatte Skriv det uten å gjemme deg bak AB da, så blir det mer stas. ...og mer utleverende for min del Dessuten bor du i feil by, så det har ikke så mye for seg uansett Anonymous poster hash: 2a755...376 1
sjonkelrolf Skrevet 5. januar 2015 #360 Skrevet 5. januar 2015 Nå har jeg ikke lest hele tråden, men Beauty Box... Fordi jeg besitter mye av det du beskriver som gode egenskaper og fordi jeg ender i den samme grøfta "hver gang": "du er en fantastisk fyr og generøs (...) og blir nok en fantastisk kjæreste til rette kvinne" - altså med andre ord at jeg ikke duger, fordi kjemien uteblir og det ikke slår til med forelskelse. Jeg greier ikke å få henne til å føle noe. Er du sikker på at hvis du traff en sånn "drømmemann" at du faktisk ville greie å føle noe for han? For noen år siden fikk jeg en mer direkte variant: "du er for snill". Med andre ord, hun sa rett ut at det var grunnen til at hun ikke tente på meg på den måten. Men det har jeg korrigert på de siste årene
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå