AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #1 Skrevet 3. januar 2015 Skal straks til London og har tenkt å kjøpe meg en god del sminke, har brukt opp så godt som alt jeg eier nå. Jeg tenker egentlig på allslags sminke, men ganske viktig at det ikke er dyretestet! Vet noen forresten om Too Faced selges i London og i så fall hvor?Anonymous poster hash: 834c6...412
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2015 #2 Skrevet 3. januar 2015 Harrods antageligvis. Du må innom Mac Pro butikken og så Illamasqua naturligvis.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #4 Skrevet 3. januar 2015 Sephora har vel Too faced Jeg vet, men tror ikke de har Sephora i London? Anonymous poster hash: 834c6...412
Alvea Skrevet 3. januar 2015 #5 Skrevet 3. januar 2015 Nei, beklager. For å veie opp for feilen så googlet jeg for deg: https://www.toofaced.com/shops/
Prorsum Skrevet 4. januar 2015 #6 Skrevet 4. januar 2015 Da jeg bodde i London handlet jeg sminken min på Boots og Selfridges. Sistnevnte har alt fra MAC, Bobbi Brown, Stila, NARS og Charlotte Tilbury, og mye mer. Veldig gøy å kikke der. Boots har mange billigmerker (Bourjois, Revlon, Maybelline, Collection 2000, Barry M, m.m), men også flere dyre. Den største Boots ligger ved Bond Street Station, og Selfridges er 4 minutter lenger ned i gaten derfra.
FruRaeder Skrevet 4. januar 2015 #7 Skrevet 4. januar 2015 Urban Decay er et merke du kan se mer på. Øyeskyggeprimeren er magisk. <3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #8 Skrevet 4. januar 2015 -Stila -Urban Decay -Pretty Green Anonymous poster hash: 0c3ba...c5b
Sandie Skrevet 7. januar 2015 #9 Skrevet 7. januar 2015 -Stila -Urban Decay -Pretty Green Anonymous poster hash: 0c3ba...c5b Pretty Green er vel et klesmerke så vidt jeg vet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå