gabba Skrevet 28. juni 2002 #1 Skrevet 28. juni 2002 vi har planer om å forsøke å bli gravide denne mnd. men jeg lurer på hvor mange som har fått full klaff på første forsøk?? jeg er litt naiv, og tror at vi skal klare det på første forsøk, så må prøve å dempe forventningene litt.... takk!!
Helene Harefrøken Skrevet 28. juni 2002 #2 Skrevet 28. juni 2002 Hadde vi ikke før sluttet å hoppe av i svingen så satt den i boks! Vi rakk ikke engang å forberede oss skikkelig, for vi hadde jo ikke regnet med å bli gravide med en gang når vi ikke prøvde veldig bevisst. Heldigvis har vi omtrent syv måneder til å forberede oss på! Vi har begynt å komme oss etter sjokket, og nå har vi begynt å glede oss skikkelig. Så selv om vi ikke var 100% forberedt, så er det like velkomment. Det var bare snakk om noen måneder fra eller til allikevel. Så vær forberedt på at det kan faktisk gå farlig fort! Lykke til! :blunke: :blunke: Helene Harefrøken
Gjest Anonymous Skrevet 28. juni 2002 #3 Skrevet 28. juni 2002 Jeg sluttet med p-pillene i januar, vi hoppet av i svingen til vi bestemte oss for å prøve på ordentlig i mai. Og det ble full klaff på første forsøk. Sist gang tok det 3 mnd fra jeg sluttet på p-pillen for jeg ble gravid. Så jeg tror det tar noen mnd hos meg før alt er ute av kroppen etter p-pillene. Cobra
Gjest mettemo Skrevet 28. juni 2002 #4 Skrevet 28. juni 2002 Me har hatt full klaff begge gangene.Sluttet med pillen og mnd etter på var jeg gravid.
Gjest "Avenodite" Skrevet 28. juni 2002 #5 Skrevet 28. juni 2002 Sluttet på pillen i slutten av februar. Var veldig forsiktige frem til mai. Ble da gravid på første mulige forsøk. Jeg hadde trodd det minst skulle ta et år å bli gravid, så ble litt sjokket. Men veldig glad!!!!! :D
Gjest Anonymous Skrevet 28. juni 2002 #6 Skrevet 28. juni 2002 Denne artikkelen kan være nyttig lesing for alle prøvere. Utifra svarene som har kommet på denne tråden hittil så virker det som om en får 100% treff, men sjansene er iflg denne artikkelen bare 20%. http://www.dagbladet.no/magasinet/2002/06/.../24/339704.html
Maggie74 Skrevet 28. juni 2002 #7 Skrevet 28. juni 2002 Jeg sluttet på pillen ved påsketider. Vi er ennå ikke gravide. Min familie/Slekt er kjent for å bli gravide veldig fort, så jeg begynner å bli litt bekymret. Menmen.. vi får ta det som det kommer. Blir sikkert gravid når jeg får meg jobb! :D Maggie
Fru.com Skrevet 28. juni 2002 #8 Skrevet 28. juni 2002 Ble gravid på første forsøk. Flaks, men noen må jo ha det også. :blunke:
Babyface Skrevet 29. juni 2002 #9 Skrevet 29. juni 2002 Dette temaet har vært oppe en del ganger før...
Babyface Skrevet 30. juni 2002 #11 Skrevet 30. juni 2002 Selvfølgelig, men dersom hun leser de gamle trådene om temaet får hun jo flere svar.
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2002 #12 Skrevet 1. juli 2002 Sjansene for å klaffe på første forsøk er omtrent som å få 6-er på terningen på første forsøk (bare bittelitt høyere). Det skjer altså rett som det er, men like vanlig er det at man blir stående og trille på terningen en sttund, før man får ut en brikke. Det er rett og slett mye som skal klaffe, og terning-analogien kan være god å ha hvis det drøyer et par måneder. Polyanna
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2002 #13 Skrevet 1. juli 2002 Vi har holdt på siden slutten av januar og fremdeles ingenting. Er forberedt på at dette kan ta lang tid så jeg kan ikke basere livet mitt på at jeg skal få to blå - selv om jeg håper da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå