Gå til innhold

Dere kvalitetsmenn, hvor er dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Enig.

Noen ganger bruker jeg AB-funksjonen, men da er det mest i tråder som omhandler intime ting og som jeg ønsker å være absolutt anonyme i. Altså ytrer jeg ikke ting som kan støte andre under anonymitet. I tråder som omhandler gjenkjennbare ting eller seksualitet, kan det ofte være greit å være anonym, så lenge man ikke støter andre (som fort glir over til å bli trolling). Dog er man i utgangspunktet nokså anonym her inne med brukernavn likevel.

Støtter denne, seksuelle preferanser og andre mer følsomme private ting er det greit med AB. Men da er det også mindre relevant hvem som poster i utgangspunktet, så lenge man ikke troller selvfølgelig. Sku vært slik at hvis det var en trollete post, så ble den endret fra AB til brukerens navn, da hadde det nok fort blitt slutt :P

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Støtter denne, seksuelle preferanser og andre mer følsomme private ting er det greit med AB. Men da er det også mindre relevant hvem som poster i utgangspunktet, så lenge man ikke troller selvfølgelig. Sku vært slik at hvis det var en trollete post, så ble den endret fra AB til brukerens navn, da hadde det nok fort blitt slutt :P

Hehe, ja. God idé. ;)

Skrevet

Godt mulig det er de som scorer høyest på byen ja, men for min del iallefall så blir disse brautende kjapt avvist med det samme. Jeg kjenner igjen trekka fra det jeg tidligere har erfart, så av meg får de seg nok en bitchslap i form av et frekt svar og at jeg snur meg og går en annen vei :P

Ja, jeg forstår hva du mener med de bildene og jeg tror mange jenter kan utstråle dette, men som FTL sier så er det også mannfolk som liker slike damer... Ikke vet jeg, men jeg ønsker ihvertfall selv å være mer blid og imøtekommende enn "det der".

Jeg bare håper ikke at alle alfahannene og badboysa har ført til at du opptrer mer lukket for alltid, da! Et skudd for baugen for de andre ordentlige som stod rundt, og enda et skudd for baugen at du er lukket etter du er ferdig med dem.

Er ikke jobb og fritidsaktiviteter en arena? Vet ikke hvor gammel du er heller!

Skrevet

Jeg bare håper ikke at alle alfahannene og badboysa har ført til at du opptrer mer lukket for alltid, da! Et skudd for baugen for de andre ordentlige som stod rundt, og enda et skudd for baugen at du er lukket etter du er ferdig med dem.

Er ikke jobb og fritidsaktiviteter en arena? Vet ikke hvor gammel du er heller!

Nei, jeg får prøve å åpne meg for de ordentlige, det var bare det å klare å sile dem ut og forstå at de er ulik fra de andre.

Jeg er 23 år. Både jobb og studie er som sagt dominert av kvinner, så der er det ikke så lett. Mulig det finnes en fritidsaktivitet hvor jeg kunne truffet ordentlige menn, det er bare det at man bør kunne hevde seg litt i aktiviteten for å utstråle selvtillit der også, hehe.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg får prøve å åpne meg for de ordentlige, det var bare det å klare å sile dem ut og forstå at de er ulik fra de andre.

Jeg er 23 år. Både jobb og studie er som sagt dominert av kvinner, så der er det ikke så lett. Mulig det finnes en fritidsaktivitet hvor jeg kunne truffet ordentlige menn, det er bare det at man bør kunne hevde seg litt i aktiviteten for å utstråle selvtillit der også, hehe.

Er du sikkert på at det i det hele tatt finnes menn som tilfredsstiller minstekravene som bør stilles?

Anonymous poster hash: acad2...52f

Skrevet

Er du sikkert på at det i det hele tatt finnes menn som tilfredsstiller minstekravene som bør stilles?

Anonymous poster hash: acad2...52f

Ja, det er jeg.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Du har god tid, og det er ennå masse ledige bra menn i din aldersgruppe. Senk skuldrene, flørt og nyt livet :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg har en slik en, han er ekstremt "bevisst", noe som gjør livet så mye enklere.

Skrevet

BeautyBox:

Så ikke at du var bare 23 år. Da har du jo god tid til å treffe mannen du søker. Min erfaring er at sjekking på by'n eller andre sammenhenger hvor det er alkohol i bildet, ikke gir gode resultater, men det spørs jo helt på hvor sårbar du er :).

Vil foreslå alle fritids aktiviteter hvor en har anledning til å snakke sammen og bli kjent over tid. Det er fasiten i mitt hode når det kommer til å vite hvem en kan satse på eller ikke :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har funnet ut at jeg ikke har tid til å møte en potensiell kjæreste nå, da jeg skal satse på utdanning og hobbyer det neste halvåret. Så jeg håper virkelig ikke han dukker opp nå!!!

Anonymous poster hash: 34d3b...bfe
Gjest Cartman
Skrevet

Menn med egenskaper som; omsorgsfulle og tvers igjennom snille, ambisiøse, stabile, pålitelige, lojale, samfunnsbevisste og med sunne holdninger og verdier?

Hvor kan jeg møte på menn som dere?

Jeg leter ikke etter noen "drømmemann" som i realiteten ikke eksisterer, og nei, jeg er ikke perfekt selv. Men skulle gjerne likt å vite hvor jeg kan treffe på ekte mannfolk...

Meg meg meg :ol:

AnonymBruker
Skrevet

Vil påstå jeg har disse kvalitetene. Jeg får høre fra jenter som jeg kjenner eller jobber med at jeg er den "godeste" personen og at jeg "helt sikkert" vil få meg kjæreste, men jeg har dessverre ganske dårlig selvtillit og må jobb med meg selv for å få det til. Den dårlige selvtilliten gjør at jeg sikkert fremstår som uinteressert. Jeg er også sjenert. Jeg klarer fint å bli kjent med jenter og kommunisere bra med de hvis det skjer i en naturlig setting. Jeg jobber og utdanner meg innenfor et omsorgsyrke. Møter mange jenter der. Utenom det er jeg ganske håpløs til å ta initiativ - har ikke selvtillit til det. Ellers er jeg ofte hjemme for meg selv, på lesesalen eller ute og driver med fritidsinteressene mine. Drikker av og til, men synes jeg får generelt lite ut av det. Liker heller ikke ons. Vil ha ett forhold, men det er veldig vanskelig når man ikke har nok tro på en selv..

Anonymous poster hash: 699b3...a74
Gjest Marsvinet
Skrevet

Problemet er at selv de værste, mest egoistiske drittsekkene ser på seg selv som ekte gentlemen. Det er ikke så lett å skille de som lyver/har urealistisk selvbilde, fra de som snakker sant!

Skrevet (endret)

Eller at disse mennene ikke tiltrekkes av oss av en eller annen grunn.

For det er vel heller ikke slik at snille menn tiltrekkes av alle kvinner? :)

Menn er nå helst en stor gruppe individer - ingen homogen gruppe. Hva som er "snill" er vel også opp til øyet som ser. Men stort sett når noen sier det som blir sagt av TS, hvor denne ikke finner de egenskaper han/hun ønsker i en partner men det motsatte i alle denne har datet. Da er det nærliggende å spørre "men hvorfor dater du da kun "drittsekker"? :)

Endret av Guybrush
Skrevet

Noen klager på at de ikke finnes. Det gjør ikke jeg, slik enkelte her påpeker, derimot skriver jeg tidlig i tråden at jeg er helt sikker på at de finnes. :)

Måtte bare presisere det selv om du kanskje ikke antydet til at jeg klager.

Det var bare en generell kommentar til problemstillingen. Siktet ikke til deg spesifikt :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tvers igjennom snill, pålitelig, lojal og samfunnsbevisst med ganske så gode holdninger. Tre fjerededeler igjennom stabil og halvveis ambisiøs (på kort sikt, litt større ambisjoner på lang sikt). Så, hva med deg? ;)

Jeg treffes også på matbutikken (:P) og i Marka (så lenge det er bart), på vei til/fra jobb, på jobb, hjemme, på treningssenteret (men der vil jeg IKKE møte noen, der er jeg svett og fæl og vil være i fred), kino, teater, hos venner eller ute på byen. På byen kan man jo treffe noen, men ofte er det jo umulig å prate i det hele tatt, og da blir det ikke så lett.

Jeg har problemer med å møte oppegående aktuelle kvinner selv. Man har jo venner av venner, men tror jeg må få meg noen nye venner om det skal dukke opp aktuelle kandidater der. Det er stort sett de samme gamle man møter. Og ikke så mange av dem som før heller, etter flytting til ny by i (for)fjor. Sånt var mye lettere som student, der traff man jevnaldrende oppegående mennesker man hadde noe til felles med hele tiden. Nå har jeg ikke vært singel i årevis enda, mulig jeg hadde oppsøkt litt flere arenaer da. Inntil videre er jeg mer på se hva som skjer-stadiet. Men må innrømme at jeg er litt usikker på hvor jeg skulle lett, hvis jeg virkelig var nøden etter å finne meg en kjæreste. Hadde kanskje forsøkt nettdating, selv om jeg tror jeg scorer høyere ansikt til ansikt enn på et profilbilde.

Du altså <3

Anonymous poster hash: 2a755...376

Skrevet

Men er nå helst en stor gruppe individer - ingen homogen gruppe. Hva som er "snill" er vel også opp til øyet som ser. Men stort sett når noen sier det som blir sagt av TS, hvor denne ikke finner de egenskaper han/hun ønsker i en partner men det motsatte i alle denne har datet. Da er det nærliggende å spørre "men hvorfor dater du da kun "drittsekker"? :)

Fordi det gjerne ikke står "drittsekk" i panna på fyren ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mange sier til meg at jeg utvilsomt har alle disse egenskapene. Godt mulig jentene går lei av meg, fordi jeg ikke gir nok motstand? Fasiten er nemlig at jeg har blitt dumpet av begge mine siste samboere.

Så i høst begynte jeg jobben med å endre meg. Myke gutter står alltid sist i køen, og det gidder jeg ikke lengre. Selvtilliten er på all time high, samtidig som jeg har begynt å behanlde jenter andreledes. Personlig er jeg ikke i tvil, er mye lettere å gå etter jenter nå.

Så konklusjonen min er at dere gjerne sier dere ønsker disse myke guttene, mens i praksis ønsker dere noe annet.

Anonymous poster hash: 04a14...33b
Skrevet

Mange sier til meg at jeg utvilsomt har alle disse egenskapene. Godt mulig jentene går lei av meg, fordi jeg ikke gir nok motstand? Fasiten er nemlig at jeg har blitt dumpet av begge mine siste samboere.

Så i høst begynte jeg jobben med å endre meg. Myke gutter står alltid sist i køen, og det gidder jeg ikke lengre. Selvtilliten er på all time high, samtidig som jeg har begynt å behanlde jenter andreledes. Personlig er jeg ikke i tvil, er mye lettere å gå etter jenter nå.

Så konklusjonen min er at dere gjerne sier dere ønsker disse myke guttene, mens i praksis ønsker dere noe annet.

Anonymous poster hash: 04a14...33b

Du har nok bare møtt på feil jenter.

Jeg har møtt på feil gutter, trodde jeg møtte på myke og snille gutter men det viste seg at de ikke var så snille allikevel. Jeg hadde satt uendelig stor pris på en myk og snill gutt for det er ei sånn jente jeg er selv.

AnonymBruker
Skrevet

Du har nok bare møtt på feil jenter.

Jeg har møtt på feil gutter, trodde jeg møtte på myke og snille gutter men det viste seg at de ikke var så snille allikevel. Jeg hadde satt uendelig stor pris på en myk og snill gutt for det er ei sånn jente jeg er selv.

Problemet er at de aller fleste jenter er sånn. Du er i ekstremt mindretall.

Anonymous poster hash: 41583...7b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...