Gå til innhold

Dere kvalitetsmenn, hvor er dere?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Denne tråden burde egentlig vært på singelforumet.

Anonymous poster hash: 34d3b...bfe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne tråden burde egentlig vært på singelforumet.

Det har du rett i.

Skrevet

Finnes mange av de. De fleste som klager på at slike ikke finnes har det problemet at de selv tiltrekkes gjerne av det motsatte. Da er det ikke mangelen på menn som er problemet men ens egen smak ;)

Eller at disse mennene ikke tiltrekkes av oss av en eller annen grunn.

For det er vel heller ikke slik at snille menn tiltrekkes av alle kvinner? :)

AnonymBruker
Skrevet

Mange av begge kjønn er sikkert redde for å bli avvist. Jeg er i hvert fall livredd for det, etter å ha blitt det før. En avvisning til gjør enda vondere. Så man blir mer forsiktig.

Skrevet

Mange av begge kjønn er sikkert redde for å bli avvist. Jeg er i hvert fall livredd for det, etter å ha blitt det før. En avvisning til gjør enda vondere. Så man blir mer forsiktig.

Signerer.

Skrevet

Eller at disse mennene ikke tiltrekkes av oss av en eller annen grunn.

For det er vel heller ikke slik at snille menn tiltrekkes av alle kvinner? :)

Nja, jeg vet ikke helt, det er vel ikke slik at snille menn ikke tiltrekkes av oss av en eksplisitt grunn :)

Skrevet (endret)

Nja, jeg vet ikke helt, det er vel ikke slik at snille menn ikke tiltrekkes av oss av en eksplisitt grunn :)

Neida, men poenget er at det går ikke bare en vei. Det er snille menn som har vist interesse for meg, men som jeg ikke har vært interessert i. Det er også snille menn jeg har, og er, interessert i, men som ikke liker meg.

Ofte er det slik her inne at kvinnene får skylda fordi vi ikke ser de snille mennene, og bare vil ha bad boys (vas, for øvrig). Mens det vel heller er slik at snille menn heller ikke faller for hva som helst.

Endret av Petra75
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Menn med egenskaper som; omsorgsfulle og tvers igjennom snille, ambisiøse, stabile, pålitelige, lojale, samfunnsbevisste og med sunne holdninger og verdier?

Hvor kan jeg møte på menn som dere?

Jeg leter ikke etter noen "drømmemann" som i realiteten ikke eksisterer, og nei, jeg er ikke perfekt selv. Men skulle gjerne likt å vite hvor jeg kan treffe på ekte mannfolk...

De finnes, men er ofte slike som ikke har sterke behov for å være midtpunktet i enhver situasjon. De er menn som dine venninner gir rødt kort til fordi han ikke virker å være slik de ønsker at en mann skal være. Og du lytter til venninnene dine. De skriker ikke høyest, men er gjerne de som får med seg ganske mye. Kanskje de har gitt opp å finne en ordentlig kvinne?

Endret av extra
  • Liker 1
Skrevet

Neida, men poenget er at det går ikke bare en vei. Det er snille menn som har vist interesse for meg, men som jeg ikke har vært interessert i. Det er også snille menn jeg har, og er, interessert i, men som ikke liker meg.

Ofte er det slik her inne at kvinnene får skylda fordi vi ikke ser de snille mennene, og bare vil ha bad boys (vas, for øvrig). Mens det vel heller er slik at snille menn heller ikke faller for hva som helst.

Det tror jeg du kan ha helt rett i.

Og ja, det med bad boys er bare vas. Noen kvinner tiltrekkes selvsagt av det, men de er som regel meget klar over det selv og det gjelder så absolutt ikke for alle kvinner.

Gjest Fenrir
Skrevet (endret)

Føler de som er snille og tvers gjennom gode av kameratene mine aldri får seg noe som helst av damer. Og de er de beste og snilleste personene jeg kjenner og vet om, men det er få av dem og kjæreste får de ikke.

Tror realiteten av hva man sier hva ser etter og hva man egentlig ser etter i den virkelige verden er litt annerledes

Endret av Fenrir
Skrevet

Føler de som er snille og tvers gjennom gode av kameratene mine aldri får seg noe som helst av damer. Og de er de beste og snilleste personene jeg kjenner og vet om, men det er få av dem men kjæreste får de ikke.

Kanskje de faller igjennom på andre områder? Sosiale egenskaper, utseende, etc.? Eller hvorfor tenker du at de aldri får seg damer?

Gjest Castielz
Skrevet

De finnes, men er ofte slike som ikke har sterke behov for å være midtpunktet i enhver situasjon. De skriker ikke høyest, men er gjerne de som får med seg ganske mye. Kanskje de har gitt opp å finne en ordentlig kvinne?

Dette.

Skrevet

Badboy er det siste jeg vil ha. Fått nok :)

Mens du holdt på med badboyene så har de ordentlige fått seg andre. :)

• Liker 1
Gjest Fenrir
Skrevet

Kanskje de faller igjennom på andre områder? Sosiale egenskaper, utseende, etc.? Eller hvorfor tenker du at de aldri får seg damer?

Vell de er vell ikke de peneste av kamerat gjengen men helt normale personer, god inntekt, sosiale rolige bra menn tvers gjennom

Skrevet

Mens du holdt på med badboyene så har de ordentlige fått seg andre. :)

Ha, ha. Tror nok det finnes flere av de ordentlige. :)

Skrevet

Vell de er vell ikke de peneste av kamerat gjengen men helt normale personer, god inntekt, sosiale rolige bra menn tvers gjennom

Kanskje de er veldig sjenerte?

Gjest Fenrir
Skrevet

Kanskje de er veldig sjenerte?

Ikke med oss ihvertfall. Men de går svært sjeldent bort til damer de ikke kjenner. Det er nesten umulig å få de til å gjøre og som de fleste vet så er det jo ikke akkurat overflod av damer som sjekker opp:P

• Liker 2
Skrevet (endret)

Tilknytningsangst, dårlige erfaringer med kvinner fra tidligere av osv. Kan være mange grunner. Men at de har god selvinnsikt, det tror jeg på. Der mange bare kjører på uten å ta hensyn til andre, kan mange slike menn følge samvittigheten som rettesnor (den har en tendens til å få oss til å ta de rette valgene). De kan bli ansett som myke og ømme menn, noe som dagens kvinner og menn ikke vil forstå all den tid man måler folk etter filmstjerner, kjendiser og The Kardashians, bare for å sette det på spissen liksom.

Endret av extra
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant en slik:-) stor og sterk, helt fantastisk kjekk (utifra responsen han får når vi er ute på byen en skjelden gang iblant:) drikker nesten aldri å når han gjør spør han ALLTID om jeg vil være med, holder tlf og Facebook åpent og har ingen problemer med å be meg gå inn på tlf hvis han får en meld jeg må lese hvis han er opptatt med noe annet, hjelper til hjemme, forteller meg hver dag at han elsker meg å kommer med komplimenter, forteller meg ofte at han er så glad for å ha meg og at han håper vi blir gamle å grå sammen:) er så mye positivt med samboeren min at jeg blir så glad inni meg av å skrive det her:-) å tenk det, vi møttes på fest en lørdag og siden søndagen etter har vi vært ifra hverandre EN natt.. Ble samboere under en uke etter vi møttes, og er på det 2 året sammen..:-) vi er 26.. Så de finnes ja:-) bare slutt å lete så dukker de opp!

Anonymous poster hash: f5f9f...0cd

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...