Gå til innhold

Dere kvalitetsmenn, hvor er dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hoho, der var du igjen og ja. Trodde du hadde kastet inn håndkleet etter jeg tok deg på alle punktene du kom med på den andre tråden....

At du gjorde hva for noe? Driver du å juger igjen nå da.

Så når var det vanlig med felles garderober og dusjer? Jeg er 30 år og det var ikke vanlig når jeg vokste opp, så du må jo være ganske mye eldre. Også er du på utkikk etter 30+-. en gammel gris altså.

Anonymous poster hash: 73744...9fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

At du gjorde hva for noe? Driver du å juger igjen nå da.

Så når var det vanlig med felles garderober og dusjer? Jeg er 30 år og det var ikke vanlig når jeg vokste opp, så du må jo være ganske mye eldre. Også er du på utkikk etter 30+-. en gammel gris altså.

Mener du selv at det du selv skriver nå ikke er trolling?

Endret av BeautyBox
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Var det noen som tilbød seg for TS?

Jeg tror grunnen til at noen avslår slike sjenerøse tilbud, er at man vet at tilbyderen verken har møtt eller sett bilde av den personen han byr seg frem til.

Anonymous poster hash: 34d3b...bfe

Ja flere i tråden som har tilbudt seg (og sikkert enda flere på PM kan jeg misstenke), men TS har forutsigbart nok bare avvist dem tvert. Hun var visst ikke så interessert likevel...

AnonymBruker
Skrevet

Har du lest tråden i det hele tatt? Har du lest hva jeg faktisk spør om i HI? Tror ikke det. Dessuten generaliserer du noe veldig.

Hvordan generaliserer jeg?

Du har spurt etter en bestemt type menn, flere i tråden sier at de er slik og er villige til å bli med deg på date, og du har bare avvist dem tvert.

Som sagt: svømmer i tilbud og likevel klarer du å få deg til å klage.

Skrevet

Se der ja. Når det kommer til stykket var du ikke så interessert likevel.

Kvinner i et nøtteskall det der: Svømmer i tilbud, men klarer likevel å klage...

Å si at dette er kvinner i et nøtteskall, det kaller jeg generalisering.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, hvorfor angriper du henne så veldig? Hun har ikke skrevet det du påpeker.

Har hun ikke skrevet at han var et troll?

Skrevet (endret)

Hvordan generaliserer jeg?

Du har spurt etter en bestemt type menn, flere i tråden sier at de er slik og er villige til å bli med deg på date, og du har bare avvist dem tvert.

Som sagt: svømmer i tilbud og likevel klarer du å få deg til å klage.

Om du har lest og forstått HI så ser du at jeg ikke etterspør eller ønsker date med noen her inne på forumet, og de som "meldte" seg var nok mer fleipende enn seriøse.

Endret av BeautyBox
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mener du selv at det du selv skriver nå ikke er trolling?

FTL har skrevet i en annen tråd at når han vokste opp var det vanlig med felles garderober og dusjer og alle så hverandre nakne. Dette har ikke jeg sett at har vært vanlig her i landet i min livstid og dermed må han jo nødvendigvis være mye eldre enn meg, men samtidig er han altså på jakt etter kvinner på min alder. Og han har forøverig skrytt av ganske så mye annet her på forumet som millioninntekt, 2 fulltidsjobb pluss deltidsjobb sammtidig med at han er student, osv.

For meg er det åpenbart at han juger mye og jeg bare påpeker det ovenfor han.

Skrevet

FTL har skrevet i en annen tråd at når han vokste opp var det vanlig med felles garderober og dusjer og alle så hverandre nakne. Dette har ikke jeg sett at har vært vanlig her i landet i min livstid og dermed må han jo nødvendigvis være mye eldre enn meg, men samtidig er han altså på jakt etter kvinner på min alder. Og han har forøverig skrytt av ganske så mye annet her på forumet som millioninntekt, 2 fulltidsjobb pluss deltidsjobb sammtidig med at han er student, osv.

For meg er det åpenbart at han juger mye og jeg bare påpeker det ovenfor han.

Så å beskylde noen for å lyge basert på noe du leser på nettet; uten å kjenne mennesket, og det å kalle vedkommende for gammel gris - det mener du selv ikke er trolling?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å si at dette er kvinner i et nøtteskall, det kaller jeg generalisering.

Jepp. Og det er en korrekt generallisering.

Det er et faktum at kvinner svømmer i tilbud på alle sjekkearenaer. Selv ganske lite attraktive kvinner får mye mer tilbud enn en over gjennomsnitts attraktiv mann.

Og det er også et fakta (som du blant annet ser mye av her på KG og blant annet denne tråden) at kvinner klager over at de ikke finner den rette mannen selv om de som sagt svømmer i tilbud.

Det er et luksusproblem uten like, og dere fatter ikke en gang hvor privilegert dere er.

(og ja nå kommer nok hersketeknikkene og personangrepene mot meg, bare se)

AnonymBruker
Skrevet

For å få kvalitet må man bli kvalitet.

Anonymous poster hash: 86ad5...344
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så å beskylde noen for å lyge basert på noe du leser på nettet; uten å kjenne mennesket, og det å kalle vedkommende for gammel gris - det mener du selv ikke er trolling?

Nei det er et greit resonnement ut fra fakta som ligger fremme.

Skrevet

Mulig det. Men som jeg svarte til en annen bruker tidligere så er hovedpoenget at man bør bry seg om det som skjer rundt en, og ikke bare leve som om man driter i hvilken betydning ens egne handlinger har for samfunnet.

OK. Jeg er enig i at man skal bry seg om det som skjer i verden.

Til etterspørselen din etter kvalitetsmenn; "tvers igjennom snille, ambisiøse, stabile, pålitelige, lojale, samfunnsbevisste og med sunne holdninger og verdier".

Det bør finnes mange menn som tilfredsstiller disse kravene. Eller det kommer an på hva du mener med ambisjoner og stabilitet? Er det henholdsvis karriere og økonomi du tenker på her? Det er litt diffust.

Skrevet

Menn med egenskaper som; omsorgsfulle og tvers igjennom snille, ambisiøse, stabile, pålitelige, lojale, samfunnsbevisste og med sunne holdninger og verdier?

Hvor kan jeg møte på menn som dere?

Jeg leter ikke etter noen "drømmemann" som i realiteten ikke eksisterer, og nei, jeg er ikke perfekt selv. Men skulle gjerne likt å vite hvor jeg kan treffe på ekte mannfolk...

De finnes.

Jeg vil si at den beskrivelsen passer veldig godt på min mann, broren min og flere av mine venner. Men felles for alle er at de er opptatt.

• Liker 1
Skrevet

OK. Jeg er enig i at man skal bry seg om det som skjer i verden.

Til etterspørselen din etter kvalitetsmenn; "tvers igjennom snille, ambisiøse, stabile, pålitelige, lojale, samfunnsbevisste og med sunne holdninger og verdier".

Det bør finnes mange menn som tilfredsstiller disse kravene. Eller det kommer an på hva du mener med ambisjoner og stabilitet? Er det henholdsvis karriere og økonomi du tenker på her? Det er litt diffust.

Med ambisjoner mener jeg kun at man bør ha et mål om hva man vil her i livet, og at man brenner litt for det. Man behøver ikke ha ambisjoner om millioninntekt eller å drive et gigantfirma.

Med stabilitet mener jeg at man er både økonomisk stabil og at man er til å stole på når det gjelder de andre tingene jeg nevner - at man ikke er impulsiv på ting som kan gå ut over de man er i nære relasjoner med.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ofte på T-banen og bussen. Og i matbutikken :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ofte på T-banen og bussen. Og i matbutikken :fnise:

Slapp av BeautyBox er ikke interessert i å faktisk ta kontakt med en bra mann. Hun er bare interessert i å klage over at de ikke fins....

• Liker 2
Gjest Salvesen
Skrevet (endret)

Undertegnede ser nu at man nok var for kjapp med å svare første gangen, og at der var masse vesentlig informasjon som kom frem etter hvert. Så da får man vel bare si takk for at De allikevel svarte på en hyggelig måte, tross undertegnedes ignoranse.

Når det gjelder Deres forvetninger, syns ikke undertegnede på nuværende tidspunkt at de var spesielt kravstore eller avskrekkende, snarere ganske normale og jordnære. Undertegnede ville nok allikevel ikke anse seg selv som en mann etter Deres smak, hovedsaklig fordi man anser seg selv om en temmelig ambisjonsløs person med dårlig livsstil - som snarere gjør et nummer ut av ikke å drømme om fremtiden - men det er dog mulig man snakker forbi hverandre angående ambisjoner.

Når det er sagt, er omtrent alle undertegnedes mannlige venner av den sorten De beskriver. Men disse er - som andre har nevnt før - enten i forhold, eller for sjenerte til å ta kontakt med det svake kjønn. Derfor vil De nok - som andre også har nevnt før - gjøre lurt i å ta mer initiativ selv.

Undertegnede vil dog spørre Dem om en liten ting:

Hvordan ser De på dette med selvtillit når det kommer til attraksjon? Undertegnede har forstått det sånn at for en del kvinner er dette med selvtillit et viktig moment når det kommer til en manns attraktivitetsgrad. Men flere single, gode menn som undertegnede kjenner - og dette gjelder også undertegnede selv (uten at man ved det vil omtale seg selv som "god") - har nok ikke de beste forutsetninger akkurat når det kommer til dette, da det er fort gjort å få et litt forstyrret selvbilde etter lengre tids enslighet.

Men det disse mennene trenger er ofte bare litt oppbacking, oppmerksomhet og kanskje etterhvert også litt kjærlighet. Så selv om undertegnede ser verdien av et godt selvbilde (mindre drama, mindre sjalusi etc) vil man allikevel råde Dem til ikke å legge for meget vekt på akkurat det momentet, dersom De gjør det. Selvtillit kan nemlig bygges, og det er en kjent sak at litt kvinnelig omsorg gjerne er den beste medisin for den type problematikk - med fare for at man egentlig nu prater om seg selv.

Alt i alt virker De som et godt koneemne. Undertegnede likte spesielt deres tilsvar hva angår "samfunnsmessig engasjement" og "ambisjoner" (det er bare undertegnede som er litt "ekstrem" angående mangel på ambisjoner), og man kan ikke forstå annet enn at det ganske kongerike er fylt nærmest til randen av den type menn De søker, og som drømmer om å treffe noen som Dem - om De bare viser masse initiativ.

All mulig hell og lykke for Deres videre jakt etter en fremtidig husbond.

Endret av Salvesen
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er singel mann og de beste mennene i min omgangskrets er sjeldent single lenge. De blir snappet opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...