Gå til innhold

Er det en innstilling på Facebook som gjør det umulig å søke meg opp på Facebook? Isåfall, hvordan gjør man det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker å gjøre det umulig for andre å søke meg opp på Facebook av ulike årsaker. Jeg har sett litt på innstillinger men jeg finner ingen slik funksjon.. Er det noen som vet om det er mulig? Og eventuelt hvordan man gjør det?

Anonymous poster hash: 5ad6f...a1e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den "funskjonen" heter slett brukeren.

Anonymous poster hash: 8e600...5a8
Skrevet

Åh, har de fjernet den muligheten. Så dumt :( takk for link. Vet du hvordan man tar bort at det står hvor man befinner seg?

Ja ganske sikker på at du kan slå av stedstjenester. Skal ta en titt på min dersom du ikke finner det :)

Skrevet

Fant det ikke selv, men googlet og her har du en step by step (Ser ut til at du må gjøre det på hvert innlegg.)

Også, hvis du mener Facebook Messenger : I tekstboblen der du skriver ser du en pil, dersom du trykker på den (så den blir hvit i stede for blå) kan ikke mottaker se hvor meldingen er sendt fra.

AnonymBruker
Skrevet

Fant det ikke selv, men googlet og her har du en step by step (Ser ut til at du må gjøre det på hvert innlegg.)

Også, hvis du mener Facebook Messenger : I tekstboblen der du skriver ser du en pil, dersom du trykker på den (så den blir hvit i stede for blå) kan ikke mottaker se hvor meldingen er sendt fra.

Takk for hjelpen :)

AnonymBruker
Skrevet

Bare av nysgjerrighet, hvorfor skulle man ville at ingen skal kunne søke deg opp? Er det fordi du er kjendis eller noe slikt? Jeg har noen venner som brukte den funksjonen når den fantes, men jeg skjønte aldri helt hvorfor de på død og liv skulle være usøkbare. Man kan jo blokkere folk man evnt ikke vil ha kontakt med, og man kan ha en privat profil så ingen ser annet enn navn og profilbilde, man kan velge om folk man ikke er venner med skal kunne sende deg melding og man kan velge om andre kan adde deg som venn... så bare lurer på hva som er fordelene med å evnt være usøkbar? :)

Anonymous poster hash: 158e4...078

AnonymBruker
Skrevet

Bare av nysgjerrighet, hvorfor skulle man ville at ingen skal kunne søke deg opp? Er det fordi du er kjendis eller noe slikt? Jeg har noen venner som brukte den funksjonen når den fantes, men jeg skjønte aldri helt hvorfor de på død og liv skulle være usøkbare. Man kan jo blokkere folk man evnt ikke vil ha kontakt med, og man kan ha en privat profil så ingen ser annet enn navn og profilbilde, man kan velge om folk man ikke er venner med skal kunne sende deg melding og man kan velge om andre kan adde deg som venn... så bare lurer på hva som er fordelene med å evnt være usøkbar? :)Anonymous poster hash: 158e4...078

Jeg er ikke kjendis :) Jeg har en kjent familie, men det er ikke derfor jeg vil gjøre det umulig å søke meg opp. Grunnen til at jeg vil gjøre det umulig å søke meg opp er fordi jeg vil gjøre det umulig for mennesker jeg jeg ikke ønsker kontakt med å finne ut ting om meg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke kjendis :) Jeg har en kjent familie, men det er ikke derfor jeg vil gjøre det umulig å søke meg opp. Grunnen til at jeg vil gjøre det umulig å søke meg opp er fordi jeg vil gjøre det umulig for mennesker jeg jeg ikke ønsker kontakt med å finne ut ting om meg.

De finner jo ikke noe ut om deg hvis de bare ser profilbilde og navn. Må jo legge dem til før de får tilgang til alt.

Anonymous poster hash: bbf90...d42

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...