AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #1 Skrevet 3. januar 2015 Hei Jeg er ei treningsglad jente og holder for det meste på med styrketrening og fotball. I det siste har jeg merket at håret mitt har blitt mye tynnere, og det kan virke som om det slites av der jeg fester hårstrikket mitt og ved hårfestet Jeg har googlet mye, men finner ingen alternativer som passer meg. Så om noen kan komme med noen alternativer til hestehale og hårtopp som ikke sliter så mye på håret, så hadde det vært supert! Det skal helst være mulig å løpe uten å få for mye hår i fjeset ;P Anonymous poster hash: 60d60...7ca Anonymous poster hash: 60d60...7ca
Wilma- Skrevet 3. januar 2015 #3 Skrevet 3. januar 2015 Bruker du hårstrikker med metallfeste på? I såfall kjøp strikker uten. Finnes også hårstrikk som ikke sliter like mye på håret. http://www.sweatybetty.com/clothes/accessories/workout/multi-spiral-hair-toggle-5pk/ Disse foreksempel, er til og med laget for folk som trener
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #4 Skrevet 3. januar 2015 Tenkte også flette, da sliter jo strikken kun i tuppene.. Feks. en stram pariserflette. Greit å variere litt uansett hvordan man ha håret, så det ikke slites på samme sted hver dag Anonymous poster hash: 386ef...7c1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #5 Skrevet 3. januar 2015 Kjøp hoppestrikk eller buksestrikk og klipp opp i passe lengder og knyt sammen til hårstrikker. Eller bruk pannebånd. Jeg kan fint rulle sammen en buff og bruke denne for å holde håret vekk. Anonymous poster hash: 62800...7c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå