Alterna Skrevet 31. juli 2004 #1 Skrevet 31. juli 2004 Hvis du skulle kjøpt deg nye jeans akkurat NÅ, hvilken farge ville du valgt, lyseblå eller vanlig blå/mørkblå?
myagi Skrevet 31. juli 2004 #2 Skrevet 31. juli 2004 Jeg har kjøpt mørke i dag. Det er fordi at mørke jeans vil passe bedre med høstens farger, som er mørkere enn vårens og sommerens. Men for all del: jeg kommer til å fortsette å bruke lysere også.
LilleBille Skrevet 31. juli 2004 #3 Skrevet 31. juli 2004 Skulle jeg kjøpt nye ville jeg valgt blå (mørkeblå)... for lyseblå blir litt mye sommer..
Gjest Gjesta Skrevet 31. juli 2004 #4 Skrevet 31. juli 2004 Jeg ville hatt en lyseblå, fordi jeg har allerede en mørkeblå som jeg bruker mye...(Og den lyse jeg har blir ikke brukt så mye fordi den er så høy i livet..)
Gjest Anonymous Skrevet 1. august 2004 #5 Skrevet 1. august 2004 Etter min mening er lyse jeans mer egnet til sommer enn til vinter. Dessuten er jeg egentlig litt lei lyse jeans, og synes mørke, klassiske blå er mye finere, i alle varianter- mørk indigoblå, slitt vask- bare ikke lyse!
Gjest Anonymous Skrevet 1. august 2004 #6 Skrevet 1. august 2004 Jar har nylig kjøpt en mørkeblå, så skulle jeg hatt en til ville den blitt lyseblå.
Gjest Ethereal Skrevet 1. august 2004 #7 Skrevet 1. august 2004 Hvis jeg skulle brukt dem nå, ville jeg valgt lyse. Men et eventuelt kjøp ville nok blitt mørke, siden det snart er høst. Men jeg fikk jo nye jeans hos kjæresten på fredag (slitt/hullete Diesel Cherone), og så har jeg fire (?) stk helt mørke jeans i skapet fra før.
Gjest Coral Skrevet 2. august 2004 #9 Skrevet 2. august 2004 Skulle jeg kjøpt nye ville jeg valgt blå (mørkeblå)... for lyseblå blir litt mye sommer..
Alterna Skrevet 2. august 2004 Forfatter #10 Skrevet 2. august 2004 Kjøpte meg nylig capribukse i lyst olastoff! Hvor kjøpte du de?
Gjest Hulderjenta Skrevet 2. august 2004 #11 Skrevet 2. august 2004 Jeg er fan av mørk jeans - uavhengig av motebildet eller årstid. Du ser ikke meg i lysblå jeans... Er også veldig glad i "slitt" mørk jeans og "skitten" mørk jeans. Går i mørkt her, altså!
Gjest Ethereal Skrevet 3. august 2004 #13 Skrevet 3. august 2004 Kan ikke svare for jeg bruker ikke jeans. Så hvorfor svarer du da :klø: ?
Tusseline Skrevet 3. august 2004 #14 Skrevet 3. august 2004 Det kommer jo alt ann på hvordan modellen er, men jeg tror nok jeg ville valgt mørk jeans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå