AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #1 Del Skrevet 3. januar 2015 Jeg satte på tape extensions for en måneds tid siden, og det floker seg alltid.. Er det noen her som har noen tips til hva jeg kan gjøre, utenom å bytte hår? Produkter? Anonymous poster hash: a6322...0cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotballflue Skrevet 3. januar 2015 #2 Del Skrevet 3. januar 2015 Floker det seg når du er våken, eller når du sover? Du burde hvertfall sove med flette on natten kanskje det kan hjelpe å stusse håret litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #3 Del Skrevet 3. januar 2015 Floker det seg når du er våken, eller når du sover? Du burde hvertfall sove med flette on natten kanskje det kan hjelpe å stusse håret litt? Jeg fletter det alltid før jeg skal legge meg, så det er på dagen når håret ikke er flettet.. Har allerede stusset noen cm, og vil ikke ta mer, for da blir det enda kortere Anonymous poster hash: a6322...0cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotballflue Skrevet 3. januar 2015 #4 Del Skrevet 3. januar 2015 Hmm, det var rart. Er det i hodebunnen det floker seg eller i tuppene? Kanskje du skal prøve å kure det? Eller kanskje du må gre håret oftere? Ha med deg en børste hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #5 Del Skrevet 3. januar 2015 Hmm, det var rart. Er det i hodebunnen det floker seg eller i tuppene? Kanskje du skal prøve å kure det? Eller kanskje du må gre håret oftere? Ha med deg en børste hele tiden I tuppene, eller i midten av håret.. Kurer det et par ganger i uken og bruker produkter med protein og som er tilegnet extensions. Veldig irriterende å børste det så ofte Anonymous poster hash: a6322...0cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #6 Del Skrevet 3. januar 2015 Hadde samme problemet med tapeextension. Jeg prøvde forskjellige merker med samme resultat. Opplevde ikke det samme da jeg hadde keratinfester, men det slet så veldig på håret. Anonymous poster hash: 264e6...531 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #7 Del Skrevet 3. januar 2015 Hadde samme problemet med tapeextension. Jeg prøvde forskjellige merker med samme resultat. Opplevde ikke det samme da jeg hadde keratinfester, men det slet så veldig på håret.Anonymous poster hash: 264e6...531 Keratin sliter noe helt sykt, ja.. Mistet halvparten av håret mitt da jeg hadde det. Anonymous poster hash: a6322...0cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nayah Skrevet 4. januar 2015 #8 Del Skrevet 4. januar 2015 Håret er da dårlig kvalitet rett og slett, bra extensionshår vil ikke floke seg slik som du beskriver. Venninner av meg bruker fra rapunzel og da microringer, det håret floker seg absolutt ikke og holder lenge + at prisen er veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #9 Del Skrevet 4. januar 2015 Håret er da dårlig kvalitet rett og slett, bra extensionshår vil ikke floke seg slik som du beskriver. Venninner av meg bruker fra rapunzel og da microringer, det håret floker seg absolutt ikke og holder lenge + at prisen er veldig bra! Jeg har Hair Talk, og betalte over 6000,- kroner for å sette det på, så det kan jo ikke være at kvaliteten er dårlig..? Anonymous poster hash: a6322...0cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #10 Del Skrevet 4. januar 2015 Jeg har hatt tape extensions i mange, mange år. I hovedsak kun god kvalitet (som Hair Talk), og dersom jeg ikke følger disse punktene vil de alltid floke seg: * Meget fuktighetsgivende 50% balsam og 50% hårkur i dusjen ved hver hårvask. La virke i ca. 5 min. * Bruke hårolje etter vask * La håret lufttørke til det er ca. 80% tørt, for så å føne det. Deretter rette håret, slik at det blir mykt. Anonymous poster hash: 5628b...9f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #11 Del Skrevet 4. januar 2015 Er ikke extensions helt ut? Husker jeg hadde det for 5-6 år siden. Aldri igjen.. Anonymous poster hash: 32a35...ca6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita^ Skrevet 4. januar 2015 #12 Del Skrevet 4. januar 2015 Jeg har også extensions fra Hair Talk. Har brukt det flere ganger før også. Jeg har ikke opplevd at håret mitt har blitt flokete. Men er du flink til å bruke produktene som hører med? De har jo en spray som heter Detangler. Den synes jeg funker bra. Ellers viktig å kure håret. Jeg gjør det en gang i uken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #13 Del Skrevet 4. januar 2015 Er ikke extensions helt ut? Husker jeg hadde det for 5-6 år siden. Aldri igjen.. Anonymous poster hash: 32a35...ca6 Ok. Anonymous poster hash: 5628b...9f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #14 Del Skrevet 5. januar 2015 Har selv hatt tape-extensions fra Hair Talk og det var noe dritt. Håret var ikke noe fint og jeg fikk veldig lite for prisen. Anbefaler ikke. Synes ikke Hair Talk er noe bra kvalitet. Anonymous poster hash: ab1cd...c38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amadine Skrevet 5. januar 2015 #15 Del Skrevet 5. januar 2015 Jeg har brukt samme tape extensions i et år og har ikke fått en eneste floke Virker som at hår som er mye behandlet floker lettere. Jeg hadde samme problemet før. Håret floket seg etter en måned og det hjalp ikke og bruke hverken kurer eller olje på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ljhh Skrevet 5. januar 2015 #16 Del Skrevet 5. januar 2015 Jeg slet også veldig med floker når jeg hadde det for mange år siden. Hadde tape, og fikk "hundefloker" innerst ved festene -utrolig frustrerende, så blei rett av med det.. Var utrolig fint, så lenge det varte, og kan jo være at mitt hår rett og slett ikke tålte det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ljhh Skrevet 5. januar 2015 #17 Del Skrevet 5. januar 2015 Jeg har brukt samme tape extensions i et år og har ikke fått en eneste floke Virker som at hår som er mye behandlet floker lettere. Jeg hadde samme problemet før. Håret floket seg etter en måned og det hjalp ikke og bruke hverken kurer eller olje på det. Var det min frisør sa til meg også.. hadde akkurat farget håret mørkt da jeg festet det på, og tidligere så hadde jeg gått igjennom x antall striper og blekinger, så var nok for mye behandlet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amadine Skrevet 5. januar 2015 #18 Del Skrevet 5. januar 2015 Var det min frisør sa til meg også.. hadde akkurat farget håret mørkt da jeg festet det på, og tidligere så hadde jeg gått igjennom x antall striper og blekinger, så var nok for mye behandlet.. Mente at extension håret blir mye behandlet før de kommer for salg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amadine Skrevet 5. januar 2015 #19 Del Skrevet 5. januar 2015 Har selv hatt tape-extensions fra Hair Talk og det var noe dritt. Håret var ikke noe fint og jeg fikk veldig lite for prisen. Anbefaler ikke. Synes ikke Hair Talk er noe bra kvalitet.Anonymous poster hash: ab1cd...c38 Jeg likte heller ikke hair talk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ljhh Skrevet 5. januar 2015 #20 Del Skrevet 5. januar 2015 Mente at extension håret blir mye behandlet før de kommer for salg. Ja oki, da misforstod jeg.. For frisøren min mente kanskje det var fordi mitt hår hadde vært for mye behandlet tidligere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå