Gå til innhold

Får ikke Tinder til å fungere...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har lastet ned Facebook-appen og Tinder-appen, men det skal jo komme opp ett redigeringsfelt der du kan skrive inn 'krav''? Jeg får ikke den muligheten, det nærmeste Tinder jeg kommer er at den søker i evigheter, den søker i skrivende stund, men den blir jo søkende, for den har jo ikke noe retningslinjer å søke etter...

Anonymous poster hash: c4729...bae
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen andre krav enn kjønn og aldersgruppe. Det finner du i menyfeltet. Men husk at du må ha "gps-greia" aktivert.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den er aktivert? Men når jeg søker rundt på videoer om Tinder, så får man en meny hvor man kan velge mellom kriterer... denne muligheten har ikke jeg..?

Skrevet

Den muligheten har ikke jeg heller. Men hadde litt startproblemer med min tinder jeg også. Har du iphone? I så fall må du sjekke på innstillinger at Tinder har de tilgangene den trenger for å fungere. Da tenker jeg spesielt på posisjoneringstjenester og facebook.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis man liker/disliker personer, og de liker deg senere, hvordan får man varsel? For det er jo slik det må foregå siden sjansen for at begge to er på samtidig og liker hverandre er små.

Skrevet (endret)

"Krav"?

Du får match når den siste liker(om begge har likt)

Hadde anbefalt deg og prøve hot or not.

Tinder har vært ganske dødt(prøv begge om du vil)

Prøv og reinstaller tinder og se om det hjelper. Får du logget deg inn og får bilder osv?

Endret av Valentin
AnonymBruker
Skrevet

Hva er HOT or NOT i forhold? Er det cirka det samme?

Hvor mye strøm tar Tinder når det står strømforbruk; høy... hvordan skrur man det av når man ikke er på? Det står selv når jeg har gått ut av det at det er på høy strømforbbruk.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg skrur av gps-søkeren min, vil folk jeg har likt nå f.eks. ikke kunne se meg som profil når de søker igjennom folk? f..eks. tar Tinder mye strøm så greit å skru av gps-greia som ''aktiverer'' Tinder når det er kveld..?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får heller ikke tinder til å fungere ordentlig. 4 matcher på 3 dager, noe må være helt galt? andre som opplever dette? :-P

Anonymous poster hash: 23779...780
Skrevet

Jeg får heller ikke tinder til å fungere ordentlig. 4 matcher på 3 dager, noe må være helt galt? andre som opplever dette? :-P

Spørs helt på hvor du bor.

AnonymBruker
Skrevet

Spørs helt på hvor du bor.

Bor på østlandet, har ikke oslo med i søket, men burde ha ett par hundretusen innbyggere i søket og utvalget av kvinnfolk burde ikke være så ille.

*når jeg var på juleferie på vestlandet, med mindre befolkningsgrunnlag så fikk jeg veldig godt med treff, det synes jeg er veldig spesielt..

Skrevet

Bor på østlandet, har ikke oslo med i søket, men burde ha ett par hundretusen innbyggere i søket og utvalget av kvinnfolk burde ikke være så ille.

*når jeg var på juleferie på vestlandet, med mindre befolkningsgrunnlag så fikk jeg veldig godt med treff, det synes jeg er veldig spesielt..

Jeg bor i Telemark og får overhode ingen matcher, men jeg får det når jeg er i storbyene i Norge. Oslo, Bergen osv.

Spørs jo litt på hvor på vestlandet du bor hva du har satt Km til :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor i Telemark og får overhode ingen matcher, men jeg får det når jeg er i storbyene i Norge. Oslo, Bergen osv.

Spørs jo litt på hvor på vestlandet du bor hva du har satt Km til :)

Jeg bor ved hamar så er jo noen mellomstore byer i alle retninger egentlig.

Jeg var i ålesund på juleferie og satte en radius som vanlig, og resultatet var mye bedre, det er mindre folk en på østlandet, men likevel langt flere treff. så kanskje østlandsdamer er mer kresne enn vestlandsdamer?? bare en tanke ;-)

Skrevet

Jeg bor ved hamar så er jo noen mellomstore byer i alle retninger egentlig.

Jeg var i ålesund på juleferie og satte en radius som vanlig, og resultatet var mye bedre, det er mindre folk en på østlandet, men likevel langt flere treff. så kanskje østlandsdamer er mer kresne enn vestlandsdamer?? bare en tanke ;-)

Når jeg ser sånn (<-) ut, så sier det seg selv at det blir lite matches :P

Tror du bare må belage deg med litt tålmodighet.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hot or not er egentlig det samme bare en annen variant av tinder.

Jeg bor på østlandet og får matches men bor på et mindre sted, merker stor forskjell om jeg drar til byene. Det går også på hva det motsatte kjønn har satt km på. Tviler på at folk i Oslo f eks har 15mil f eks..

Endret av Valentin
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er fra Oslo og har 10 km. Er ikke det ''greit''? Vil ikke risikere å møte mislykkede match på butikken liksom...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...