Gå til innhold

skulle trent, men viljen har vondt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

er så sykt trøtt, vært oppe siden halv 6. å det er jeg stort sett hver dag. jeg skulle egentlig vært en tur på trening, men ligger bare på sofaen å halvsover.

kroppen er ikke så sliten siden det var en rolig dag, men hodet er helt bortevekk.

motivasjon for å dra rævva ned på trening mottas med takk. :veslejenta:

Anonymous poster hash: 80909...8f0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange grunner til å trene: Du blir mer opplagt, får generelt mer energi, du føler deg bedre, kroppen har godt av det, helsa har godt av det, og du slipper den følelsen "åh jeg skulle ha vært å trent". :P

Gjest Runforit
Skrevet

Husker selv hvordan det var før jeg startet å trene regelmessig. Dørstokkmila var laaaaang.

Så jeg kjøpte en tredemølle som sto ved siden av sofaen. Kunne liksom ikke skylde på at det var tiltak å trene lenger. Dessuten kostet den skjorta.

Så jeg startet med powerwalking 2-3 ganger i uka. Passet på å ikke overdrive og kjøre for hardt, men bare kose meg med å bevege meg. Så gjerne film eller serier mens jeg trasket av gårde.

Tok ikke lang tid før jeg måtte kjøre hardere og hardere for å få noe ut av det og til slutt ble det naturlig å småjogge og fra der gikk det raskt til løpeform og løping 5 ganger i uka.

Ikke bare fikk jeg masse overskudd og energi, men vinterdepresjonen forsvant og jeg trengte mye mindre søvn enn før. Trengte aldri ekstra søvn i løpet av dagen som jeg gjerne måtte før.

I dag så er det å løpe hver dag like naturlig som morgendusjen. Det var tøft å starte, men jeg angrer ikke et sekund at jeg led meg gjennom den første tiden. Det var verdt det for alle de fordelene jeg har i dag, nesten 6 år senere.

Gjest Coolaid
Skrevet

Sett det små mål som du kan gjennomføre. Rask gange noen par ganger i uken på fast tidspunkt osv..

se på treningen som en jobb... du skulker vel ikke jobben din ? Da kan du heller ikke skulke oppsatt trening. Bare gjør det !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...