AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #1 Skrevet 3. januar 2015 Vurderer å teste ut dette! Det er en behandling som retter ut håret i ca 3-5 mnd. Det skal ikke slite på håret, heller hjelpe å styrke det! Ser ut som det er svært gode resultater når jeg ser på instagram og google.. Hadde vært deilig å slippe å tenke på rettetanga, og slite mindre på håret! Sparer også til lengre hår, så kanskje dette hjelper på da jeg slipper å rette det? Er det noen som har testet dette? Er det for godt til å være sant? Er det verdt å bruke 3000 kr på? Hilsen ei som er lei av det krøllete håret og rettetanga si! Anonymous poster hash: 2d461...ce0
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #2 Skrevet 4. januar 2015 Dytt! Har bestilt time nå, men lurer fortsatt på om det er verdt det.. Virker som den frisørsalongen har gode resultater når jeg ser på bilder på facebooksiden deres, men aner jo ikke om det faktisk varer såpass lenge som de påstår.. Er jo litt kjedelig å betale 3000 for det om det kun varer en uke liksom. Anonymous poster hash: 2d461...ce0
FruRaeder Skrevet 4. januar 2015 #3 Skrevet 4. januar 2015 Dytt! Har bestilt time nå, men lurer fortsatt på om det er verdt det.. Virker som den frisørsalongen har gode resultater når jeg ser på bilder på facebooksiden deres, men aner jo ikke om det faktisk varer såpass lenge som de påstår.. Er jo litt kjedelig å betale 3000 for det om det kun varer en uke liksom. Anonymous poster hash: 2d461...ce0 Hvis det ikke varer så klager du jo bare, og får pengene tilbake eller noe annet igjen for pengene. Så enkelt er det. :-)
Gjest Earth Skrevet 4. januar 2015 #4 Skrevet 4. januar 2015 Dytt! Har bestilt time nå, men lurer fortsatt på om det er verdt det.. Virker som den frisørsalongen har gode resultater når jeg ser på bilder på facebooksiden deres, men aner jo ikke om det faktisk varer såpass lenge som de påstår.. Er jo litt kjedelig å betale 3000 for det om det kun varer en uke liksom. Anonymous poster hash: 2d461...ce0 Jeg skal ta det på onsdag, men det er mest pga håret mitt trenger skikkelig vitaminboost. Jeg har både farget og bleket håret mitt ganske mye, tok lyse striper nå i helgen og da sa frisøren min at jeg burde prøve ut den behandlingen. Funker det ikke så bare klager jeg, er ikke være enn det.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #5 Skrevet 5. januar 2015 Jeg skal ta det på onsdag, men det er mest pga håret mitt trenger skikkelig vitaminboost. Jeg har både farget og bleket håret mitt ganske mye, tok lyse striper nå i helgen og da sa frisøren min at jeg burde prøve ut den behandlingen. Funker det ikke så bare klager jeg, er ikke være enn det. Ååå! Gi beskjed da om du blir fornøyd! Har du krøller/ikke rett hår? Anonymous poster hash: 2d461...ce0
Miss Lucky Skrevet 5. januar 2015 #6 Skrevet 5. januar 2015 Mange ulike navn ute å går for tiden. Er dette det samme som Brasillian frizzout ? Det er i alle fall jeg veldig fornøyd med
Gjest Earth Skrevet 5. januar 2015 #7 Skrevet 5. januar 2015 Ååå! Gi beskjed da om du blir fornøyd! Har du krøller/ikke rett hår? Anonymous poster hash: 2d461...ce0 Jeg kan legge ut et før og etter bilde om jeg får det til? jeg har mye fall i håret mitt, det er mange fine bølger under, og rett hår øverst. Jeg har brukt masse penger på hårprodukter som skal hjelpe håret mitt, men erfaringsmessig så blir håret mitt imunt, og blir kranglete igjen. Så jeg er spent på onsdagen:)Mange ulike navn ute å går for tiden. Er dette det samme som Brasillian frizzout ? Det er i alle fall jeg veldig fornøyd med Frisøren min kalte det brasilian blowout, og etter å ha søkt litt på nettet, skal det være det samme som den frizzout....
Miss Lucky Skrevet 5. januar 2015 #8 Skrevet 5. januar 2015 Brukes det rettetang eller bare hårføner på den behandlingen du skal ta ? trodde blowout bare var med hårføner ?
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #9 Skrevet 8. januar 2015 Jeg kan legge ut et før og etter bilde om jeg får det til? jeg har mye fall i håret mitt, det er mange fine bølger under, og rett hår øverst. Jeg har brukt masse penger på hårprodukter som skal hjelpe håret mitt, men erfaringsmessig så blir håret mitt imunt, og blir kranglete igjen. Så jeg er spent på onsdagen:) Frisøren min kalte det brasilian blowout, og etter å ha søkt litt på nettet, skal det være det samme som den frizzout.... Hvordan ble det? :D Var der kerasilk du tok eller brasilian blowout? Veldig spent nå!! Anonymous poster hash: 2d461...ce0
Gjest Earth Skrevet 9. januar 2015 #10 Skrevet 9. januar 2015 Hvordan ble det? :D Var der kerasilk du tok eller brasilian blowout? Veldig spent nå!! Anonymous poster hash: 2d461...ce0 Beklager så mye for tregt svar. Har vært på skolen fra 08.00 om morgenen, til 20.00 på kvelden. Frisøren min ringte meg på tirsdag og sa at han ikke hadde mulighet til å ordne håret mitt på onsdagen allikevel, så da ble den timen avlyst. Fikk tilbud om time på tirsdagen da han ringte, men da var jeg på skolen. Jeg skal prøve å få tatt det neste uke, og da lover jeg at jeg skal legge ut bilde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå