AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #1 Skrevet 3. januar 2015 Noen som har tips? Jeg er på jakt etter en foundation som lar fregner vise igjennom, men allikevel dekker litt/jevner ut huden. Den må gjerne være litt "dewy", men ikke så mye at den fort gir glinsende hud. Min hudtype er normal/litt dehydret.Anonymous poster hash: f86c8...3e4
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #2 Skrevet 3. januar 2015 Kanskje en BB cream passer bedre for deg? Anonymous poster hash: c793f...b98
Persephone Skrevet 3. januar 2015 #3 Skrevet 3. januar 2015 Jeg liker veldig godt Bobbi Brown Skin Foundation. Den jevner ut hudtonen, men har kun lett dekkevne. Du kan sikkert få en prøve på den i butikken om du har lyst til å prøve. 1
Aphrodite Skrevet 4. januar 2015 #4 Skrevet 4. januar 2015 Hvor mye pleier du å legge i en foundation? Når jeg har fregner på sommeren så er mine favoritter Benefit Hello Flawless Oxygen Wow (herregud for et navn) og Urban Decay Naked Skin foundation. 1
vimsefrøken Skrevet 4. januar 2015 #5 Skrevet 4. januar 2015 Høres ut som en cc krem eller bb krem eventuelt en tinted moisturiser kan være noe for deg. De jeg liker best som gir en naturlig dewy glødende look er: - Ole Henriksen cc krem - Dior Nude bb krem Jeg er også veldig glad i Jane Iredal bb krem, men denne har veldig god dekkevne og er ikke passende til når du ønsker en "lett" dekkevne. Foundation som kanskje kan passe er - Chanel Vitalumiere Aqua i ett tynt lag Men alt i alt syns jeg bb eller cc krem er nok hvis man ønsker lett dekkevne 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #6 Skrevet 4. januar 2015 Høres ut som en cc krem eller bb krem eventuelt en tinted moisturiser kan være noe for deg. De jeg liker best som gir en naturlig dewy glødende look er: - Ole Henriksen cc krem - Dior Nude bb krem Jeg er også veldig glad i Jane Iredal bb krem, men denne har veldig god dekkevne og er ikke passende til når du ønsker en "lett" dekkevne. Foundation som kanskje kan passe er - Chanel Vitalumiere Aqua i ett tynt lag Men alt i alt syns jeg bb eller cc krem er nok hvis man ønsker lett dekkevne Den Chanel fountadtionen har jeg faktisk. Synes den fungerer veldig bra, men får ikke lagt den helt tynt nok til at fregnene skinner godt igjennom. Har du prøvde Dior Nude foundationen? Hvordan vil du si bb-kremen er sammenlignet med den? Har nemlig Dior Nude også, og er kjempe fornøyd med den, så en litt "tynnere" versjon av den ville være supert!Anonymous poster hash: f86c8...3e4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #7 Skrevet 4. januar 2015 Hvor mye pleier du å legge i en foundation? Når jeg har fregner på sommeren så er mine favoritter Benefit Hello Flawless Oxygen Wow (herregud for et navn) og Urban Decay Naked Skin foundation. Nja, hvis jeg finner en jeg er super førnøyd med så er ikke pris så viktig. Benefit, finner man det i butikk eller er nettet tingen?Anonymous poster hash: f86c8...3e4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #8 Skrevet 4. januar 2015 Kanskje en BB cream passer bedre for deg? Anonymous poster hash: c793f...b98 Skal nok se nærmere på bb-kremer:)Jeg liker veldig godt Bobbi Brown Skin Foundation. Den jevner ut hudtonen, men har kun lett dekkevne. Du kan sikkert få en prøve på den i butikken om du har lyst til å prøve. Takk for tips, noterer den!Anonymous poster hash: f86c8...3e4
Vinduskarmen Skrevet 4. januar 2015 #9 Skrevet 4. januar 2015 Jeg oppnår resultatet du beskriver med mac face and body. veldig fornøyd med den! ligger på 250-300 kroner tror jeg. man får veldig mye for pengene, 120 ml.
vimsefrøken Skrevet 4. januar 2015 #10 Skrevet 4. januar 2015 Den Chanel fountadtionen har jeg faktisk. Synes den fungerer veldig bra, men får ikke lagt den helt tynt nok til at fregnene skinner godt igjennom. Har du prøvde Dior Nude foundationen? Hvordan vil du si bb-kremen er sammenlignet med den? Har nemlig Dior Nude også, og er kjempe fornøyd med den, så en litt "tynnere" versjon av den ville være supert! Anonymous poster hash: f86c8...3e4 Jeg har ikke prøvd Dior Nude Foundation, så kan ikke si hvordan den er i forhold til Dior Nude BB krem, men selv syns jeg at bb.kremen gir en glødende finish og veldig naturlig resultat uten altfor mye dekkevne, samtidig som den dekker absolutt alt jeg trenger. Mine fregner skinner gjennom, men urenheter dekkes og hudtonen jevnes ut. Ole Henriksen CC krem gir minst dekkevne av de jeg nevnte, og mest glød. Men den kan oksidere og det kommer helt an på hvor lys i huden du er. Selv vil jeg si at jeg har en medium hudtone, men fargen Light blir perfekt på meg. Så er du veldig lys vil denne være for mørk, da den bare kommer i 3 nyanser (light/medium/dark) Denne har også spf 30 samt C-vitamin og andre ting som skal være bra for huden. Men på meg kan den bli for skinnende om sommeren da jeg har veldig fet hud om sommeren som veldig lett blir blank i t-sonen, men nå om vinteren er den super, særlig fordi den også gir godt med fukt til huden.
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2015 #11 Skrevet 4. januar 2015 Noen som har tips? Jeg er på jakt etter en foundation som lar fregner vise igjennom, men allikevel dekker litt/jevner ut huden. Den må gjerne være litt "dewy", men ikke så mye at den fort gir glinsende hud. Min hudtype er normal/litt dehydret.Anonymous poster hash: f86c8...3e4 L'oreal True Match Lumi, kanskje? Dog, så kan du jo kjøpe en hvilken som helst foundation og tynne den ut med fuktighetskremen din.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #12 Skrevet 4. januar 2015 Jeg har ikke prøvd Dior Nude Foundation, så kan ikke si hvordan den er i forhold til Dior Nude BB krem, men selv syns jeg at bb.kremen gir en glødende finish og veldig naturlig resultat uten altfor mye dekkevne, samtidig som den dekker absolutt alt jeg trenger. Mine fregner skinner gjennom, men urenheter dekkes og hudtonen jevnes ut. Ole Henriksen CC krem gir minst dekkevne av de jeg nevnte, og mest glød. Men den kan oksidere og det kommer helt an på hvor lys i huden du er. Selv vil jeg si at jeg har en medium hudtone, men fargen Light blir perfekt på meg. Så er du veldig lys vil denne være for mørk, da den bare kommer i 3 nyanser (light/medium/dark) Denne har også spf 30 samt C-vitamin og andre ting som skal være bra for huden. Men på meg kan den bli for skinnende om sommeren da jeg har veldig fet hud om sommeren som veldig lett blir blank i t-sonen, men nå om vinteren er den super, særlig fordi den også gir godt med fukt til huden. Den fra Dior skal jeg definitivt teste! Høres ut som den kan være presis det jeg er på jakt etter! Jeg er veldig lys i huden, så hvis light passer deg med en medium hudtone, vil den nok være alt for mørk på meg. Takker for tipsene! L'oreal True Match Lumi, kanskje? Dog, så kan du jo kjøpe en hvilken som helst foundation og tynne den ut med fuktighetskremen din. Takk for tips!Anonymous poster hash: f86c8...3e4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #13 Skrevet 4. januar 2015 Jeg har ikke prøvd Dior Nude Foundation, så kan ikke si hvordan den er i forhold til Dior Nude BB krem, men selv syns jeg at bb.kremen gir en glødende finish og veldig naturlig resultat uten altfor mye dekkevne, samtidig som den dekker absolutt alt jeg trenger. Mine fregner skinner gjennom, men urenheter dekkes og hudtonen jevnes ut. [...] . Btw, jeg kan se at den Dior bb ikke har så mange nyanser heller. Hvilken bruker du der til din medium hudtone?Anonymous poster hash: f86c8...3e4
vimsefrøken Skrevet 4. januar 2015 #14 Skrevet 4. januar 2015 Btw, jeg kan se at den Dior bb ikke har så mange nyanser heller. Hvilken bruker du der til din medium hudtone?Anonymous poster hash: f86c8...3e4 Jeg bruker nr 002 og den er en perfekt match til meg
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #15 Skrevet 4. januar 2015 Jeg bruker nr 002 og den er en perfekt match til meg Supert! Så kan det hende 001 er lys nok til meg:)Anonymous poster hash: f86c8...3e4
vimsefrøken Skrevet 4. januar 2015 #16 Skrevet 4. januar 2015 Supert! Så kan det hende 001 er lys nok til meg:)Anonymous poster hash: f86c8...3e4 Det er godt mulig, da 002 er perfekt til meg nå om vinteren og jeg er veldig blek nå fremfor hva jeg er om sommeren. Om sommeren trenger jeg nok en nyanse mørkere.
Aphrodite Skrevet 4. januar 2015 #17 Skrevet 4. januar 2015 Nja, hvis jeg finner en jeg er super førnøyd med så er ikke pris så viktig. Benefit, finner man det i butikk eller er nettet tingen?Anonymous poster hash: f86c8...3e4 Nettet er vel hovedsakelig tingen med mindre du er mye i UK eller USA. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå