Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er allerede høye tannlegepriser, og hørte nå at de skal bli høyere? :roll:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Gjalt ikke det bare privatklinikkene?

Snakk om å legge til 24% moms....

Gjest Nei?!!
Skrevet

Det går bare ikke an..noe så uanstendig av tannlegeforeningen og de enkelte praksisene. Greit at utstyr koster, men vi enkeltmennesker får svi skikkelig på alle moms og avgiftsplan nå!! :evil:

Jeg er møkkalei av tannlegepriser, dyre frisører, alkoholprisene på utesteder og alkoholprisene på norske pol!

Skrevet

Skyhøye priser som det er, synes jeg!!! Glad at jeg ikke har hatt hull i tennene på 24 år, så har sluppet "billig" fra det, men blir vel min tur å :-?

Gjest Anonymous
Skrevet

:o

Jeg har i de siste årene fått masse hull, men jeg har ikke råd til å få det fikset.. :-?

Gid prisen kunne gått litt ned.

Noen som vet om tannlegeprisene er lavere i utlandet?

Tenker da bl.a på vårt naboland Sverige.

Gjest Gjesta
Skrevet
Når og hvor står det?

Det ble nevnt på nyhetene på tv igår.

Gjest Ethereal
Skrevet

Det er ikke tannlegene sin feil når myndighetene ilegger dem moms; pengene de skal betale inn, må jo hentes et sted fra. Men jeg er enig i at det koster flesk å gå til tannlegen; jeg pleier å regne med 1000 pr gang, hvis jeg må fylle.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Det går bare ikke an..noe så uanstendig av tannlegeforeningen og de enkelte praksisene. Greit at utstyr koster, men vi enkeltmennesker får svi skikkelig på alle moms og avgiftsplan nå!! :evil:

Er det tannlegeforeningen som har lagt til den ekstra momsen?

Gjest Anonymous
Skrevet

ja, momsen går vel ikke til tannlegene, men til staten.

Atter en avgft.

Hedstrøm som er tannlege har jo talt for at det må bli gratis slik som i andre land.

Vi får se hvem som stemmer for dette da.

Virker som politikere mister helt bakkekontakten så snart de kommer på tinget.

Skjønner de må få inn pengene fra en plass, men nå får de se andre veier enn bare å legge på nye avgifter til folk.

Tannhelsen til mange er elendig.De har rett og slett ikke råd ti å få fikset de.

Hos mange er det tydelig også, etter mange års fravr hs tannlegen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...