AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #241 Skrevet 4. januar 2015 Finn deg en hobby eller begynn med frivillighetsarbeid hvor du kan komme i kontakt med menn, i edru tilstand. Tror ikke hun vil finne så mange av de gode menn på syklubben. Menn og kvinner har ofte ganske så forskjellige hobbyer. Og de menn som eventuellt befinner seg i en "kvinnehobby" finner nok ikke kvinner flest noe attraktive som partnere. Anonymous poster hash: 73744...9fb
Gjest miss_sara Skrevet 4. januar 2015 #242 Skrevet 4. januar 2015 Jo da. Det er bare å opprette to profiler på en dating side det. En kvinnelig og en mannlig, og putte inn noen generelle interesser og noen gjennomsnittlige profilbilder, også se hvor mange henvendelser de to profilene får. Det er blitt forsøkt mange ganger og resultatet er ALLTID overveldende det samme. Eller du kan observere en mann og en kvinne av ca samme attraktivitet på byen og se hvem av dem som får uoppfordret oppmerksomhet og kan velge og vrake og hvem av dem som selv må ta kontakt med den man vil i kontakt med. Jeg tror nok de aller fleste fornuftige mennesker på forhånd vet hva resultatet blir, men siden du tydeligvis ikke er klar over det så oppfordrer jeg deg til å prøve en av de to. Anonymous poster hash: 73744...9fb Selv om kvinnen ville fått mer, betyr ikke at vi generelt sitter å venter på at menn skal ta kontakt. Vil vi ta kontakt, så er det mange av oss som ville gjort det. Vi er ikke så håpløse som du skal ha det til. Grunnen til at mange menn tar raskt kontakt er for sex, noe kvinner ikke er like opptatt av. 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #243 Skrevet 4. januar 2015 Selv om kvinnen ville fått mer, betyr ikke at vi generelt sitter å venter på at menn skal ta kontakt. Jo det er nettopp det det betyr. Ellers ville det jo ikke vært slik... Det er lov å tenke ihvertfall litt logisk over ting før man svarer. Anonymous poster hash: 73744...9fb
Gjest miss_sara Skrevet 4. januar 2015 #244 Skrevet 4. januar 2015 Jo det er nettopp det det betyr. Ellers ville det jo ikke vært slik... Det er lov å tenke ihvertfall litt logisk over ting før man svarer. Anonymous poster hash: 73744...9fb Hva er logisk med det? At siden dere tar raskt kontakt, så sitter vi å venter. Give me a break. Vi kan da ikke noe for at dere er på "hugget" hele tiden. Som regel handler det om sex fra deres side også. Da ligger det egentlig ikke så mye i den kontakten, det er bare snakk om et ligg. 3
Summers Skrevet 4. januar 2015 #245 Skrevet 4. januar 2015 Vil absolutt si at mange kvinnee bare sitter og venter på å bli sjekkket opp i hvert fall på fest og byen.
Gjest miss_sara Skrevet 4. januar 2015 #246 Skrevet 4. januar 2015 Vil absolutt si at mange kvinnee bare sitter og venter på å bli sjekkket opp i hvert fall på fest og byen. Ja, veldig mange rekker ikke å komme inn på et utsted før det er en eller annen pjokk som skal spandere en drink. 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #247 Skrevet 4. januar 2015 Hva er logisk med det? At siden dere tar raskt kontakt, så sitter vi å venter. Give me a break. Vi kan da ikke noe for at dere er på "hugget" hele tiden. Som regel handler det om sex fra deres side også. Da ligger det egentlig ikke så mye i den kontakten, det er bare snakk om et ligg. Jeg skal lære deg litt logisk resonnering og grunnleggende mattematikk: Hvis jentene på et utested alle sammen blir kontaktet la oss si av 8 gutter hver i løpet av kvelden, og guttene alle har forsøkt å kontakte 8 jenter i løpet av kvelden og ikke blitt kontaktet selv av jenter. Hvor mange av jentene har da kontaktet gutter på dette utestedet? Svar: Ingen. Anonymous poster hash: 73744...9fb
Gjest miss_sara Skrevet 4. januar 2015 #248 Skrevet 4. januar 2015 (endret) Jeg skal lære deg litt logisk resonnering og grunnleggende mattematikk: Hvis jentene på et utested alle sammen blir kontaktet la oss si av 8 gutter hver i løpet av kvelden, og guttene alle har forsøkt å kontakte 8 jenter i løpet av kvelden og ikke blitt kontaktet selv av jenter. Hvor mange av jentene har da kontaktet gutter på dette utestedet? Svar: Ingen. Anonymous poster hash: 73744...9fb Ikke gjem deg bak AB og skriv nedlatende til meg. Den kan du bare droppe. Og det du skrev, beviste ikke noe annet enn at du har funnet frem et mattestykke fra 1. klasse. Endret 4. januar 2015 av miss_sara 2
Guybrush Skrevet 4. januar 2015 #249 Skrevet 4. januar 2015 Finnes mange av de. De fleste som klager på at slike ikke finnes har det problemet at de selv tiltrekkes gjerne av det motsatte. Da er det ikke mangelen på menn som er problemet men ens egen smak 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #250 Skrevet 4. januar 2015 Ikke gjem deg bak AB og skriv nedlatende til meg. Den kan du bare droppe. Og det du skrev, beviste ikke noe annet enn at du har funnet frem et mattestykke fra 1. klasse. Hvor mange menn kontakter du og dine venninner i løpet av en kveld på byen? Anonymous poster hash: 73744...9fb
Gjest miss_sara Skrevet 4. januar 2015 #251 Skrevet 4. januar 2015 Hvor mange menn kontakter du og dine venninner i løpet av en kveld på byen? Anonymous poster hash: 73744...9fb Tror du jeg holder tellingen på det? Det er veldig variert, siden det er noen ganger det er bedre utvalg enn andre. 2
BeautyBox Skrevet 4. januar 2015 Forfatter #252 Skrevet 4. januar 2015 Finnes mange av de. De fleste som klager på at slike ikke finnes har det problemet at de selv tiltrekkes gjerne av det motsatte. Da er det ikke mangelen på menn som er problemet men ens egen smak Noen klager på at de ikke finnes. Det gjør ikke jeg, slik enkelte her påpeker, derimot skriver jeg tidlig i tråden at jeg er helt sikker på at de finnes. Måtte bare presisere det selv om du kanskje ikke antydet til at jeg klager. 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #253 Skrevet 4. januar 2015 Her tar vi de fleste kvinner over en kam, ja. 80% av damer tar ikke initiativ for de er late samme som i sengen Anonymous poster hash: 86ad5...344
Gjest miss_sara Skrevet 4. januar 2015 #254 Skrevet 4. januar 2015 80% av damer tar ikke initiativ for de er late samme som i sengen Anonymous poster hash: 86ad5...344 Gå å legg deg. Du viser i hvert fall sterkt at du misliker kvinner. 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #255 Skrevet 4. januar 2015 Tror du jeg holder tellingen på det? Det er veldig variert, siden det er noen ganger det er bedre utvalg enn andre. Vi har god statistikk for dette fra sjekkesteder på nettet og der tar en overveldende majoritet av kvinner INGEN initiativ. Og egne og kameraters erfaringer tilsier at nøyaktig de samme tendensene finner sted ute på byen, og ingen ting annet skulle heller tilsi at det skulle være noe annerledes der. Det er særdeles få ganger jeg og kamerater er blitt kontaktet uoppfordret av ukjente jenter på byen. Anonymous poster hash: 73744...9fb 1
Gjest miss_sara Skrevet 4. januar 2015 #256 Skrevet 4. januar 2015 Vi har god statistikk for dette fra sjekkesteder på nettet og der tar en overveldende majoritet av kvinner INGEN initiativ. Og egne og kameraters erfaringer tilsier at nøyaktig de samme tendensene finner sted ute på byen, og ingen ting annet skulle heller tilsi at det skulle være noe annerledes der. Det er særdeles få ganger jeg og kamerater er blitt kontaktet uoppfordret av ukjente jenter på byen. Anonymous poster hash: 73744...9fb Skjønner godt at du ikke blir kontaktet. Kanskje det er en grunn til det. Tenkt på det før? 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #257 Skrevet 4. januar 2015 Skjønner godt at du ikke blir kontaktet. Kanskje det er en grunn til det. Tenkt på det før? Anonymous poster hash: ac2d1...5d8 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #258 Skrevet 4. januar 2015 Skjønner godt at du ikke blir kontaktet. Kanskje det er en grunn til det. Tenkt på det før? Og der kom de godt forutsette personangrepene og hersketeknikkene ja. For å sitere meg selv: (og ja nå kommer nok hersketeknikkene og personangrepene mot meg, bare se) Anonymous poster hash: 73744...9fb Bare to timer tok det før det ble realisert ja. Anonymous poster hash: 73744...9fb 1
BeautyBox Skrevet 4. januar 2015 Forfatter #259 Skrevet 4. januar 2015 Og der kom de godt forutsette personangrepene og hersketeknikkene ja. For å sitere meg selv: Bare to timer tok det før det ble realisert ja. Anonymous poster hash: 73744...9fb Og du mener selv at du ikke har brukt hersketeknikker og kommet med personangrep på andre i denne tråden? 2
Gjest miss_sara Skrevet 4. januar 2015 #260 Skrevet 4. januar 2015 Og der kom de godt forutsette personangrepene og hersketeknikkene ja. For å sitere meg selv: Bare to timer tok det før det ble realisert ja. Anonymous poster hash: 73744...9fb Hva med den negative måten du omtaler kvinner på? Glemmer du hva du skriver selv? Eller hva med den lille hersketeknikken du brukte på meg i stad? Ikke kast stein i glasshus. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå