BeautyBox Skrevet 4. januar 2015 Forfatter #301 Skrevet 4. januar 2015 Jeg fant en slik:-) stor og sterk, helt fantastisk kjekk (utifra responsen han får når vi er ute på byen en skjelden gang iblant:) drikker nesten aldri å når han gjør spør han ALLTID om jeg vil være med, holder tlf og Facebook åpent og har ingen problemer med å be meg gå inn på tlf hvis han får en meld jeg må lese hvis han er opptatt med noe annet, hjelper til hjemme, forteller meg hver dag at han elsker meg å kommer med komplimenter, forteller meg ofte at han er så glad for å ha meg og at han håper vi blir gamle å grå sammen:) er så mye positivt med samboeren min at jeg blir så glad inni meg av å skrive det her:-) å tenk det, vi møttes på fest en lørdag og siden søndagen etter har vi vært ifra hverandre EN natt.. Ble samboere under en uke etter vi møttes, og er på det 2 året sammen..:-) vi er 26.. Så de finnes ja:-) bare slutt å lete så dukker de opp!Anonymous poster hash: f5f9f...0cd Du er rimelig heldig!
Betasuppe Skrevet 4. januar 2015 #302 Skrevet 4. januar 2015 BeautyBox er du blid og imøtekommende selv eller ser du utilgjengelig ut og har et såkalt "resting bitch face" slik som Anna Paquin har? For å møte kvalitetsmenn så må du selv utstråle kvalitet og positivet. 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #303 Skrevet 4. januar 2015 Du er rimelig heldig! Føler meg veldig heldig:-) Anonymous poster hash: f5f9f...0cd 1
BeautyBox Skrevet 4. januar 2015 Forfatter #304 Skrevet 4. januar 2015 BeautyBox er du blid og imøtekommende selv eller ser du utilgjengelig ut og har et såkalt "resting bitch face" slik som Anna Paquin har? For å møte kvalitetsmenn så må du selv utstråle kvalitet og positivet. Hva mener du med at Anna Paquin har "resting bitch face"? Synes hun smiler på mange av bildene, alle kjendiser kan vel ikke ha et påklistret Hollywood-fake smil på alle bilder. Det er klart at det er opp til meg å utstråle kvalitet og positivitet også, og jeg vet at det er noe jeg må jobbe med. Og jeg skjønner at dersom disse mennene ofte er i større grad sjenerte, så vil det ikke hjelpe at jeg ikke er blid og imøtekommende. Jeg har en tendens til å avfeie mannlig kontakt da jeg er fryktelig redd for å bli avvist/såret pga tidligere erfaringer, så det ligger nok noe i det. Men jeg er veldig hyggelig og empatisk som menneske, så jeg må vel bare jobbe med utstrålingen min.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #305 Skrevet 4. januar 2015 Wow, skrevet igår og allerede 16 sider ! :S Du kan jo begynne å leite der du ikke vil tro at du vil finne en kvalitetsmann =) Det er vel nok av de her på forumet, må bare sile du ut ifra alle trollene. Anonymous poster hash: ea68f...739 1
BeautyBox Skrevet 4. januar 2015 Forfatter #306 Skrevet 4. januar 2015 Wow, skrevet igår og allerede 16 sider ! :S Du kan jo begynne å leite der du ikke vil tro at du vil finne en kvalitetsmann =) Det er vel nok av de her på forumet, må bare sile du ut ifra alle trollene. Anonymous poster hash: ea68f...739 Haha, ja, nåla i høystakken det der. Men tror nok ikke jeg vil finne meg noe mannfolk her på KG. :-)
Peter42 Skrevet 4. januar 2015 #307 Skrevet 4. januar 2015 Jeg ser du prøver veldig hardt i denne tråden. Har det gitt resultater? Anonymous poster hash: 73744...9fb Om jeg har funnet en annen planet mener du? :D. Jeg prøver kanskje litt hardt i tråden fordi jeg ønsker å høre om det faktisk finnes kvinner som ønsker det samme som meg. I det virkelige liv har jeg ikke funnet en slik kvinne. Det er fortvilende, men vet ikke hva jeg kan gjøre annereldes ;(
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #308 Skrevet 4. januar 2015 Vel, vi legger vel forskjellige definisjoner i begrepene som en annen bruker her skrev. Selv om du mener at en ambisiøs person er noe annet enn jeg mener så er det jo ikke slik at det er det du mener, det er relativt. Jeg har ikke interesse av å fange noens interesse, forstår ikke hvor du har det fra? Hvis det er, som du skriver, mange av disse mennene så oppmuntrer det meg en hel del, fordi jeg har møtt på mye dritt tidligere. Det er det eneste jeg ønsker å vite; hvor og hvordan jeg kan bli kjent med menn med slike egenskaper. Og det har jeg jo allerede delvis fått svar på. Greit nok det, men menn med slike egenskaper treffer du på "over alt" i varierende grad, det er jo ikke slik at alle dydsmønstrene med stake mellom beina går i fjellet hver søndag eller er med i frivillige organiasjoner e.l. Du finner kanskje en anelse flere av dem der men slike menn har jo som de fleste andre forskjellige interesser og kan treffes på mange arenaer i samfunnet. Den andre delen av svaret var egentlig myntet med tanke på det, siden man kan treffe "snille" menn mange steder så blir det nok viktigere å skape interesse. Anonymous poster hash: 9973f...d1d 1
Betasuppe Skrevet 4. januar 2015 #309 Skrevet 4. januar 2015 (endret) Hva mener du med at Anna Paquin har "resting bitch face"? Synes hun smiler på mange av bildene, alle kjendiser kan vel ikke ha et påklistret Hollywood-fake smil på alle bilder. Det er klart at det er opp til meg å utstråle kvalitet og positivitet også, og jeg vet at det er noe jeg må jobbe med. Og jeg skjønner at dersom disse mennene ofte er i større grad sjenerte, så vil det ikke hjelpe at jeg ikke er blid og imøtekommende. Jeg har en tendens til å avfeie mannlig kontakt da jeg er fryktelig redd for å bli avvist/såret pga tidligere erfaringer, så det ligger nok noe i det. Men jeg er veldig hyggelig og empatisk som menneske, så jeg må vel bare jobbe med utstrålingen min. Saken er at de "ordentlige" er ganskje sjenerte ja, og man må gjøre det enkelt for dem å ta kontakt. Fordi de vil ikke vite brautende, og vise respekt. Gi et tegn om at det er OK å komme bort, f.eks. å smile og se lenge. Det var sånn jeg kom bort iallefall, og vi er sammen fortsatt etter 10 år. Erfaring viser at det er de brautende som vinner på byen iallefall. Man må ha frekkhetens nådegave, og være litt grenseløs, men det er jo ikke de ordentlige som vil vise respekt og se det an. Dette er det jeg mener med Anna Paquin forresten: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/ca/Anna_Paquin_Comic-Con_2012.jpg http://stupidcelebrities.net/wp-content/2013/11/bitchyannap.jpg Endret 4. januar 2015 av Betasuppe
For the ladies Skrevet 4. januar 2015 #310 Skrevet 4. januar 2015 He he, jeg syntes det virket som et bilde som var tatt profesjonelt, trodde det var en eller annen litt kjent person innen et felt jeg ikke kjenner til... Positivt med hund, ja. Men nå er jo jeg dyrekjær. Og du ser ikke fullt så sleip og lur ut som på det forrige. Anonymous poster hash: 34d3b...bfe Takk for det, tok det selv en sen kveld for å teste ut noe kamera utstyr jeg lånte av Nikon. Hehe, jeg er litt kjent da, men heldigvis ikke så kjent at jeg må kalle meg kjendis Godt å høre jeg kanskje har blitt litt snillere nå da ;-)
For the ladies Skrevet 4. januar 2015 #311 Skrevet 4. januar 2015 Saken er at de "ordentlige" er ganskje sjenerte ja, og man må gjøre det enkelt for dem å ta kontakt. Fordi de vil ikke vite brautende, og vise respekt. Gi et tegn om at det er OK å komme bort, f.eks. å smile og se lenge. Det var sånn jeg kom bort iallefall, og vi er sammen fortsatt etter 10 år. Erfaring viser at det er de brautende som vinner på byen iallefall. Man må ha frekkhetens nådegave, og være litt grenseløs, men det er jo ikke de ordentlige som vil vise respekt og se det an. Dette er det jeg mener med Anna Paquin forresten:http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/ca/Anna_Paquin_Comic-Con_2012.jpghttp://stupidcelebrities.net/wp-content/2013/11/bitchyannap.jpg Elsker damer med slike trekk jeg, litt morske kan man nesten si. Liker de noe "strenge" blikka/trekka, indikerer styrke synes jeg. Er avataren din BeautyBox et bilde av deg? I såfall er du jo sinnsykt vakker =) 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #312 Skrevet 4. januar 2015 Elsker damer med slike trekk jeg, litt morske kan man nesten si. Liker de noe "strenge" blikka/trekka, indikerer styrke synes jeg. Er avataren din BeautyBox et bilde av deg? I såfall er du jo sinnsykt vakker =) Morskt blikk indikerer styrke? De fleste vil nok oppfatte det som at man opptrer avvisende og ikke ønsker kontakt. Det er greit nok det, man er ikke alltid i humør til å være på sjekkern, men på en annen side bør man jo jobbe med det dersom man faktisk ønsker å treffe noen. Men det behøver absolutt ikke ha noe med styrke å gjøre. Min tidligere sensei var en liten plugg på 1.70, ofte med et inviterende smil. Men han kunne også sloss for å si det mildt og hadde en mental styrke forunt de få. Anonymous poster hash: 9973f...d1d
BeautyBox Skrevet 4. januar 2015 Forfatter #313 Skrevet 4. januar 2015 Saken er at de "ordentlige" er ganskje sjenerte ja, og man må gjøre det enkelt for dem å ta kontakt. Fordi de vil ikke vite brautende, og vise respekt. Gi et tegn om at det er OK å komme bort, f.eks. å smile og se lenge. Det var sånn jeg kom bort iallefall, og vi er sammen fortsatt etter 10 år. Erfaring viser at det er de brautende som vinner på byen iallefall. Man må ha frekkhetens nådegave, og være litt grenseløs, men det er jo ikke de ordentlige som vil vise respekt og se det an. Dette er det jeg mener med Anna Paquin forresten:http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/ca/Anna_Paquin_Comic-Con_2012.jpghttp://stupidcelebrities.net/wp-content/2013/11/bitchyannap.jpg Godt mulig det er de som scorer høyest på byen ja, men for min del iallefall så blir disse brautende kjapt avvist med det samme. Jeg kjenner igjen trekka fra det jeg tidligere har erfart, så av meg får de seg nok en bitchslap i form av et frekt svar og at jeg snur meg og går en annen vei Ja, jeg forstår hva du mener med de bildene og jeg tror mange jenter kan utstråle dette, men som FTL sier så er det også mannfolk som liker slike damer... Ikke vet jeg, men jeg ønsker ihvertfall selv å være mer blid og imøtekommende enn "det der".
BeautyBox Skrevet 4. januar 2015 Forfatter #314 Skrevet 4. januar 2015 (endret) Elsker damer med slike trekk jeg, litt morske kan man nesten si. Liker de noe "strenge" blikka/trekka, indikerer styrke synes jeg. Er avataren din BeautyBox et bilde av deg? I såfall er du jo sinnsykt vakker =) Haha, skulle ønske det var meg. Men nei, det er nok en eller annen modell jeg ikke husker navnet på (irriterer meg), som jeg synes har veldig flott og naturlig utseende. Skulle gjerne postet bilde men jeg er nok litt for bekymret for at noen her skal vite hvem jeg er. Og dessuten gidder jeg ikke innlegg fra AB'er som skal fortelle meg at jeg ikke er pen og derfor ikke får bra mannfolk. (Det er nok ikke utseendet mitt som er årsaken, he he.) Endret 4. januar 2015 av BeautyBox
For the ladies Skrevet 4. januar 2015 #315 Skrevet 4. januar 2015 Morskt blikk indikerer styrke? De fleste vil nok oppfatte det som at man opptrer avvisende og ikke ønsker kontakt. Det er greit nok det, man er ikke alltid i humør til å være på sjekkern, men på en annen side bør man jo jobbe med det dersom man faktisk ønsker å treffe noen. Men det behøver absolutt ikke ha noe med styrke å gjøre. Min tidligere sensei var en liten plugg på 1.70, ofte med et inviterende smil. Men han kunne også sloss for å si det mildt og hadde en mental styrke forunt de få. Anonymous poster hash: 9973f...d1d Sa ikke at det faktisk er sterke mennesker som har et morskt utseende eller blikk, men at jeg oppfatter/tolker slike som sterkere mennesker/personligheter etc, på lik måte som menneskets psyke bruke stereotyping til å sortere inntrykk. Kjenner mer enn nok av sterke og tøffe utøvere innen diverse sporter med både "babyface" og sjarmen til en sølvgutt. Men for min del så liker jeg kvinner med slike trekk minst like godt som de som er smilende og utstråler lykke. Håper dette fjernet missforståelsen din AB =)
Gjest brutal_mann Skrevet 4. januar 2015 #316 Skrevet 4. januar 2015 Haha, ja, nåla i høystakken det der. Men tror nok ikke jeg vil finne meg noe mannfolk her på KG. :-) Da går du glipp av noe, for det er flere av oss. 1
For the ladies Skrevet 4. januar 2015 #317 Skrevet 4. januar 2015 Haha, skulle ønske det var meg. Men nei, det er nok en eller annen modell jeg ikke husker navnet på (irriterer meg), som jeg synes har veldig flott og naturlig utseende. Skulle gjerne postet bilde men jeg er nok litt for bekymret for at noen her skal vite hvem jeg er. Og dessuten gidder jeg ikke innlegg fra AB'er som skal fortelle meg at jeg ikke er pen og derfor ikke får bra mannfolk. (Det er nok ikke utseendet mitt som er årsaken, he he.) Hehe, okey, du har ihvertfall god smak da ;-) Ser den, nok av trolling uten grunn rundtforbi. Sku vært en lukket seksjon hvor det ikke var mulig å være annonym, hvor alt var med navn. Da kunne man trolig delt mye mer med hverandre og hatt vesentlig mindre trolling. Kjenner jeg liker bedre de forumene hvor brukernavn er fullt navn (for- og etternavn), folk forholder seg vesentlig bedre da og ikke minst folk må stå for det de sier og mener. Også derfor jeg ikke poster anonymt her inne, synes det handler om selvrespekt og integritet å være villig til å stå for det man sier og skriver, uansett om man har rett eller feil. 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #318 Skrevet 4. januar 2015 Sa ikke at det faktisk er sterke mennesker som har et morskt utseende eller blikk, men at jeg oppfatter/tolker slike som sterkere mennesker/personligheter etc, på lik måte som menneskets psyke bruke stereotyping til å sortere inntrykk. Kjenner mer enn nok av sterke og tøffe utøvere innen diverse sporter med både "babyface" og sjarmen til en sølvgutt. Men for min del så liker jeg kvinner med slike trekk minst like godt som de som er smilende og utstråler lykke. Håper dette fjernet missforståelsen din AB =) Greit nok, men man bør jo uansett jobbe med kroppsspråket om man ønsker å komme i kontakt med en potensiell partner. Det er sjelden en god ide å stå med et "hardt" ansikt med armene i kryss på et utested om man ønsker å sosialisere Anonymous poster hash: 9973f...d1d
For the ladies Skrevet 4. januar 2015 #319 Skrevet 4. januar 2015 Greit nok, men man bør jo uansett jobbe med kroppsspråket om man ønsker å komme i kontakt med en potensiell partner. Det er sjelden en god ide å stå med et "hardt" ansikt med armene i kryss på et utested om man ønsker å sosialisere Anonymous poster hash: 9973f...d1d Det er helt sant og har ikke sagt imot på det, man bør jo ha et positivt og inviterende kropps språk. Men noen kvinner såvel som menn kan se litt morske ut på tross av kropps språk etc. Er de jeg siktet litt til egentlig. 1
BeautyBox Skrevet 4. januar 2015 Forfatter #320 Skrevet 4. januar 2015 Ser den, nok av trolling uten grunn rundtforbi. Sku vært en lukket seksjon hvor det ikke var mulig å være annonym, hvor alt var med navn. Da kunne man trolig delt mye mer med hverandre og hatt vesentlig mindre trolling. Kjenner jeg liker bedre de forumene hvor brukernavn er fullt navn (for- og etternavn), folk forholder seg vesentlig bedre da og ikke minst folk må stå for det de sier og mener. Også derfor jeg ikke poster anonymt her inne, synes det handler om selvrespekt og integritet å være villig til å stå for det man sier og skriver, uansett om man har rett eller feil. Enig. Noen ganger bruker jeg AB-funksjonen, men da er det mest i tråder som omhandler intime ting og som jeg ønsker å være absolutt anonyme i. Altså ytrer jeg ikke ting som kan støte andre under anonymitet. I tråder som omhandler gjenkjennbare ting eller seksualitet, kan det ofte være greit å være anonym, så lenge man ikke støter andre (som fort glir over til å bli trolling). Dog er man i utgangspunktet nokså anonym her inne med brukernavn likevel.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå