BlendaSensitive Skrevet 3. januar 2015 #1 Skrevet 3. januar 2015 Skal til Japan i påsken, og funderer på å oppgradere til sas plus eller business.. Men, er det verdt pengene??? Spesielt business er jo forskrekkelig dyrt... men ti timer på fly, før vi ankommer på formiddagen kan bli slitsomt.... Vurderer derfor oppgradere i allefall på veien dit! Så kanskje mer uthvilte på selve reisen. På vei hjem kan man jo sove i egen seng etterpå. Optiontown er jo litt av et lotteri... alternativet er kjøpe nye billetter i dag (innen 24timer så gratis å avbestille), eller vente til avreise og oppgradere ved check in -men da kan det jo være utsolgt!
BlendaSensitive Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #2 Skrevet 3. januar 2015 Ser man kan velge sas plus saver som er bare en liten tusenlapp dyrere enn economi. Hva er forskjellen på vanlig sas plus og sas plus saver...? Noen som vet?
Majeanh Skrevet 12. januar 2015 #3 Skrevet 12. januar 2015 Business er så mye mer behagelig på langruter! det ville jeg gått for, uten tvil!
Kjetil E Skrevet 12. januar 2015 #4 Skrevet 12. januar 2015 Ser man kan velge sas plus saver som er bare en liten tusenlapp dyrere enn economi. Hva er forskjellen på vanlig sas plus og sas plus saver...? Noen som vet? Hvis plass er viktigst så holder det lenge med pluss. Da det er betydelig bedre plass. Er vel 6 tommer større pitch på pluss enn økonomi. Pitch er altså avstanden fra kanten av setet du sitter i til stolryggen forran. Ellers er vel setene på pluss og go like, og er oppvartning viktig må du gå for business. Men som sagt er det først og fremst et mål og ha bedre plass holder det lenge med pluss. Særlig når du å tenker inn prisforskjellen på pluss og business.
BlendaSensitive Skrevet 12. januar 2015 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2015 Har bestilt plus... på veien dit iaf. Får jo ganske mye mat for de extra 3000 per person. Men internett, litt bedre plass, mindre seter, fri mat og drikke er det jo på pluss. Dog ikke liggseter, Comfort kit eller mat buffet.... Funderer på optiontown, å endre returen også. Da jeg bestilte tenkte jeg at det var viktigere med god plass (mareritt å sitte inneklemt mellom flere fremmede i ti timer), på veien dit. Hjemover kan man hvile i egen seng vel hjemme. men angra litt nå.... smule sigen på businnessklass, fordi jeg formen gang skyld faktisk har råd! Eller penger, om jeg ikke vil bruke de på annet!
BlendaSensitive Skrevet 12. januar 2015 Forfatter #6 Skrevet 12. januar 2015 Business er så mye mer behagelig på langruter! det ville jeg gått for, uten tvil! Utdyp gjerne!! Hva er verdt ytterligere 3000 per person, hver vei!
BlendaSensitive Skrevet 12. januar 2015 Forfatter #7 Skrevet 12. januar 2015 Oversikt om andre skulle lure: sas, langdistanse. https://www.sas.se/sas-global/sas-go-plus/ovriga-varlden/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå