kjøttmeis Skrevet 3. januar 2015 #1 Skrevet 3. januar 2015 Har du en eller flere skrekkfilmer å anbefale meg? Jeg har sett mange, men det blir lagd alt for mange overdrevne skrekkfilmer og for meg er ikke snakkende dukker, døde unger som kryper i taket og folk som blir dregd etter gulvet av et spøkelse noe skummelt. Det ødelegger egentlig stemningen og ser bare dumt ut. - Så det bør ikke være en overdreven film, (type Paranormal Activity, The Conjuring, Sinister, The Messenger, osv). - Jeg liker litt creepy filmer. Kan godt være litt overnaturlig, men da tenker jeg på litt skumle lyder, stemmer eller svake skikkelser f.eks. - Kanskje litt spenning, men bør i hovedsak få hårene til å reise seg... - Det kan være hva som helst slags skrekkfilm, bare det ikke er too much. Som f.eks.: "The Woman In Black". Den var god! Noen overdrevne scener, men ellers god! - Jeg likte "Eden Lake". Den var mer realistisk. Det er noe som kunne skjedd på ordentlig, og det skremmer meg mer enn dukker og spøkelser. Så, er det noe å anbefale til en film-glad (og kanskje liiitt kresen) sjel?
Gjest Vux Skrevet 3. januar 2015 #2 Skrevet 3. januar 2015 (endret) "[REC]" 2007 (den spanske originalen) "[Rec]²" 2009, oppfølger hvis ikke jeg husker feil, spansk "[REC]³ Genesis" 2012 <--- har ikke sett denne, men også denne er spansk "[REC] 4: Apocalipsis 2014 <--- har ikke sett denne heller, spansk Jeg har her lagt til to nyere filmer som jeg ikke har sett selv, for jeg likte de to første. Det er laget noe i usa med samme navn, men jeg likte de spanske best. www.imdb.com/title/tt1038988 ("[Rec]" 2007) Endret 3. januar 2015 av Vux
Gjest Vux Skrevet 3. januar 2015 #3 Skrevet 3. januar 2015 (endret) For noe annerledes: "Videodrome" (1983) www.imdb.com/title/tt0086541/ * Tja, nei, er nok ikke nok skrekk i denne. Beklager. :| Endret 3. januar 2015 av Vux
kjøttmeis Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2015 "[REC]" 2007 (den spanske originalen) "[Rec]²" 2009, oppfølger hvis ikke jeg husker feil, spansk "[REC]³ Genesis" 2012 <--- har ikke sett denne, men også denne er spansk "[REC] 4: Apocalipsis 2014 <--- har ikke sett denne heller, spansk Jeg har her lagt til to nyere filmer som jeg ikke har sett selv, for jeg likte de to første. Det er laget noe i usa med samme navn, men jeg likte de spanske best. www.imdb.com/title/tt1038988 ("[Rec]" 2007) Kanskje jeg skal se den første av dem. Har hørt at den er bra, men har aldri satt av tid til å se den.
Gjest Olivia Benson Skrevet 3. januar 2015 #5 Skrevet 3. januar 2015 (endret) The strangers Funny Games US (kanskje ikke skrekkfilm, men utrolig creepy). The Others The exorcism of Emily Rose Endret 3. januar 2015 av Olivia Benson
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #7 Skrevet 3. januar 2015 Du har sikkert sett the Others? Den er definitivt den en av de beste filmene jeg har sett.Anonymous poster hash: fb224...c96
LilleCa Skrevet 3. januar 2015 #8 Skrevet 3. januar 2015 The others er nevnt, jeg anbefaler også den! Og denne: Ils
Gjest Bruce Wayne Skrevet 4. januar 2015 #10 Skrevet 4. januar 2015 The grudge, The ring og The Orphan!
LilleEirin Skrevet 4. januar 2015 #11 Skrevet 4. januar 2015 (endret) - Sinister - Cabin in the Woods - Drag me to Hell - 28 Days Later - 28 Weeks Later - The Purge - The Conjuring - You're Next - VHS / VHS 2 Endret 4. januar 2015 av LilleEirin
Gjest Vux Skrevet 4. januar 2015 #12 Skrevet 4. januar 2015 (endret) The Mist (2007) drama/skrekk/fantasy Kom gjerne tilbake her med tilbakemelding på filmen. The Purge som nevnt over, har også en slags oppfølger: The Purge: Anarchy (2014) Endret 4. januar 2015 av Vux
Miss Cage Skrevet 4. januar 2015 #13 Skrevet 4. januar 2015 Hostel I och II (trean suger) The Collector Skeleton Key Några av Saw-filmerna The Blair Witch Project The Shining Drag Me To Hell Hostel och The Collector är mina favoriter! Definitivt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå