AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #221 Skrevet 4. januar 2015 Jeg er singel mann og de beste mennene i min omgangskrets er sjeldent single lenge. De blir snappet opp. Så du er ikke en bra mann med andre ord? Anonymous poster hash: 73744...9fb
Summers Skrevet 4. januar 2015 #222 Skrevet 4. januar 2015 (endret) Så du er ikke en bra mann med andre ord? Anonymous poster hash: 73744...9fb Om TS sliter med å finne bra menn så er nok ikke jeg god nok. Jeg er gjennomanittlig og virket ikke som TS var fornøyd med det. Endret 4. januar 2015 av Summers
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #223 Skrevet 4. januar 2015 Undertegnede nu der var De undertegnedes . Deres forvetninger undertegnede nuværende tidspunkt snarere Undertegnede Deres smak angående ambisjoner. undertegnedes den sorten De beskriver gjøre lurt i Undertegnede spørre Dem Hvordan ser De på Undertegnede viktig moment attraktivitetsgrad ....................................... Har du snurrebart Salvesen? Og bruker du flosshatt eller sixpence hatt? Anonymous poster hash: 73744...9fb 1
Nowayback Skrevet 4. januar 2015 #224 Skrevet 4. januar 2015 (endret) Med ambisjoner mener jeg kun at man bør ha et mål om hva man vil her i livet, og at man brenner litt for det. Man behøver ikke ha ambisjoner om millioninntekt eller å drive et gigantfirma. Med stabilitet mener jeg at man er både økonomisk stabil og at man er til å stole på når det gjelder de andre tingene jeg nevner - at man ikke er impulsiv på ting som kan gå ut over de man er i nære relasjoner med. Da forstår jeg. Men jeg vil påstå det finnes mange slike menn rundt omkring. Jeg tror ikke det finnes en eksakt plass du må lete etter dem. Hvor har du lett hittil? Endret 4. januar 2015 av gutt_86
Gjest Salvesen Skrevet 4. januar 2015 #225 Skrevet 4. januar 2015 (endret) Har du snurrebart Salvesen? Og bruker du flosshatt eller sixpence hatt? Anonymous poster hash: 73744...9fb Huff, nei. En sann aristokrat er også folkelig! Undertegnede har helt normalt fullskjegg, intet hodeplagg - samt Levis-bukser og Adidas-sko. Endret 4. januar 2015 av Salvesen
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #226 Skrevet 4. januar 2015 Da forstår jeg. Men jeg vil påstå det finnes mange slike menn rundt omkring. Jeg tror ikke det finnes en eksakt plass du må lete etter dem. Hvor har du lett hittil? Hun har nok ikke lett. Som de fleste kvinner forventer hun at mennene skal lete opp henne. Anonymous poster hash: 73744...9fb 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #227 Skrevet 4. januar 2015 Huff, nei. En sann aristokrat er også folkelig! Så sixpence altså. Anonymous poster hash: 73744...9fb
BeautyBox Skrevet 4. januar 2015 Forfatter #228 Skrevet 4. januar 2015 Undertegnede ser nu at man nok var for kjapp med å svare første gangen, og at der var masse vesentlig informasjon som kom frem etter hvert. Så da får man vel bare si takk for at De allikevel svarte på en hyggelig måte, tross undertegnedes ignoranse. Når det gjelder Deres forvetninger, syns ikke undertegnede på nuværende tidspunkt at de var spesielt kravstore eller avskrekkende, snarere ganske normale og jordnære. Undertegnede ville nok allikevel ikke anse seg selv som en mann etter Deres smak, hovedsaklig fordi man anser seg selv om en temmelig ambisjonsløs person med dårlig livsstil - som snarere gjør et nummer ut av ikke å drømme om fremtiden - men det er dog mulig man snakker forbi hverandre angående ambisjoner. Når det er sagt, er omtrent alle undertegnedes mannlige venner av den sorten De beskriver. Men disse er - som andre har nevnt før - enten i forhold, eller for sjenerte til å ta kontakt med det svake kjønn. Derfor vil De nok - som andre også har nevnt før - gjøre lurt i å ta mer initiativ selv. Undertegnede vil dog spørre Dem om en liten ting: Hvordan ser De på dette med selvtillit når det kommer til attraksjon? Undertegnede har forstått det sånn at for en del kvinner er dette med selvtillit et viktig moment når det kommer til en manns attraktivitetsgrad. Men flere single, gode menn som undertegnede kjenner - og dette gjelder også undertegnede selv (uten at man ved det vil omtale seg selv som "god") - har nok ikke de beste forutsetninger akkurat når det kommer til dette, da det er fort gjort å få et litt forstyrret selvbilde etter lengre tids enslighet. Men det disse mennene trenger er ofte bare litt oppbacking, oppmerksomhet og kanskje etterhvert også litt kjærlighet. Så selv om undertegnede ser verdien av et godt selvbilde (mindre drama, mindre sjalusi etc) vil man allikevel råde Dem til ikke å legge for meget vekt på akkurat det momentet, dersom De gjør det. Selvtillit kan nemlig bygges, og det er en kjent sak at litt kvinnelig omsorg gjerne er den beste medisin for den type problematikk - med fare for at man egentlig nu prater om seg selv. Alt i alt virker De som et godt koneemne. Undertegnede likte spesielt deres tilsvar hva angår "samfunnsmessig engasjement" og "ambisjoner" (det er bare undertegnede som er litt "ekstrem" angående mangel på ambisjoner), og man kan ikke forstå annet enn at det ganske land er fult nærmest til randen av den type menn De søker, og som drømmer om å treffe noen som Dem - om De bare viser masse initiativ. All mulig hell og lykke for Deres videre jakt etter en fremtidig husbond. Oi, for et fint og motiverende innlegg. Takk for at du tok deg tid til å lese hele tråden. (Må flire litt av måten du skriver på, jeg antar at det er humoristisk ment? ) Det er mulig jeg har til felles med flere andre kvinner at selvtillit er et viktig moment, ja. For min del tror jeg det går mye på hvordan dette påvirker måten vedkommende kommuniserer med meg på. Det er veldig viktig at vedkommende viser meg at han er interessert, ellers vil jeg ha lett for å føle meg avvist (pga egen selvtillit). Men jeg skal absolutt ta med meg rådet ditt om å prøve å se forbi en eventuell dårlig selvtillit hos en eventuell partner, jeg tror som du sier at det er noe som kan bygges opp i et forhold. Takk! 2
Gjest Salvesen Skrevet 4. januar 2015 #229 Skrevet 4. januar 2015 Så sixpence altså. Anonymous poster hash: 73744...9fb Intet hodeplagg. Man er da ingen hipster! *fnys*
BeautyBox Skrevet 4. januar 2015 Forfatter #230 Skrevet 4. januar 2015 Om TS sliter med å finne bra menn så er nok ikke jeg god nok. Jeg er gjennomanittlig og virket ikke som TS var fornøyd med det. Jeg er ikke kravstor, hvis du tolket HI slik. Gjennomsnittlig kan være veldig bra. Problemet er at de mennene jeg har møtt på, er rake motsetninger av de egenskapene jeg nevnte. 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #231 Skrevet 4. januar 2015 Intet hodeplagg. Man er da ingen hipster! *fnys* Hipster? Jeg trudde ikke du erkjente slike nymotens fjaseord. Anonymous poster hash: 73744...9fb
Gjest miss_sara Skrevet 4. januar 2015 #232 Skrevet 4. januar 2015 (endret) Hun har nok ikke lett. Som de fleste kvinner forventer hun at mennene skal lete opp henne. Anonymous poster hash: 73744...9fb Her tar vi de fleste kvinner over en kam, ja. Endret 4. januar 2015 av miss_sara 2
Nowayback Skrevet 4. januar 2015 #233 Skrevet 4. januar 2015 Hun har nok ikke lett. Som de fleste kvinner forventer hun at mennene skal lete opp henne. Anonymous poster hash: 73744...9fb Jeg tenker ikke slik. Prøver bare å hjelpe.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #234 Skrevet 4. januar 2015 Her tar vi de fleste kvinner over en kam, ja. Jepp. Enda en korrekt generalisering. Jeg skjønner ikke hvor dere kvinnene på KG har fått det fra at generaliseringer er en negativ ting. Det går ikke an å diskutere samfunnsproblemer eller folkegrupper uten å generalisere. Det ville jo vært helt bortkastet og irrasjonellt å forsøke å diskutere en befolkningsgruppe på individuelt nivå... Anonymous poster hash: 73744...9fb
Summers Skrevet 4. januar 2015 #235 Skrevet 4. januar 2015 Jeg er ikke kravstor, hvis du tolket HI slik. Gjennomsnittlig kan være veldig bra. Problemet er at de mennene jeg har møtt på, er rake motsetninger av de egenskapene jeg nevnte. Mener ikke at du er kravstor bare at jeg ikke er bedre enn mennene du har møtt. 1
BeautyBox Skrevet 4. januar 2015 Forfatter #236 Skrevet 4. januar 2015 Da forstår jeg. Men jeg vil påstå det finnes mange slike menn rundt omkring. Jeg tror ikke det finnes en eksakt plass du må lete etter dem. Hvor har du lett hittil? Jeg er nok dårlig på å se meg rundt på matbutikken for å si det på den måten. Eller bussen eller t-banen, eller noe sånt. Jeg har vært dårlig til å ta initiativ og ser at det er noe jeg må bli flinkere på. De stedene jeg tidligere har fått kontakt med menn er på Tinder og Sukker.no, og et fåtall på fest. Ble skuffet alle gangene, og nei det var ikke fordi de ikke nådde opp til mine forventninger, men fordi jeg ikke var "god nok" og de såret meg. Lenge siden jeg har stengt både Tinder og Sukker.no-konto, og ser ikke etter noe mann på byen/fest, da jeg vet at jeg bare kommer til å bli såret dersom jeg leter der. 1
Gjest Salvesen Skrevet 4. januar 2015 #237 Skrevet 4. januar 2015 (endret) Oi, for et fint og motiverende innlegg. Takk for at du tok deg tid til å lese hele tråden. (Må flire litt av måten du skriver på, jeg antar at det er humoristisk ment? ) Det er mulig jeg har til felles med flere andre kvinner at selvtillit er et viktig moment, ja. For min del tror jeg det går mye på hvordan dette påvirker måten vedkommende kommuniserer med meg på. Det er veldig viktig at vedkommende viser meg at han er interessert, ellers vil jeg ha lett for å føle meg avvist (pga egen selvtillit). Men jeg skal absolutt ta med meg rådet ditt om å prøve å se forbi en eventuell dårlig selvtillit hos en eventuell partner, jeg tror som du sier at det er noe som kan bygges opp i et forhold. Takk! Og der har man nok svaret på noe av problematikken når det gjelder kvinner og menn som aldri finner hverandre. Undertegnede er av den oppfatning at det er mye dårlig selvtillit ute og går i vår samtid, noe som ikke er så rart når man ser på alle de forventninger - både til oss selv og andre - som dyttes ned over hodene våre i dette overflodssamfunnet fra vi er veldig små. Det blir nok fort til at mange blir sittende med dårlig selvtillit på hver sine tuer - og tolker hverandre som at man ikke er interessert. Undertegnede må innrømme at dagens flyktige dating-kultur oppleves som noget klein i så måte. Man har jo så dårlig tid til å etablere noe, og følgelig oppstår ting som PUA-kultur og lignende perversiteter. Man skulle heller holdt på tradisjonen med arrangerte ekteskap. Endret 4. januar 2015 av Salvesen 1
Gjest miss_sara Skrevet 4. januar 2015 #238 Skrevet 4. januar 2015 Jepp. Enda en korrekt generalisering. Jeg skjønner ikke hvor dere kvinnene på KG har fått det fra at generaliseringer er en negativ ting. Det går ikke an å diskutere samfunnsproblemer eller folkegrupper uten å generalisere. Det ville jo vært helt bortkastet og irrasjonellt å forsøke å diskutere en befolkningsgruppe på individuelt nivå... Anonymous poster hash: 73744...9fb Jeg synes bare det blir feil å si, at de fleste kvinner venter på at menn skal komme til oss. Det vet vel du ingenting om? 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #239 Skrevet 4. januar 2015 Jeg synes bare det blir feil å si, at de fleste kvinner venter på at menn skal komme til oss. Det vet vel du ingenting om? Jo da. Det er bare å opprette to profiler på en dating side det. En kvinnelig og en mannlig, og putte inn noen generelle interesser og noen gjennomsnittlige profilbilder, også se hvor mange henvendelser de to profilene får. Det er blitt forsøkt mange ganger og resultatet er ALLTID overveldende det samme. Eller du kan observere en mann og en kvinne av ca samme attraktivitet på byen og se hvem av dem som får uoppfordret oppmerksomhet og kan velge og vrake og hvem av dem som selv må ta kontakt med den man vil i kontakt med. Jeg tror nok de aller fleste fornuftige mennesker på forhånd vet hva resultatet blir, men siden du tydeligvis ikke er klar over det så oppfordrer jeg deg til å prøve en av de to. Anonymous poster hash: 73744...9fb
Nowayback Skrevet 4. januar 2015 #240 Skrevet 4. januar 2015 Jeg er nok dårlig på å se meg rundt på matbutikken for å si det på den måten. Eller bussen eller t-banen, eller noe sånt. Jeg har vært dårlig til å ta initiativ og ser at det er noe jeg må bli flinkere på. De stedene jeg tidligere har fått kontakt med menn er på Tinder og Sukker.no, og et fåtall på fest. Ble skuffet alle gangene, og nei det var ikke fordi de ikke nådde opp til mine forventninger, men fordi jeg ikke var "god nok" og de såret meg. Lenge siden jeg har stengt både Tinder og Sukker.no-konto, og ser ikke etter noe mann på byen/fest, da jeg vet at jeg bare kommer til å bli såret dersom jeg leter der. Nå er ikke jeg hverken på sukker eller tinder, men noe sier meg at det kanskje ikke er der man bør lete om man vil ha noe seriøst. Da er det trolig mer seriøse mennesker på match.com eller møteplassen, hvis man først skal bruke internett. I det virkelige liv har jeg dårlige erfaringer med byen/fest og sjekking. Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men siden du søker noe seriøst vil jeg anta at du er 20+. Finn deg en hobby eller begynn med frivillighetsarbeid hvor du kan komme i kontakt med menn, i edru tilstand. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå