Gå til innhold

Dere kvalitetsmenn, hvor er dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Menn med egenskaper som; omsorgsfulle og tvers igjennom snille, ambisiøse, stabile, pålitelige, lojale, samfunnsbevisste og med sunne holdninger og verdier?

Hvor kan jeg møte på menn som dere?

Jeg leter ikke etter noen "drømmemann" som i realiteten ikke eksisterer, og nei, jeg er ikke perfekt selv. Men skulle gjerne likt å vite hvor jeg kan treffe på ekte mannfolk...

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke på "Kvinneguiden" kanskje...? 😉

• Liker 8
Skrevet

Det høres absolutt ut som meg det der, vil tørre påstå jeg har alle de egenskapene der.

Wubwub reporting in!

• Liker 2
Skrevet

Ikke på "Kvinneguiden" kanskje...?

Det er mange menn her.

• Liker 3
Skrevet

Dytter!!!!!

Veeeeeeeldig nysgjerrig på om sånne faktisk eksisterer...? :vetikke:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det du lister opp er jo et ideal. Jeg tror ikke det finnes så mange sånne dessverre. Ekte mann og ekte kvinne, er nok oppkonstruerte ideer.

Anonymous poster hash: 9416c...981

• Liker 2
Skrevet

Det du lister opp er jo et ideal. Jeg tror ikke det finnes så mange sånne dessverre. Ekte mann og ekte kvinne, er nok oppkonstruerte ideer.

Anonymous poster hash: 9416c...981

"Med egenskaper som" beskriver jo bare eksempler man gjerne ser etter i en mann, ikke at "sånn skal han være". Ekte mannfolk er jo også bare et uttrykk. Jeg er overbevist om at det finnes slike gode menn i vårt lille land, jeg lurer bare på hvor.

• Liker 1
Skrevet

Hva ligger i dette med "samfunnsbevisste"? :) Høres litt vagt ut. :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Dytter!!!!!

Veeeeeeeldig nysgjerrig på om sånne faktisk eksisterer...? :vetikke:

I've been told.

• Liker 1
Skrevet

Hva ligger i dette med "samfunnsbevisste"? :) Høres litt vagt ut. :laugh:

Ja altså, ikke en som sier "jeg hater politikk, det er så jævla kjedelig og gidder ikke stemme engang". Enkelt og greit.

• Liker 7
Skrevet

I've been told.

Og de røverhistoriene tror du på??!? :hakeslepp:

• Liker 1
Skrevet

brutal_mann har meldt seg.

• Liker 1
Skrevet

Og de røverhistoriene tror du på??!? :hakeslepp:

Jepp. ;)

• Liker 2
Skrevet

brutal_mann har meldt seg.

Vel, dette var ikke akkurat noen datingannonse...

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Menn med egenskaper som; omsorgsfulle og tvers igjennom snille, ambisiøse, stabile, pålitelige, lojale, samfunnsbevisste og med sunne holdninger og verdier?

Jeg leter ikke etter noen "drømmemann" som i realiteten ikke eksisterer, og nei, jeg er ikke perfekt selv. Men skulle gjerne likt å vite hvor jeg kan treffe på ekte mannfolk...

De er jo overalt? Noe spesifikt du sikter til i denne posten?

Anonymous poster hash: cf7e9...4f3

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Skorer dessverre ikke fullt på tvers gjennom snill og samfunnsbevissthet. Jeg tror du skal lete lenge for å finne en mann som har alle de kvalitetene, men lykke til. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves sies det.

Endret av Minesveiper
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo en drømme mann du beskriver akkurat der lol.

Anonymous poster hash: 86ad5...344

AnonymBruker
Skrevet

Vi søker lignende damer, så hvis du ikke får interesse fra oss, så er du kanskje ikke på vårt nivå.

Anonymous poster hash: 49455...696

• Liker 1
Skrevet

Skorer dessverre ikke fullt på tvers gjennom snill og samfunnsbevissthet. Jeg tror du skal lete lenge for å finne en mann som har alle de kvalitetene, men lykke til. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves sies det.

Igjen - jeg forventer ikke at en mann skal score på alle kvalitetene jeg nevner. "Med egenskaper som"!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...