Gå til innhold

Dere kvalitetsmenn, hvor er dere?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og du mener selv at du ikke har brukt hersketeknikker og kommet med personangrep på andre i denne tråden?

Nei. Hva har det med saken å gjøre?

Poenget mitt er at dere er veldig forutsigbare. Hvis en mann kritiserer en kvinne på noen som helst måte, spesiellt seksuellt så vil han automatisk i løpet av kort tid bli overfallt av kvinner som kommer med påstander i kategorien "du er en taper, og det blir aldri noe på deg".

Anonymous poster hash: 73744...9fb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva med den negative måten du omtaler kvinner på?

Konkret hva da?

At jeg kritiserer dem for å ikke ta initiativ? Er det min negative omtale av kvinner?

Gjest miss_sara
Skrevet

Konkret hva da?

At jeg kritiserer dem for å ikke ta initiativ? Er det min negative omtale av kvinner?

Du sier vi er late både i sengen og på sjekkemarkedet. Du skriver generelt om oss i en nedlatende tone.

Skrevet (endret)

Nei. Hva har det med saken å gjøre?

Poenget mitt er at dere er veldig forutsigbare. Hvis en mann kritiserer en kvinne på noen som helst måte, spesiellt seksuellt så vil han automatisk i løpet av kort tid bli overfallt av kvinner som kommer med påstander i kategorien "du er en taper, og det blir aldri noe på deg".

Hva det har med saken å gjøre? Du kan ikke anklage andre her inne for å bruke hersketeknikker og personangrep når det er noe du så åpenbart bedriver selv.

Endret av BeautyBox
AnonymBruker
Skrevet

Du sier vi er late både i sengen og på sjekkemarkedet.

Jeg har ikke skrevet noen ting her om "i sengen".

Du skriver generelt om oss i en nedlatende tone.

Jeg ba om konkrete eksempler.

AnonymBruker
Skrevet

Hva det har med saken å gjøre? Du kan ikke anklage andre her inne for å bruke hersketeknikker og personangrep når det er noe du så åpenbart bedriver selv.

Jeg svarer i samme tone som jeg blir tiltalt. Jeg er gått lei av enveis høflighet her på KG, nå svarer jeg likt som jeg blir tiltalt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nå hele tiden trodd at det finnes en del gode menn. Bare at det ikke er så lett å møtes og bli kjent, om man ikke har så stor omgangskrets. Og for meg personlig, så må jeg være fysisk tiltrukket også. Men jeg har nå troen på at vi skal møtes en dag, den rette og jeg. For tiden føler jeg bare at jeg må fikse litt på meg selv, få bedre selvtillit og mer orden i livet. Men om en måned melder jeg meg kanskje på Tinder. Bare kanskje, for jeg synes det virker litt skummelt...

Anonymous poster hash: 34d3b...bfe
Skrevet

At du gjorde hva for noe? Driver du å juger igjen nå da.

Så når var det vanlig med felles garderober og dusjer? Jeg er 30 år og det var ikke vanlig når jeg vokste opp, så du må jo være ganske mye eldre. Også er du på utkikk etter 30+-. en gammel gris altså.

På tross av trollinga og kryssing av tråder, så var det felles garderobe og badstu der jeg vokste opp for 25 år siden cirka, så type 25-30 år siden så var det ihvertfall normalt på mitt hjemsted. Og selv er jeg 28 noe du hadde visst hvis du leste i steden for å trolle. Er ganske sjokkert over at du er 30, da jeg var sikker på at du knapt hadde bikket 20 som følge av din store kunnskapsløshet og umodne tenking og måte å snakke på.

• Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet

Menn med egenskaper som; omsorgsfulle og tvers igjennom snille, ambisiøse, stabile, pålitelige, lojale, samfunnsbevisste og med sunne holdninger og verdier?

Hvor kan jeg møte på menn som dere?

Jeg leter ikke etter noen "drømmemann" som i realiteten ikke eksisterer, og nei, jeg er ikke perfekt selv. Men skulle gjerne likt å vite hvor jeg kan treffe på ekte mannfolk...

Finnes disse mennene ? Både ja og nei. De finnes nok, men det er ikke så enkelt fordi de er mennesker som også har tilsvarende med negative egenskaper - slik som alle andre menn og kvinner.

Jeg vil si jeg er en sånn type mann, men jeg har også negative egenskaper. Så det "perfekte" finner du ikke. Det er vel ingenting som er "perfekt".

Det er vanskelig å si hvor du finner slike menn som du beskriver. Kanskje det er lettere dersom du stiller deg åpen og tør vise hvem du er, så er det lettere å finne en match. Tror det handler om å bli kjent med mennesker, småprate på jobb og i butikken, si hei til folk på bussen eller hva som helst.

Hvor tror dere at man finner skikkelige menn ?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir nysgjerrig på hvem han er, han i avataren din? Han ser litt sleip og lur ut, ikke akkurat sympatisk. Eller hva synes du selv? :)

Skrevet (endret)

<------ Hoho, bedre? :P

Jeg blir nysgjerrig på hvem han er, han i avataren din? Han ser litt sleip og lur ut, ikke akkurat sympatisk. Eller hva synes du selv? :)

Det er nok meg du... Men langt i fra sleip å lur =) Alle kan se "tøffe" ut hvis de bare vil uavhengig av hvilke egenskaper de som person har heldigvis ;-)

Endret av For the ladies
  • Liker 1
Skrevet

Jeg kjenner mange slike, og har en slik en selv=) De fleste jeg kjenner er riktignok i forhold, men de finnes i aller høyeste grad!

• Liker 1
Skrevet

Finnes disse mennene ? Både ja og nei. De finnes nok, men det er ikke så enkelt fordi de er mennesker som også har tilsvarende med negative egenskaper - slik som alle andre menn og kvinner.

Jeg vil si jeg er en sånn type mann, men jeg har også negative egenskaper. Så det "perfekte" finner du ikke. Det er vel ingenting som er "perfekt".

Det er vanskelig å si hvor du finner slike menn som du beskriver. Kanskje det er lettere dersom du stiller deg åpen og tør vise hvem du er, så er det lettere å finne en match. Tror det handler om å bli kjent med mennesker, småprate på jobb og i butikken, si hei til folk på bussen eller hva som helst.

Hvor tror dere at man finner skikkelige menn ?

Som jeg skrev i HI og videre utover i tråden så er det ikke noen "perfekt" mann jeg leter etter.

Jeg jobber i yrker som har et høyt overtall av kvinner, - i omsorgsyrke - og på studiet mitt er det også overtall av kvinner. Og på butikken og bussen synes jeg det er vanskelig å komme i kontakt med folk, men det er klart at det er mulig.

Jeg tror ikke det er noe fasit på hvor vi kvinner tror vi kan finne skikkelige menn. Noen tror de kan finne dem på byen og på nettet, og det kan man sikkert også, men i mine erfaringer gjør man ikke det. Jeg tror som flere her skriver at man kan finne de på lesesalen (hvor en større andel menn studerer), på bussen, butikken etc. At de gjerne ikke finnes på byen og andre åpenbare sjekkesteder, og at man må lete litt ekstra etter dem.

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjenner mange slike, og har en slik en selv=) De fleste jeg kjenner er riktignok i forhold, men de finnes i aller høyeste grad!

Det er det jeg tenker, at de finnes nok der ute et sted ;)

AnonymBruker
Skrevet

Menn med egenskaper som; omsorgsfulle og tvers igjennom snille, ambisiøse, stabile, pålitelige, lojale, samfunnsbevisste og med sunne holdninger og verdier?

Hvor kan jeg møte på menn som dere?

Jeg leter ikke etter noen "drømmemann" som i realiteten ikke eksisterer, og nei, jeg er ikke perfekt selv. Men skulle gjerne likt å vite hvor jeg kan treffe på ekte mannfolk...

Jeg kan jo spørre deg.

Hvor kan man treffe på ekte kvinnfolk ?

Anonymous poster hash: 369f7...48b

Gjest Reza08
Skrevet

Jeg føler selv at jeg har mange av de egenskapene du ramser opp.

Gjest Sjur Gabriel
Skrevet

Kvalitetsmenn går etter ekte kvinner.

Vi holder oss unna kvinner som syter.

AnonymBruker
Skrevet

<------ Hoho, bedre? :P

Det er nok meg du... Men langt i fra sleip å lur =) Alle kan se "tøffe" ut hvis de bare vil uavhengig av hvilke egenskaper de som person har heldigvis ;-)

He he, jeg syntes det virket som et bilde som var tatt profesjonelt, trodde det var en eller annen litt kjent person innen et felt jeg ikke kjenner til... :)

Positivt med hund, ja. Men nå er jo jeg dyrekjær. Og du ser ikke fullt så sleip og lur ut som på det forrige. ;)

Skrevet

Kvalitetsmenn går etter ekte kvinner.

Vi holder oss unna kvinner som syter.

Hvem syter? Hvis du har lest tråden har du sett at jeg ikke er tilfelle.

Skrevet (endret)

Jeg kan jo spørre deg.

Hvor kan man treffe på ekte kvinnfolk ?

Anonymous poster hash: 369f7...48b

Spørs hva du mener med det. Legger du det samme i det som jeg skrev i HI? Isåfall er jeg som flere menn her skriver gjerne ikke på byen, og ihvertfall ikke på tinder eller sukker.no. Jeg er vel selv også å finne på butikken, bussen, lesesalen (men skolen min har overtall av kvinner), o.l.

Andre "kvalitetsdamer" jeg kjenner er vel å finne på de samme stedene som jeg nevner her. Enkelte er vel å merke mulig å treffe på byen også, men ikke blant de som har med seg fyrer hjem for ONS.

Endret av BeautyBox

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...