Gå til innhold

Du waco du waco...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Du gir deg ikke du. :ler: Jeg husker at jeg ble provosert av deg i et annet forum (var det SOL tro?) for tre-fire år siden. Litt av en hobby du har. :klappe:

Ja det var vel stort sett det jeg hadde å si. Lykke til videre med å f.... opp stemningen her. Ser ut som du kan trenge en klem. :klem: Men meg klarer du ikke å provosere lenger. Fortsatt god sommer! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror de fleste her tar waco som han er, en til tider sjarmerende samfunnsengasjert hobbynarkis med kverulantiske tilbøyligheter. You Go Waco!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de fleste her tar waco som han er' date=' en til tider sjarmerende samfunnsengasjert hobbynarkis med kverulantiske tilbøyligheter. You Go Waco![/quote']

Jeg mener jo ikke å provosere, jeg vil jo bare diskutere....og nå er verden ganske så gal, og da kan man vel snakke om det......

Skjønner godt at man ikke blir provosert over meg, isåfall burde det vært virkeligheten man angrep..... =)

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest StoreSky

Synes ikke Waco er så ille jeg. Blir man irritert/uenig kan man:

a) svare på innlegg - og dermed fortsette diskusjonen

B) ikke svare, og dermed overlate til andre å diskutere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke Waco er så ille jeg. Blir man irritert/uenig kan man:

a) svare på innlegg - og dermed fortsette diskusjonen

b) ikke svare, og dermed overlate til andre å diskutere.

Jeg er nok være enig i at jeg ikke har lagt merke til noen Waco-fanclub på kvinneguiden. Men hadde det vært noe moro hvis vi bare skal fortelle hverandre hvor glade i hverandre og hvor mange smileys fjes man kan lime over hverandre....?

Det mest sinnsyke her er at noen får faktisk bedre selvbilde av å få en smileyklem, og få høre hvor smart en er og hvor gøyal og kul og snill og gem man kan være til tider.....

Av og til føler jeg det nesten som om man prøver å unnlate at man er mennesker her,...... fasaden er jo uholdbar og uhåndbegripelig,.......

Vi har jo alle sammen bare en ting felles her på kvinneguiden, savnet etter den sosiale kontakt og aksept for sine meninger.......

Folk gjør hva som helst for litt selvbekreftelse tror jeg....

Waco

Legg bare merke til hvor mange jenter som bruker avatarer av andre enn seg sjøl.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky
Du er tilsynelatende veldig tøff og opplyst waco' date=' men skal man under huden trekker du deg vekk.[/quote']

Det er jo akkurat det han (?) mener! Inne på nett er mange ganske overflatisk og skjuler seg bak avtarer/nick. Da er det lett å "være en annen personlighet".

Jeg er nok til tider myyye mer forståelsesfull her inne (tenker på utallige problemer som dukker opp hundre ganger) I det virkelige ville jeg nok blitt fort lei... Jeg er også mye mer "tøff" her inn på nett - "ingenting sårer meg liksom"

Og ja! Oppmuntrende ord og en smily KAN faktisk gjøre meg i godt/bedre humør!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...