Gå til innhold

Dere kvalitetsmenn, hvor er dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hoho, dårlig erfaring med de jeg ihvertfall. Bodde på sia av leger uten grenser, det var idioter det. De kan jo tross alt gjøre hva de vil for de hjelper jo mennesker hele tiden... Tror nok utfordringen er mer at de beste mennene (les meg) befinner seg på fjell, i garasjer, på sosiale besøk hos venner og venniner og handler. Så ikke så lett å komme i kontakt med for noen av partene :P

Hehe, nå tenkte jeg ikke på de som er veldig opptatte av å vise hvor omsorgsfulle de er og som søker spenning på samme tid. Jeg tenkte mer på den anonyme hjelpearbeideren i røde kors, menn som driver besøkstjeneste for eldre og ensomme e.l. "Leger uten grenser" var absolutt en gruppe jeg ikke tenkte på når jeg skrev innlegget :D

Endret av Peter42
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å skrive at han jeg har funnet aldri har vært utro, pluss at han mener at ONS er en uting... Han har kanskje hatt et par stk når han var helt ung. Har aldri manglet tilbud fra damer, men er ikke med på "tull".

(Dette vet jeg fordi vi har vært fjerne bekjente i mange år, slik at jeg kjenner historien hans fra "utsiden")

Ja, det var jeg som hadde funnet en altså!

De finnes.

Anonymous poster hash: acd08...0b3

Håpet vokser :)

AnonymBruker
Skrevet

Hoho, dårlig erfaring med de jeg ihvertfall. Bodde på sia av leger uten grenser, det var idioter det. De kan jo tross alt gjøre hva de vil for de hjelper jo mennesker hele tiden... Tror nok utfordringen er mer at de beste mennene (les meg) befinner seg på fjell, i garasjer, på sosiale besøk hos venner og venniner og handler. Så ikke så lett å komme i kontakt med for noen av partene :P

I garasjer. :)

Men en ting alle må gjøre er jo å handle mat. Kanskje matbutikken er det ultimate sjekkested.

Anonymous poster hash: 34d3b...bfe

• Liker 2
Gjest Kaffelattn
Skrevet

Menn med egenskaper som; omsorgsfulle og tvers igjennom snille, ambisiøse, stabile, pålitelige, lojale, samfunnsbevisste og med sunne holdninger og verdier?

Hvor kan jeg møte på menn som dere?

Jeg leter ikke etter noen "drømmemann" som i realiteten ikke eksisterer, og nei, jeg er ikke perfekt selv. Men skulle gjerne likt å vite hvor jeg kan treffe på ekte mannfolk...

Jeg tror det handler om å treffe den mannen du er på bølgelengde med/samme breddegrad/dere har "tonen" og kjemien: når personlighetene og lynnet stemmer overens.

Da faller det du etterlyser gjerne på plass.

Skrevet

Men en ting alle må gjøre er jo å handle mat. Kanskje matbutikken er det ultimate sjekkested.

Hoho, ser for meg et ekstremt pinlig sjekkescenario.

"Halla, så du er ute for å kjøpe melk og brød? Tror vi har noe til felles" :flau:

• Liker 2
Skrevet

Jeg har testa, funka fint dårlig for meg, ihvertfall når man prøver seg på dama i kassa man har snakket mye med over en periode. Kleint.no :P Men ja, hadde ihvertfall fått mitt hjerte hvis ei dame hadde tatt kontakt med meg i butikken =)

Skrevet

Jeg tror det handler om å treffe den mannen du er på bølgelengde med/samme breddegrad/dere har "tonen" og kjemien: når personlighetene og lynnet stemmer overens.

Da faller det du etterlyser gjerne på plass.

Men grunnleggende verdier kommer jo ikke av seg selv...

Skrevet

Håpet vokser :)

Håpet brast - finnes neppe flere av disse. And the one and only is allready taken :grine:

Skrevet

Håpet brast - finnes neppe flere av disse. And the one and only is allready taken :grine:

Haha. Som flere her understreker så tror jeg nok ikke det bare finnes én. :laugh:

Skrevet

Menn med egenskaper som; omsorgsfulle og tvers igjennom snille, ambisiøse, stabile, pålitelige, lojale, samfunnsbevisste og med sunne holdninger og verdier?

Jeg leter ikke etter noen "drømmemann" som i realiteten ikke eksisterer, og nei, jeg er ikke perfekt selv. Men skulle gjerne likt å vite hvor jeg kan treffe på ekte mannfolk...

Er på leting etter det samme sjæl, men vel og merke en kvinne istedetfor en mann! Har foreløpig gitt opp, da jeg må lete blande de +40. Hvilken aldersgruppe leter du i?

Skrevet

Er på leting etter det samme sjæl, men vel og merke en kvinne istedetfor en mann! Har foreløpig gitt opp, da jeg må lete blande de +40. Hvilken aldersgruppe leter du i?

25-30.

Skrevet

30 +/-

Gjest Salvesen
Skrevet

Der finnes ingen mennesker som er "tvers igjennom snille", "tvers igjennom ambisøse", "tvers igjennom stabile", "tvers igjennom pålitelige", "tvers igjennom lojale" og "tvers igjennom samfunnsbevisste". I tillegg er hva som konstituerer "sunne holdninger og verdier" et spørsmål som er åpent for debatt. Så hvordan De kan påstå at De ikke søker noen "drømmemann", er utenfor undertegnedes fatteevne.

Dersom De ønsker å bli godt likt av det De anser som skikkelige menn, kan det også være en god ide ikke å snakke om "ekte" og "uekte" menn. Menn setter nemlig generelt like lite pris på den type snakk, som det kvinner setter pris på menn som taler om "ekte" og "uekte" kvinner.

Gjest brutal_mann
Skrevet

fortell mer om LUG :opplyser:

Skrevet

Jeg har en! Og han er kjekk og! Føler meg superheldig som har kapret han.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Der finnes ingen mennesker som er "tvers igjennom snille", "tvers igjennom ambisøse", "tvers igjennom stabile", "tvers igjennom pålitelige", "tvers igjennom lojale" og "tvers igjennom samfunnsbevisste". I tillegg er hva som konstituerer "sunne holdninger og verdier" et spørsmål som er åpent for debatt. Så hvordan De kan påstå at De ikke søker noen "drømmemann", er utenfor undertegnedes fatteevne.

Dersom De ønsker å bli godt likt av det De anser som skikkelige menn, kan det også være en god ide ikke å snakke om "ekte" og "uekte" menn. Menn setter nemlig generelt like lite pris på den type snakk, som det kvinner setter pris på menn som taler om "ekte" og "uekte" kvinner.

Jeg ser du ikke har lest hele tråden. Det er ikke noe sted det står at jeg ser etter noen som er "tvers igjennom" alt, og jeg skriver at jeg ser etter egenskaper "som", altså at ikke alle egenskaper må være tilstede. Jeg har presisert tydelig at det ikke er noe "drømmemann" jeg ser etter i tillegg til at jeg ikke nevner noenting om utseende. "Ekte mannfolk" er også bare et uttrykk slik jeg har skrevet tidligere i denne tråden.

Anbefaler deg å skumme litt gjennom tråder før du svarer på kun din egen tolkning av HI (selv om jeg syntes du ikke har fattet hele HI/ gjort din egen bokstavelige tolkning av det jeg skrev). Svaret ditt har kommet litt hengende etter, må jeg si. :)

Endret av BeautyBox
Skrevet

Er ikke LUG folk som tror de kan redde hele verden? De gjør mye bra, men de er kanskje litt vel naive?

Gjest brutal_mann
Skrevet

Er ikke LUG folk som tror de kan redde hele verden? De gjør mye bra, men de er kanskje litt vel naive?

Ikke naive, men prinsippfaste.

Skrevet

Haha, prøver å fortrenge hele greie. Fikk 3 parkeringsbøter på 2 dager på grunn av at 2 av de likte min private parkeringsplass bedre. Alltid masse dårlige unnskyldninger, når de sku gjør opp for bøtene jeg fikk på grunn av de, så kom de med brev jeg kunne sende til parkerings selskapet som bøtela meg, å der sto det jo bare masse svada om at de gjorde verden til en bedre plass, svada om kapitalisme og slikt, hvor mange barn i afrika man kunne redde for 750,- etc. Dette var administrasjonen som hadde et kontor i nabo bygget... Snakk om å være høy på seg selv og tro man er bedre enn andre.

• Liker 1
Gjest brutal_mann
Skrevet

Haha, prøver å fortrenge hele greie. Fikk 3 parkeringsbøter på 2 dager på grunn av at 2 av de likte min private parkeringsplass bedre. Alltid masse dårlige unnskyldninger, når de sku gjør opp for bøtene jeg fikk på grunn av de, så kom de med brev jeg kunne sende til parkerings selskapet som bøtela meg, å der sto det jo bare masse svada om at de gjorde verden til en bedre plass, svada om kapitalisme og slikt, hvor mange barn i afrika man kunne redde for 750,- etc. Dette var administrasjonen som hadde et kontor i nabo bygget... Snakk om å være høy på seg selv og tro man er bedre enn andre.

Jeg hadde parkert dem inne ;) eventuelt fått dem taua!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...