AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #181 Skrevet 4. januar 2015 Undertegnede skal innrømme at han ikke leste hele tråden, men svarte kun på åpningsinnlegget. Skal lese den nu umiddelbart Jeg synes i grunn du svarte bra på åpningsinnlegget. Anonymous poster hash: 34d3b...bfe
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #182 Skrevet 4. januar 2015 BeautyBox, on 03 Jan 2015 - 21:39, said:Det finnes en tråd hvor alle troll kan samle seg. Tror du bør sjekke ut den.Høy på pæra? Anonymous poster hash: 73744...9fb
BeautyBox Skrevet 4. januar 2015 Forfatter #183 Skrevet 4. januar 2015 (endret) Hahahaha Det sier de alle... Anonymous poster hash: 73744...9fb Og du vet alt om den du skriver til. Du skulle bare visst, du uvitende. Endret 4. januar 2015 av BeautyBox 1
BeautyBox Skrevet 4. januar 2015 Forfatter #184 Skrevet 4. januar 2015 Høy på pæra? Anonymous poster hash: 73744...9fb Hvem siktet du til? 1
Nevian Skrevet 4. januar 2015 #185 Skrevet 4. januar 2015 Menn med egenskaper som; omsorgsfulle og tvers igjennom snille, ambisiøse, stabile, pålitelige, lojale, samfunnsbevisste og med sunne holdninger og verdier? Hvor kan jeg møte på menn som dere? Er ikke så mye ute på byen og sjekker damer, er litt kjeitete på akkurat det der. Litt redd for avvisning, og har ikke all verdens med selvtillit på den fronten. Det blir fort nettdating som blir vår arena, men dere klager jo på at dere bare finner søppel der også så...
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #186 Skrevet 4. januar 2015 Har du virkelig problemer med å finne kvinner som ikke vil ha ONS? Jeg trodde et flertall av kvinner vil ha forhold og ikke hopper til sengs med en gang.Anonymous poster hash: 34d3b...bfe Nei det har han ikke. Han prøver bare å appellere til kvinnene i denne tråden i håp om å få seg noe. Derfor skriver han alt han tror de vil høre. Anonymous poster hash: 73744...9fb 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #187 Skrevet 4. januar 2015 Hvem siktet du til? Deg lykketrollet. Anonymous poster hash: 73744...9fb
Gjest miss_sara Skrevet 4. januar 2015 #188 Skrevet 4. januar 2015 Deg lykketrollet. Anonymous poster hash: 73744...9fb Hva er problemet ditt? 1
BeautyBox Skrevet 4. januar 2015 Forfatter #189 Skrevet 4. januar 2015 (endret) Deg lykketrollet. Anonymous poster hash: 73744...9fb Og hvor er det du mener at jeg er høy på pæra? Det var den anonyme brukeren som skrev at jeg ikke var god nok for han, og ikke omvendt. Klarer du å poste ett konstruktivt innlegg som er til hjelp for noen som helst i denne tråden? Eller er du bare negativ? Endret 4. januar 2015 av BeautyBox 1
aquiz Skrevet 4. januar 2015 #190 Skrevet 4. januar 2015 Er ikke så mye ute på byen og sjekker damer, er litt kjeitete på akkurat det der. Litt redd for avvisning, og har ikke all verdens med selvtillit på den fronten. Det blir fort nettdating som blir vår arena, men dere klager jo på at dere bare finner søppel der også så... Fleste jenter har en innebygd knapp der de må klage over alle. Man må lete litt etter diamantene og ikke alle har så god tålmodighet.
knusthjerte1979 Skrevet 4. januar 2015 #191 Skrevet 4. januar 2015 Jeg ble faktisk dumpet av ei dame en gang pga at jeg var FOR snill!! Så jeg vil påstå at jeg er tvers igjennom snill :-P 4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #192 Skrevet 4. januar 2015 Du fikk vel med deg at dette her ikke var noen datingannonse? Hvorfor tror du det er standardinnlegg på match.com? Kanskje fordi det er noe vi jenter ønsker oss i en partner? Hvorfor skulle jeg se bort i fra å skrive det i mitt HI, mener du? Det er egentlig ikke det. Og det demonstrerer dere gang på gang i deres valg av partner. Google "Ben Krasnow" f.eks eller besøk hans youtube side eller blogg. Han har alle kvaliteter du beskriver og han er relativt kjent for ganske mange på internert, men likevel er han altså singel. Og nei han jakter etter eget utsagn ikke aktivt etter kvinner eller prøver å sjekke dem opp på noen som helst måte (han bare driver med sitt og driter i hele sjekkemarkedet), men det er jo åpenbart ingen kvinner som har tatt initiativ ovenfor han heller.... Og det er MANGE som han der ute. Bra mann som ikke tar noe initiativ selv eller kanskje er sjenerte. Og ingen kvinne kommer noen gang til å ta initiativ selv ovenfor en slik en. Og kvinner er ikke en gang klar over hvor privilegerte de er på sjekkemarkedet. Anonymous poster hash: 73744...9fb
BeautyBox Skrevet 4. januar 2015 Forfatter #193 Skrevet 4. januar 2015 Det er egentlig ikke det. Og det demonstrerer dere gang på gang i deres valg av partner. Google "Ben Krasnow" f.eks eller besøk hans youtube side eller blogg. Han har alle kvaliteter du beskriver og han er relativt kjent for ganske mange på internert, men likevel er han altså singel. Og nei han jakter etter eget utsagn ikke aktivt etter kvinner eller prøver å sjekke dem opp på noen som helst måte (han bare driver med sitt og driter i hele sjekkemarkedet), men det er jo åpenbart ingen kvinner som har tatt initiativ ovenfor han heller.... Og det er MANGE som han der ute. Bra mann som ikke tar noe initiativ selv eller kanskje er sjenerte. Og ingen kvinne kommer noen gang til å ta initiativ selv ovenfor en slik en. Og kvinner er ikke en gang klar over hvor privilegerte de er på sjekkemarkedet. Anonymous poster hash: 73744...9fb Hm, flere innlegg her beviser jo det motsatte - at det var damen selv som tok initiativ til å bli kjent med den sjenerte mannen. 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #194 Skrevet 4. januar 2015 Og hvor er det du mener at jeg er høy på pæra? Det var den anonyme brukeren som skrev at jeg ikke var god nok for han, og ikke omvendt. Og du kom umiddelbart med en overlegen troll beskylding Hvordan vet du at han ikke kan være for bra for deg? Er du så uendelig høyt oppe du da at ingen kan være for bra for deg? Anonymous poster hash: 73744...9fb
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #195 Skrevet 4. januar 2015 Hm, flere innlegg her beviser jo det motsatte - at det var damen selv som tok initiativ til å bli kjent med den sjenerte mannen. Som sagt google han. Og etter du har lest og sett en del så kan du begynne på å prøve å forklare her hvorfor han er singel. Anonymous poster hash: 73744...9fb
Gjest miss_sara Skrevet 4. januar 2015 #196 Skrevet 4. januar 2015 Og du kom umiddelbart med en overlegen troll beskylding Hvordan vet du at han ikke kan være for bra for deg? Er du så uendelig høyt oppe du da at ingen kan være for bra for deg? Anonymous poster hash: 73744...9fb Herregud, hvorfor angriper du henne så veldig? Hun har ikke skrevet det du påpeker. 2
BeautyBox Skrevet 4. januar 2015 Forfatter #197 Skrevet 4. januar 2015 Og du kom umiddelbart med en overlegen troll beskylding Hvordan vet du at han ikke kan være for bra for deg? Er du så uendelig høyt oppe du da at ingen kan være for bra for deg? Anonymous poster hash: 73744...9fb Jeg mente vedkommende måtte være et troll pga det h*n skrev. Jeg mener det er ganske overlegent sagt å mene at man er for bra for noen utifra noe man har skrevet på et internettforum. Hvor i alle dager har du det fra at jeg mener at ingen er for bra for meg? 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #198 Skrevet 4. januar 2015 I garasjer. Men en ting alle må gjøre er jo å handle mat. Kanskje matbutikken er det ultimate sjekkested. Anonymous poster hash: 34d3b...bfe Nei all sjekking utenom etablerte sjekkesteder er trakassering har kvinnene på KG blitt enige om etter 10 timer i NYC klippet og det tillsvarende i Oslo av VG tideligere. Anonymous poster hash: 73744...9fb
Nowayback Skrevet 4. januar 2015 #199 Skrevet 4. januar 2015 Ja altså, ikke en som sier "jeg hater politikk, det er så jævla kjedelig og gidder ikke stemme engang". Enkelt og greit. Man trenger ikke være samfunnsbevisst selv om man ikke ytrer de meningene der. Jeg stemmer og ser på politiske debatter, men regner meg ikke som særlig samfunnsbevisst.
BeautyBox Skrevet 4. januar 2015 Forfatter #200 Skrevet 4. januar 2015 Man trenger ikke være samfunnsbevisst selv om man ikke ytrer de meningene der. Jeg stemmer og ser på politiske debatter, men regner meg ikke som særlig samfunnsbevisst. Mulig det. Men som jeg svarte til en annen bruker tidligere så er hovedpoenget at man bør bry seg om det som skjer rundt en, og ikke bare leve som om man driter i hvilken betydning ens egne handlinger har for samfunnet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå